Şimdi Ara

Türk Telekom Disardan Gelen Hatti Bağlamadan Gitti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.335
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Altyapısı yeni gelen evimize ilk olarak başka evin merkezinde olan fiber kutusundan bizim ankastre bağlantı yapıldı.Daha sonra eve interneti bağlatmak için türk telekomdan randevu almaya çalıştığımızda kablolarinizda ariza var denildi.1 ay sonra kablo degistirildi fakat bu sefer ne ankastre baglantisi yapmislar nede diger binadan gelen fiber kutusuna baglanti yapilmis.Çekip ölece bırakmışlar.Resimleri ekleyeceğim.Bu konuda bana yol gosterir yardimci olursaniz sevinirim.
    Türk Telekom Disardan Gelen Hatti Bağlamadan Gitti
    Türk Telekom Disardan Gelen Hatti Bağlamadan Gitti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caykara_61 -- 26 Ocak 2020; 15:46:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Şimdi şöle o yan binadan kabloyu çeken ekiple o kabloları sonlandıran ekipler farklı , şimdi şöle olmuş sanırım sizin iç tesisatınız dışardan kablo gelmeden önce yapılmış daha sonra da dış saha kablo çekme ekibi gelio kutunun oraya kabloyu bırakmış.
    Şimdi sırada o kutuya bağlantıları yapan ekip tekrar gelip kutunuza bağlantıyı yapacaklar. Malefes böle. Telekomum kendi bünyesinde kablo çeken bir ekip yada sonlandırıcı yada iç tesisat çeken hiçbir ekip yok. 3.Party firmalarla çalışıyolar ve bölgenize bakan saha şefi bu yönlendirmeleri yapıyor @Caykara_61



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gyu -- 26 Ocak 2020; 21:59:13 >
  • Cevabınız için tesekkür ederim.Benim anlamadığım her işlem için en az 1 ay bekliyoruz.Birde orda burda 1 hafta içinde altyapı getiricez die ceodan yilbasinda aciklamalar yapiliyo.Daha olan hatti bağlanmiyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Caykara_61 C kullanıcısına yanıt
    İşte her işi başkası yaptığı için kimse kimseden haberdar değil , serzenişinde çok haklısın twitter üzerinde okkalı bir mesaj at eğer kısa zamanda hallolmassa
  • Tamamdir tesekkur ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bağlantıyı sonlandırmak için başka bir ekip gelecek.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi bugün başka bir ekip geldi bağlantıları yaptı Şimdi randevu alıp eve kurulum yaptırmamız gerekiyo.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Caykara_61 C kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Caykara_61 C kullanıcısına yanıt
    Sizin evde daire içi tesisat var mıydı ? Yoksa kime yaptırdınız ?
  • MMK46 M kullanıcısına yanıt
    Biz taşındığımızda kablolar daire kapısı dışına kadar getirilmişti.Malesef kime yaptırdıklarını bilmiyorum.
  • Öncelikle hayırlı olsun diliyorum,

    Benim de yeni taşınacağım evin girişinde aşağıdaki fotoğraftaki gibi fiber ankastre bağlanmış ama başka işlem yapılmamış. 1 aydır durum değişmedi daha önce ne kadar süredir böle olduğunu da öğrenemedim açıkçası.

    Türk Telekom Disardan Gelen Hatti Bağlamadan Gitti

    Bina 16 yıllık eski bir bina (Binada 4 daire var) ve eve kadar bakır kablo çekili hali hazırda. İnternetten sorguladığımda ve telefonla başvuru yapmak istediğimde Adsl olarak max 14mbps hizmet alabileceğimi söylüyorlar. Yani fotoğraftaki fiber ankastre sistemlerinde gözükmüyor.
    Fiber olarak internet bağlatabilmem için ne yapmam gerekir, bu konuda bana yol gosterir yardimci olursaniz sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rsezen -- 11 Şubat 2020; 15:34:40 >




  • rsezen R kullanıcısına yanıt
    telekom müdürlüğü-yatırım işleri birimine git konuş.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.