Merhaba Hocam söz konusu yanıttan sonra kendilerine biraz zaman tanıyın, yıl sonu geldiği için belki yeni yıla bırakabilirler ama belirli aralıklarla çok da sıkmadan (orada çalışanların da insan olduğunu unutmayarak) talebinizi sorgulayabilirsiniz. Yeni kayıt açarsınız mesela verilen cevaptan kısaca bahsedip son durumun ne olduğunu sorgularsınız. https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuatmetin/1.5.3071.pdf Yasal yanıt verme süreleri şurada yazıyor hocam. Genelde bu süreler dolmadan yanıt veriyorlar yoğunluğa bağlı olarak değişiyor tabi. tuketici.btk.gov.tr adresinden kayıt açarsanız da 10 gün ifadesi çıkıyor ekrana bildiğiniz gibi. |
Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (153. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
@Xhakko merhaba, ben de fiber başvurunun durumunu öğrenmek için genel müdürlüğe gittim. Tüm bütçe deprem bölgesine ayrıldığı için Ocak ayında bizim talepleri işleme alacaklarını söyledilir, sizinki de onu bekliyor olabilir.
-
Merhaba @fatih_h hocam desene kahreden haber geldi o zaman:// . Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xhakko -- 28 Kasım 2023; 21:31:5 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Çok teşekkür ederim hocam. Tabi empati yapmak çok önemli. Emekleriniz için ayrıca minnettarım size.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Estağfurullah hocam rica ederim.
-
Hocam merhaba benim oturduğum sokakta tüm binalarda fiber var ancak birtek bizim binada fiber altyapi yok bunun icin hangi dilekce ornegini kullanmam gerekiyor ve dilekceye bu sikayetimide yaziyimmi yoksa sadece ornekteki gibi mi doldurayım?
*cevaplarsan cok sevinirim sokakta fiber 2 yildir var bizim binada yok sadece cok sikildim artik
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismailx16 -- 3 Aralık 2023; 15:13:58 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba.
Alıntı
metni:x x x adresinde ikamet ederim/ederiz, binamıza FTTH altyapı talep ederim/ederiz şeklinde yazmanız yeterlidir. Binadaki diğerleri de imzalarsa çok iyi olur yok imzalamazlarsa bireysel olarak da bağlı olduğunuz müdürlüğe dilekçe verebilirsiniz.
Buna ek olarak,
tuketici.btk.gov.tr adresine e devletiniz ile giriş yaparak da kayıt oluşturmayı ihmal etmeyin talebiniz ile ilgili.
Dilekçenizde yaşadığınız sorunlardan bahsedebilirsiniz elbette bir mahsuru yoktur.
-
cevabınız için teşekkür ederim dediğiniz gibi yapıcam eğer bir gelişme olursa buradan bilgilendiririm :)
-
Olur hocam. Bağlı olduğunuz müdürlükteki erişim planlama birimi size en net bilgiyi verecektir.
Rica ediyorum.
-
-
Açık Kapı ana konusundan emsal yanıtları ekran görüntüsü alabilirsiniz, açık kapının ilgili müdürlük ile görüştüğü ve yanıt alıp vatandaşa ilettiklerini kastediyorum. Bunlarla yeniden başvuru yapıp bilgi alınıp tarafınıza bilgi verilmesini talep edebilirsiniz.
-
hocam merhabalar bizim binamız 2015 yapımı yanımızda beraber yapılıp bizim binamızdan 1 sene sonra biten binalarda fiber altyapı bulunurken bizi fiber olmayan bir kutuya bağlamışlar .Konuyu tuktelekomda çalışan saha görevlilerine bile söylediğimde sizin binanınızda nasıl fiber olmaz diyorlar.Çünkü hem bizim siteye bağlı olup 1 yıl sonra tamamlanan binada bile fiber altyapı var bizde yok.Aynı sitede olan bina sokağa bakmasına rağmen onlarda fiber var bizim ki hem cadde hem yeni bina olmasına rağmen fiber yok bu konuda ne yapabiliriz hangi dilekçeyi yazmalıyım.Yani resmiyette site olarak gözüken iki apartman var onların binası bizim alt tarafımızda kalıyor ve sokağa bakıyor ve onun sırasında yapılan yeni binalarla beraber o binada fiber var biz kenarda kalmıs gibi duruyoruz onların yanında .Yapan müteahhit aynı sadece bizim bina site olan binadan 6 ay diğer binalardan 1 yıl önce yapıldı .
-
Merhaba hocam
Binamıza FTTH talep ediyoruz yazıp bina sakinleri ile beraber veya bireysel olarak Telekom a başvuru yapabilirsiniz bölgenizdeki müdürlüğe olmak üzere. Bunun yanı sıra tuketici.btk.gov.tr adresinden e devletiniz ile giriş yaparak da yazabilirsiniz.
Bu hesaba yazıp dönüş bekleyebilirsiniz, adresinizi verirseniz kontrol ediyorlar.
Son olarak ise, işletmecinizin online işlem merkezi üzerinden tüketici şikayetleri düğmesine basarak oradan da talep iletimi mümkündür.
Gelen tüm cevapları toparladıktan sonra daha net konuşmak mümkün olacaktır.
-
-
Hocam hayırlı uğurlu olsun daha detaylı fotoğraflar da bekleriz :)
-
Arkadaşlar merhaba.Kardeşimin evine 40 metre mesafede tt fiber kutusu var.Tt mu aradık ekip geldi ve kutunun fiber olduğunu teyit etti ama hiç abone yok dedi ve kardeşimin evine oradan hat çekemeyeceklerini söyleyip gitti.Kutu bir sitenin önünde duruyor.Site görevlisi ile binada abone var mı diye konuştum. Site bahçe vede binada kırma dökme yapılıcak diye fiberi site içine almamış Dolayısı ile kutudan kimse yararlanmıyor.Kardeşim müstakil bir evde yaşıyor nasıl bir müracaat yapmamız lazım.Yardımcı olursanız sevinirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, bahsettiğiniz kutunun bir fotoğrafını ekler misiniz?
-
Türk Telekom "haftaya geliyoruz"dan "2024'e kaldı malesef"e döndü. Konuyla ilgili yaşadıklarımı aşağıda anlattım lütfen etkileşim vererek bana yardımcı olunuz.
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7142408219997491200/
-
Merhaba, herhangi bir dönüş aldınız mı?
-
Belediye izin vermemiş bu sebeple kazı ruhsat sezonu açılıncaya kalmış. O da 2024 nisan demek. 10 kasımda haftaya geliyoruz diyip 3 kere de en geç aralık dediler ama yalan çıktı her şey
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X