Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM 500-1000 MBPS İNTERNET KULLANICI DENEYİMLERİ (SPEEDTEST-FAST) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.456
Cevap
41
Favori
95.830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KalemKolik kullanıcısına yanıt

    Bende online işlemlerde paketler gözüküyor. Geçiş yaptığımda detaylı bilgilendiririm sizi.

  • Lion_Army kullanıcısına yanıt

    o zaman kablonuzu kontrol edin lütfen. Kablonuz cat6 kablo olmayabilir.cat5 ise 100mb üzerine çıkamazsınız. Modeminiz kesin destekliyorsa 5ghz bağlantı ile 5ghz destekli bir telefondan hız testi yaptırın lütfen.

  • ecembilgisayar E kullanıcısına yanıt

    Onu da denedim hocam başlarda zaten yine aynı, şimdi saha görevlisi aradı konuştuk, kısa bi telefon görüşmesi oldu sonra amirini aradı müşteri oyalama politikası. Benim Binaya Kadar fiber ama dairelere CAT6 kablo ile dağılıyor. Sadece yüksek katta oturduğum için mesafeden kaynaklı çok az oynama olabilir. Yani altyapıda sıkıntı yok, Amirini aradı geri dönüş yaptı bizim site 100mpbs destekliyormuş, yukarısı olmazmış sen eski tarifene dön boşa para verme dedi eleman. Bende dedim aslında mümkün ama aşağıda ki MDU cihazı değişmesi gerekir, öyle ama sadece sizin bina değişmez komple siteyi değiştirmeleri gerekir dedi o da zor yapmazlar dedi.

    Şimdi ben bu işin peşini bırakmak istemiyorum Müdürlüğe gidip dilekçemi vereyim neyi nasıl yapayım bilmiyorum, bu hızı satıyolar isteseler bu hızı verecekler ama keyiflerine kalmış resmen. Yapacakları 1-2 saatlik iş MDU cihazını getirip takıp kablolarıda ona takacaklar, ben bunu anladım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lion_Army kullanıcısına yanıt

    hocam sizin internetiniz FTTH değil onun için 100 den fazla alamazsınız FTTH eve kadar fiber. Ben düne kadar 100 kullanıyordum dün akşam 500e geçtim ve şuan 513mb download 40mb upload alıyorum

  • ecembilgisayar E kullanıcısına yanıt

    Eve kadar olmasına gerek yok, Binada ki MDU cihaz yani fiberi dağıtan cihaz 100Mpbs'ye kadar destekliyor. Modem gibi düşün o cihazı gigabit portlu cihaz ile değiştiği zaman istediğim hızı alıcam. Ama Türk Telekom'un keyfine kalmış bu. Benim upload'da zaten şu an 40.

  • Lion_Army kullanıcısına yanıt

    o zaman inşallah hallederler hocam 500mb muhteşem bir internet hızı İnşallah sizede nasip olur.

  • Lion_Army kullanıcısına yanıt
    Hocam nasıl FTTB sistemde size 1000mbit paketi verdiler aklım almıyor ben de kontrol ettirdim fttb sistem var sizin gibi aynı Cat6 kablo dağılıyor binamızda fakat 100mbit üstü sistem izin vermiyor denildi. Size nasıl açtılar o paketi. Bir yanlışlık olmasın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Lion_Army kullanıcısına yanıt
    Hocam Türk Telekom bu hızları btk'dan geçirirken şöyle bir ibareye yer verdi;
    TÜRK TELEKOM 500-1000 MBPS İNTERNET KULLANICI DENEYİMLERİ (SPEEDTEST-FAST)

    Bu duruma göre bu hızları sadece FTTH altyapı üzerinden satmaları gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F5E52D18F -- 24 Temmuz 2022; 12:43:41 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam Türk Telekom'un işgüzarlığı diyelim ne diyelim. Upload hızı 40 olmasa eski pakate yine geçiş yapıcam ama şu an 100/40 alıyorum. Eve kadar fiber olmasına gerek yok Cat6 kablo zaten 1gbit taşıyo mesafeden dolayı 500 almamda 450-460 alırım. Saha görevlisi dedi zaten MDU cihazı değişmesi gerektiğini zaten Cuma'dan beridirde konu sahibi arkadaş söylüyor teyit etmiş olduk bunu, Cihaz değişse alıcam bu hızları. Bakalım peşini bırakmıycam tek bina için değişmez dedi saha görevlisi .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oLMeCa88 kullanıcısına yanıt

    Hocam altyapımız destekliyor aslında sadece cihaz değişmesi gerekiyor, sistem ve müşteri hizmetleri de bunu bilmediği için satışa açıyor. Bende bunun böyle olduğunu bilmiyordum, sistem açtıysa alıyorumdur herhalde diyip aldım ama olmadı, upload hızım arttı ama o güzel oldu bu yüzdende çıkmak istemiyorum. Eski tarifeye ödediğim ile arasında çok fark yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lion_Army kullanıcısına yanıt

    Bende de aynı durum var. MDU cihazın modeline baktım aslında 1gbit destekli ancak 100mbit modunda çalıştırıldığı için olmuyor, yani ayar değişikliği bile yeterli olacak. Ancak bana da 500 satın aldım, 100down ve 35 up veriliyor. Sonra ekip geldi olmuyormuş dediler. Halbuki ayar değişikliği yetecek. Ben de ya ayarı değiştirtmeyi yada orada eve kadar fiber dönüşümüne geçiş sağlatmak istiyorum. Ne yapayım bilmiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkerden -- 24 Temmuz 2022; 16:25:56 >
  • berkerden kullanıcısına yanıt

    Valla hocam az önce 444 0 375 aradı arıza çözümlendi mi dedi kopma varmış dedi. Kopma yok 500'lük pakete geçiş yaptığımı ama hızı alamadığımı söyledim. Arızayı kapattırmadım yani. Gerekli yerlere dilekçe vereceğimi mail atacağımı söyledim bi duraksadı karşıdaki MH bakalım ne olacak.

