Şimdi Ara

.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CB01A2BC7 -- 11 Ekim 2023; 9:57:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Sen neden bu kadar uğraşıyorsun ki?
    Git tüketici mahkemesi hakem heyetine başvur.
    Banka dekontunu ve vestelcell ödenmemiş faturani da götür olsun bitsin
    Sen vestelcell'le neden uğraştin ki bu kadar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vestelcell ne abi?
    Dandirik dandirik firmalar
    🤮
    Sırf ucuzlar diye milleti uğraştiriyorlar
    🤮

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kapanacağını düşünüyorsanız Faturayı tekrar ödeyin .

    eski ödenen tutar fazla ödeme olarak görünecek .

    Fazla ödenen tutarı ya e devletten iade başvurusunda bulunup alırsınız ya da bir sonraki faturadan düşülür .

  • Tüketici mahkemesi hâkem heyeti sorunu ne kadar sürede çözecek acaba? En az 6-7 ayı var onun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Benim de aklımdan o geçiyordu hocam, olmazsa tekrar ödeme yapacağım. Dün de e-posta göndermişler gecikme için yapacağımız yasal işlemlerle ilgili mektup gönderdik diye PDF olarak. PDF dosyası bile açılmıyor :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu vestelcell'in bi ödeme noktasi,kuruluşu yok mudur hocam?
    Vestel bayiiden mi ödeme yapılıyo acaba🙄
    Adamlar amma dandik bee
    🤮

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ya olayın Vestel'le alakası yok ki, Vestelcell tarifenin ismi. Ben bunu TT Faturalı kullanırken de yaşayabilirdim, Pttcell Faturalı kullanırken de yaşayabilirdim, Teknosacell Faturalı kullanırken de yaşayabilirdim. Olayın Vestel'le ilgisi yok. Sorun TT'de ve TT'nin sistemlerinde.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun gurmecim, TurkTelekom delirtir adamı. Sana PM'den yolladığım adrese yaz derdini en üst makam sorununu çözecektir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bu ttnin yan şirketlerinde bir sıkıntı var. Bimcellde tl yukleme sonrası hatta gelmemişti bir ton uğraş vermiştim ama onlar çözemeden hatta tl kendiliğinden yansımıştı garip. Btkya yazarsan tt üzerinden dönüyorler ama geç oluyor vakit kalmamış senin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 28 Temmuz 2022; 0:41:45 >
  • BTK'ya yazmak benim de aklımdaydı ama işte adamlar 2 hafta müddet vermiş faturayı öde yoksa hattını kapatırım aramaya diye. Zaten kayıt açana kadar 1 hafta geçti. Bazı temsilciler eksik bilgi veriyor. En sonunda birisi en doğru bilgiyi verdi bu konuda. Hatta sorunu açıkça kabul ettiler, sizin muhatabınız banka değil biziz, elinizde dekont var, sorun bizden kaynaklı diye. Şimdi de kayıt açıldı ondan 6-7 gün geçti. Hiç geri dönen yok hocam. Şeytan diyor faturayı öde geç Turkcell'e diye valla. Zaten yarın mı, 30'unda mi ne kapanacak. Bugün öğleye kadar çozmezlerse bir Turkcell bayi yolu bekler beni.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Faturayı tekrar ödedim. O esnada Temmuz faturası da çıkmış, onu da ödedim. Ancak operatorumu değiştireceğim, cayma bedeli 40TL görünüyor. Bunun dışında gün bazlı mi yoksa paketin kullanımı kadar mı ücretlendirme yapılacak hocam? Bir de yılın kalan TKU'su tek faturada tahsil edilecek sanırım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanım haklarının birinin tamamını bitiremezsen gün bazlı çıkar.

    Vergide kalan aylar çıkar.

    Nazende almadıkları oluyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Şimdi de ilettiginiz bilgilerde hata yok diyorlar hocam. Çıldıracağım. Bir de mükerrer ödeme kaydı mi açtırmam gerekiyor hocam?



    .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E devletten borc bilgisine bakın bakalım ne görünüyor?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Alacak da 0, borç da 0.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam iş bilmezler denk gelmiş. Kesin sizin tekrar ödeme sonrası ha bu ödenmiş sorun çözüldü dediler gibime geliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 28 Temmuz 2022; 17:16:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SYLAS S kullanıcısına yanıt

    %100 böyle oldu. Tam da faturayı ödedikten 1-2 saat sonra kayda bakmışlar. Artık rastlantı mı, yoksa bilinçli mi onu da bilmiyorum. Valla numara taşımaya başlattım Turkcell'e. Ama üstüne gideceğim bu durumun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acayip saçma sapan bir sistemi var Vestelcell'in.
    TT müşteri hizmetlerini arayınca adamlar seni müşteri olarak bile kabul etmiyor. Vestelcell'i arıyorsun sanırım 1 tane müşteri temsilcileri var ne zaman arasak aynı kişi çıkıyor telefona. Tek yaptıkları kayıt açmak. O kayıta da 10 gün geçtikten sonra yanıt veriyorlar.

    Birkaç sorunu bende yaşadım ve yakında 1 ay olacak halen çözüm bulamadılar. Tamam piyasanın en ucuz tarifeleri bunlarda ama her şeyde sorun yaşayacaksak olmaz böyle. Eğer ki böyle devam ederse ben de VF'ye geçeceğim.

    Edit: Benim de otomatik ödeme talimatım var. Ancak gününü beklemeden şimdi ödedim. Ödenmemiş faturanız yok diyor ama eski faturayı da göstermiyor. Gerçekten çok tuhaf. Birinin taahhütünü yapamıyor öbürünün faturasını ödemiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuzyirmi -- 28 Temmuz 2022; 17:58:30 >
  • yuzyirmi Y kullanıcısına yanıt

    Katılıyorum. 4-5 temsilci falan çalışıyorlar sanırım. . 2-3 kere aynı kişi denk geldi resmen farklı zamanlarda aramama rağmen. Ayrıca bir ara da gece 12'den sonra arayım dedim, o ne? Temsilci yok. TT'nin reklam jingle'i çalıp duruyor. TT'nin müşteri hizmetleri olan 444 1 444'ü aradım. Orada da TT müşterisi diye kabul etmiyor sistem. Her seferinde yeni abonelik için 1'i tuşlayın aboneyseniz numaranızı girmek için 2'yi tuşlayin diyor 2'yi tuşlayıp numarayı giriyorum yine aynı menüye atıyor. Allah'tan o gece bir şekilde problemi çözmüştüm.(Problem ise PUK kodunu bulmaktı, SIM Kart seri no girince de veriyormuş kodu ama SIM Kartı çıkarana kadar canım çıktı. O nedenle temsilci ile çözmek istemiştim sorunu ama temsilci yok bildiğin.)


    Ayrıca dediğiniz gibi şu an ödediğim faturalar sistemde görünmüyor sizde ki gibi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CB01A2BC7 -- 28 Temmuz 2022; 19:0:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.