Şimdi Ara

Türk Telekom fatura problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, birkaç gün önce online işlemlerde 130 TL civarı görünen güncel faturamın bugün sabah 290 TL göründüğünü farkettim. Fatura kesim tarihim her ayın 23' ünde gerçekleşmektedir. Sorunun sebebini anlayamadım. Anlayan birisi varsa açıklayabilir mi acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Taahhüttünüz bitip tarife ücretinize zam gelmiş olabilir .


    En garanti yöntem müşteri hizmetlerini arayıp öğrenebilirsiniz.

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Bu ekran görüntüsünü mart-nisan gibi çekmiştim. "Tarife Taahhüt İndirimi-2" yazan yer sonradan tanımlandı (depremden dolayı olduğunu düşünüyorum). 22 Haziran'a kadar devam etmesi gerekirken şuan o görünmüyor. Beni hiç teklif için arayan vs. olmadı. Ben de 22 Hazirana kadar devam eden taahhüt indirimi var diye üzerinde durmadım ve şuan sonuç bu.

    Türk Telekom fatura problemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheNightMare. -- 7 Haziran 2023; 17:57:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TheNightMare. T kullanıcısına yanıt

    Taahhüt bittiği için tarife deki fiyatın artmış.

    Müşteri hizmetlerinden teklif isteyin.

    Bu arada biteceğine dair tarafınıza mesaj yollanmıştır

    Aramazlar. Teklif sunmak için ararlar.

    Kutucuk ta 5 tane bildirimin var orada belki uygun tarife teklifinde olabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    bahsettiğim taahhüt indirimi-2 yazan şey tanımlanmadan önce teklif vardı aslında. onu tanımladıkları anda teklif kaybolmuştu. şuanda da teklif yok bu arada.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Tekrardan merhaba, tarife değiştirirsem bu 290 TL' lik fatura ne olur acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheNightMare. T kullanıcısına yanıt

    Tarife haklarının birinin tamamını bitirmediğin sürece gün bazlı olarak faturalandırılıyor.

    aynı tarifeye taahhüt veremezseniz en kısa sürede değiştirmeye bakın .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Referans aracılığıyla EGM tarifesine geçtim ve böyle bir mesaj geldi. Yani şimdi bana 290+geçtiğim tarifenin gün bazlı fiyatı mı yansıyacak?


    Türk Telekom fatura problemi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheNightMare. T kullanıcısına yanıt

    Fatura kesim tarihiniz ne zaman ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    her ayın 23'ü


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheNightMare. T kullanıcısına yanıt

    Dediğim gibi tarife değiştirirken eski tarifeninde ki kullanım haklarınınızın bir tanesinin tamamını bitirmediysen 2 tarifenin den de gün baz lı faturan hesaplanacak.

    Güncelim bu gün yansır belli olur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    bakalım,umarım öyle olur


    düzenleme: 336 TL diyor

    düzenleme2: sanırım fatura kesim tarihinden itibaren 15 günü aştığım için böyle olmuş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheNightMare. -- 10 Haziran 2023; 19:7:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheNightMare. T kullanıcısına yanıt

    Daha taahhütünüz tanımlanacak düşecek

    siz 25 Haziran akşama doğru bakın faturanız çıkınca belli olur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Henüz taahhüt yapmadım. İlk geçince otomatik 15 gb olana geçti. Hemen 20 gb' a yükseltip taahhüt yapayım mı yoksa bekleyeyim mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheNightMare. T kullanıcısına yanıt

    15 gününüz var daha bu zaman zarfında yeterse kullanın 23 ünde tarife değiştirip taahhüt verirsiniz

    yada değiştirip taahhüt verin ayın tam ortasında olduğunuzdan pek fark olmaz .

    keşke bu işi 23 Mayısta yapsaydınız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Çok haklısınız ancak 23 Mayıs'ta faturam 290 TL gözükmediği için hiç aklıma gelmedi malesef. Vakit ayırıp verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Kusura bakmayın sizi de sürekli rahatsız ediyorum ama 20 GB tarifesine geçicektim bir baktım kaybolmuş. SMS ile geçmeye çalıştım, bu tarife müşteri alımına kapatılmıştır diyor. Şaka mı yapıyor bunlar? Yani Türk Telekomun tüm olumsuzlukları bana mı denk geliyor anlamadımki. Sanki garezime yapılıyor arkadaş ya...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheNightMare. -- 12 Haziran 2023; 21:19:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheNightMare. T kullanıcısına yanıt

    Müşteri hizmetlerini arayıp geçmeye çalışın sonuçta aynı tarifeler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Aradım zaten, 1 Ocak 2023 tarihinden itibaren yetkimiz alındı diyor. Ya uygulamadsn kendiniz geçeceksiniz ya da müdürlüklerden geçeceksiniz diyor. Şaka gibi. Bir tarife değiştirmek için müdürlüğe mi gideceğim yani?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheNightMare. T kullanıcısına yanıt

    O zaman faturasız hatta geçmek istiyorum deyip diğer birime aktarsınlar orada şansınızı deneyin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.