  • Merakla sonucu bekliyorum.

  • Lion_Army kullanıcısına yanıt

    Adamların tek bildiği kopma fiberde neyin kopması olacaksaTÜRK TELEKOM 500-1000 MBPS İNTERNET KULLANICI DENEYİMLERİ (SPEEDTEST-FAST) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mevcut müşterilere 500 1000 paketi tekrar kapatmışlar. Uyguluma üstünde sadece 100mbit hız seçeneği mevcut

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam cevabınız için

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Lion_Army kullanıcısına yanıt
    Benimle sizin durumunuz binaya kadar fiber olması bizim için sıkıntı oluyor. Sitede 128 daire var 4 Blok 4 tane kutu koyacaklar hepsi bu ama işte yaparlar mı bilemiyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugün itibari ile bütün umutlar suya düştü, bugün 444 1 444'den gelen aramada (Üst Mercilere İletmiştik Konuyu) benim bu hızı almam mümkün değilmiş. Mevcut müşterilere zaten satılmıyor bu paketler dese de karşıda ki şahıs bende ısrarla mevcut müşterilerin bir kısmı bu hızları kullanıyor dedim. Online İşlem Merkezinden geçişlerini yapıp kullandılar desem de karşıda ki ısrarla yok dedi. Bir takım müşteri memnuniyetlerden bahsettikten sonra mağduriyetimi dile getirdim. Gerekli başka yerlere de başvurularımı yapıp tüketici hakem heyeti vs. gerekirse direk mahkeme bu işin peşini bırakmayacağımı söyledim. Bunun ardından cayma bedeli almayalım eski tarifeye alalım sizi bir takım yan ürünlerin ilk 3 ayı bedava olsun yok indirim kodları vs. teklif ettiler.


    Konu şu sizin de dediğiniz gibi cihaz olayı, binada ki MDU cihazı değişecek herkes mutlu mesut kullanımına devam edecek. Bunu kendileri de söylüyorlar, İşte sizin binada ki cihaz en fazla 100Mpbs destekliyor diyor e değiştirin işte diyorum müşteri memnuniyeti ya ben memnun değilim işte, ama tek bina olarak olmuyormuş zaten mevcut müşterilere de bu hızlar verilmiyormuş siz Online İşlemlerden geçmişsiniz ama,, eeee ama diyor kalıyor o zaman bilgi işlemde çalışan arkadaşlara iletin biraz daha hassas çalışsınlar, bu paketler ilk çıktığında maddeleri okuduk evet mevcut müşterilere yoktu bizde gelene kadar bekleriz madem diyip kendimizi beklemeye aldık, ama baktık paketler çıktıktan 1-2 hafta sonra mevut müşterilere kampanya olarak verilince bizde aldık ve alıp kullananda var. Online İşlemlerden de kapatacaksınız alıma o zaman dedim.


    Anlayacağınız paramızla rezil oluyoruz deyiminin ta kendisini yaşıyoruz, Site içerisinde bir sürü bina var banane diğer binalardan hatta dairelerden, sen bu hızları ISS olarak verebiliyorsan bende müşteri olarak talep ediyorsam evime kadar çekeceksin o fiberi beni memnun edeceksin, ama tekeline almış tabi kedi fare gibi oynuyor.


    Yapacağım ilk şey faturam kesilsin cayma bedeli yansısın tüm belgeler ve kanıtlar ile Hakem Heyeti, BTK, CİMER neresi varsa yazıcam, sözleşmeyi feshedip bir kuruşta vermiycem, alt yapısı ne kadar bu firmaya ait olsa da Türknet'e taşıycam.


    @KalemKolik sizin dediğiniz gibi benim gibi şikayetler çoğaldı ve uygulamadan tekrardan kapattılar belli ki paketleri.


    @KalemKolik @habib_723 @miskindvd @berkerden





  • Lion_Army kullanıcısına yanıt

    bu duruma üzüldüm :( en yetkili merciler bile 500mbit paket sattıklarının farkında değiller. Hakkınızı aramanızı destekliyorum, fatura gelince hemen tüketici hakem heyetine başvurup bütün her şeyi anlatın ve faturanın iptali için uğraşın.

    Umarım en kısa zamanda Türk Telekomdan başka bir firma size altyapı getirir ve bu rezillikten kurtulursunuz.

  • miskindvd kullanıcısına yanıt

    Beni en çok sinirlendiren ve aklıma geldikçe çılgına döndüğüm konu bu hızı almam mümküne bundan mağdur edilmem, afedersiniz ama resmen Salak yerine koyuyorlar insanı.

    Ben zannetmiyorum hocam gelsin, gelen olsa bile gelene de engel olur bunlar.

    Size de tekrardan çok teşekkürler hocam bu süreçte çok yardımınız oldu çok saolun.

  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.