Arkadaşlar merhaba, ben TürkTelekom İnternet kullanıcısıyım, Yaklaşık 1 aydır internet hizmeti alamıyorum(22 gündür). Türk telekom müşteri hizmetlerini arasam da herhangi bir şey yapmıyorlar, ayrı ayrı tarihlerde 2 ekip yolladılar, ikisi de mahallemde kopuk olan kablonun fotoğrafını çekip, amirlerine bildireceklerini söyleyip gittiler. Bugüne kadar ne gelen var ne giden. Taahhüt'ün bitmesine daha uzunca bir süre var. Btk'ya 07.05.2020 tarihinde tuketicisikayet.btk.gov.tr üzerinden şikayette bulundum, titizlikle inceleniyor, çalışmalarımız devam ediyor, cevabını aldım. Şuanda dünyaca bu zor günlerde evimde internet yok, Taahhüt olduğu için uydu İnternetine'de geçiş yapamıyorum, ben bu interneti ayıplı hizmet başlığı adında iptal ettirebilir miyim, ettirebilirsem hangi Merci'ye başvurmalıyım.?