Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (151. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.120
Cevap
119
Favori
339.213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 149150151152153
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • monsche M kullanıcısına yanıt

    Hocam önce btkya şikayet edin. Konuyla ile ilgili 2 kere itiraz yapabiliyorsunuz sonra kurum geri dönüş sağlıyor. Buradan istediğiniz neticeyi alamazsanız kamu denetçiliğine gidebilirsiniz ssler ile. Süreç bir nebze olsun hızlanabilir.

  • alfamanager kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Gelen ekip size bu hususta bilgi verecektir.

  • Magmoose kullanıcısına yanıt

    Merhaba, rica ederim hocam inşallah en kısa zamanda aktif olur.

  • monsche M kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam. Taşınacağınız yer hangi Telekom Müdürlüğüne bağlı ise oradaki erişim planlama birimi en yetkili ve en bilgili birimdir bölgeniz adına. Kendileriyle görüşemem/gidemem vs derseniz şöyle yapabilirsiniz.


    https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365-4#157041525


    Buradan bir kayıt açın dilerseniz gelecek olan cevaba göre konuşmak daha doğru olur. Başvuru metnine adresi tam yazarsanız çok iyi olur.

  • coniwolkir C kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun hocam :)

  • @XpressMusic34

    akşama doğru telekom müdürlükten aradılar. sonlandırmanın bittiğini söylediler. apartmanda 4 müşteri olduğunu tivibu vs isteyip istemediğimizi ve kalan kişileri müşterileri yapmak için yarın pazarlamadan müşteri temsilcisi yollayacaklarını söylediler. sonuçta çekilen alt yapının maliyetini çıkarmaları gerekiyormuş vs:) sonuçta benim önceliğim stabil ve hızlı bir alt yapı olduğu için önceliğim hızımı arttırıp bu zamana kadar tatmadığım internetin tadını çıkarmak. çarşamba günü hattınız müşteri alımına açılır dendi.

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yavuzdeger -- 13 Kasım 2023; 18:45:50 >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hala taşınmayla uğraştığım için dilekçe işini bir kaç gün içerisinde halledeceğimden ötürü en son canıma tak etti ve Linkedin'den Ümit Önal'ı bulup mesaj yolu ile tüm sorunumu anlattım. Şanslıyım sanırım ki yaklaşık 10 dakika içerisinde ilgili ekipten konuyu incelemelerini ve sizinle iletişime geçmelerini isteyeceğim diye bir mesaj attı. Umudum çok büyük, direkt birebir şekilde yüksekten birileri ile iletişim kurmak kolay değil bu yüzden ışık gözüküyor gibi. Bakalım ne olacak.

  • yavuzdeger Y kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun hocam inşallah aktif olduğunda ont, router ve hız testi fotoğraflarını da bekleriz :)

  • monsche M kullanıcısına yanıt

    Hayırlısı olsun inşallah.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    İnş hocam. Az önce görüştüm müdürlükle. Yarın inş aktif edeceklermiş. Tivibu dediler, dedim önceliğim hız😂 bakabiliyorsanız bakın dedim. Daha 15 ayım var dedim. Fiyatlar uçtu süpermiş dedi. Kendi kampanyamdan devam edeceğimi bildirdi ve fiyat kontrolü yaptı. 500 e 355 1000 e 455 fiyat çıkardı. Şu anki fiyatlara göre gayet süpee bir fiyat. 1000 mbps in tadını çıkartayım artık seneye bakarız gerisine😀


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coniwolkir C kullanıcısına yanıt

    Hayırlısı olsun hocam. https://forum.donanimhaber.com/zte-zxhn-h3600-v9-kullanici-yorumlari--156082703


    https://forum.donanimhaber.com/tplink-vx220-g2u-kullanici-yorumlari--156082726


    Wifi 6 router konuları bu şekilde. Unuttuğum var ise ekleyeyim link olarak buraya.

  • En son buradan bir kaç arkadaşın yaptığı gibi bende Ümit beye yazdım bu şekilde bir cevap geldi sizce otomatik mesaj mı yoksa gerçekten yardımcıları filan mı yazıyor? Ne dersiniz
    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri


    Düzeltme; Telekom müşteri hizmetleri bu sabah aradı Ümit beyin yonlendirdigini söylediler tekrar konuyla ilgili bilgi aldılar ve olumlu olması için ellerinden geleni yapacaklarını söylediler yine kesin bisey yok teselli gibi konusmaydı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fk399 -- 15 Kasım 2023; 11:37:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fk399 F kullanıcısına yanıt

    hocam müşteri temsilcisini pek kaale almayın. malesef bunu demek zorundayım ama onlar sadece önlerinde yazana bakıyorlar. çoğu zaman ümit beye yazdığınızı direkt olarak temsilciler görüyor. tecrübelerime dayanarak söylüyorum benim işimi %99 zamanında yusuf beye ve ümit beye linkedin ve twitter üzerinden yazdıklarım çözdü. ama kesin olmamakla beraber bazen kendileri görüp cevapladığı oluyor. yoksa 2 yıldır uğraştığım alt yapı olayı birden vip alt yapı projesine nasıl dönüşsün ve 1 haftada sonlandırma dahil bitsin? siz sürekli değişik mecralardan yazmaya devam edin.

  • Sırada bdk ve kamu denetçiliği var hocam projeye cevap gelmemiş daha olumsuz gelirse sırasıyla başvuracağım yine ceolara yazmaya devam edeceğim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün sorgulama sayfalarında alt yapı sisteme düştü. hız yükseltme başvurusu yaptım. yarın inş. gelip dönüşümü yapacaklar. tam bir haftada kazı kablolama aktivasyon hepsi bitti.

  • fk399 F kullanıcısına yanıt

    Biraz bekleyin hocam bakalım neler olacak.

  • yavuzdeger Y kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun hocam. Bekleriz fotoğrafları.  

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    hocam dün gelip bağlantıyı yaptılar. ölçüm yaptı. ankastre dolabına giriş 22 ölçüldü. içeride 27 çıkınca ont cihazına giriş jakını tekrardan yeniledi ve 24 olarak onayladı. ont ve router olarak ikisinide zte olarak bağladı. zte h3600 ama ben seçimimi kendi routerim olan keenetic hopper dsl den yana kullandım:) verdikleri routeri kutusuna kaldırdım. ilk bağlantıyı yapıp gittiler ve aşağı yukarı yarım saat bağlantı sürekli kopma yaşadı. müdürlükteki benimle ilgilenen kişiyi aradım,sağolsun yardımcı oldu ve saha ekibini geri yolladı bana ama kapı çaldığında çoktan hat stabil hale gelmişti:) yalnız sanırım zte router keenetic ten bir 50 mbps fazla çıkardığını gördüm ama benim için o kadarda önemli değil. hat şu an çok iyi. testleri de ekliyorum.

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri




  • yavuzdeger Y kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun güle güle kullanın darısı başımıza 😊


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yardımınız lazım, bana 10 Kasım'da haftaya geliyoruz diyen Türk Telekom şimdi de ruhsat sezonu bitti 2024'e kaldı diye yanıt dönüyor ben ne yapacağımı şaşırdım 4 yıl oldu artık gidip kavga falan etmeyi düşünüyorum artık ağızlarını burunları kırsam getirirler mi

  • 
Sayfa: önceki 149150151152153
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.