Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM GÖRÜŞME SONRASI BİLGİLENDİRME EKRANI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
2.436
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türk Telekom'da görüşme ya da sms sonrası bu bilgi ekranını nasıl kapatabiliyoruz? Son birkaç haftadır bunu görmeye başladım önceden yoktu.

    TÜRK TELEKOM GÖRÜŞME SONRASI BİLGİLENDİRME EKRANI



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Türk Telekom Çağrı Sonrası Bilgilendirme Ekranı

    Çağrı Sonrası Bilgilendirme Nedir?

    Türk Telekom çağrı sonrası bilgilendirme ekranı, bir müşteri hizmetleri temsilcisiyle yaptığın telefon görüşmesinden sonra ekranda beliren bir penceredir. Bu ekran, görüşmeyle ilgili bilgileri, fatura detaylarını ve diğer ilgili konuları içerir.

    Çağrı Sonrası Bilgilendirme Kapatma

    Çağrı sonrası bilgilendirme ekranı genellikle otomatik olarak kapanır. Ancak bazı durumlarda ekran kapanmayabilir. Bu durumda, aşağıdaki adımları takip ederek ekranı kapatabilirsin:

    • Ekranın sağ üst köşesindeki "X" işaretine tıkla.
    • "Kapat" düğmesine bas.

    Çağrı Sonrası Bilgilendirmenin Önemi

    Çağrı sonrası bilgilendirme ekranı, görüşmenle ilgili önemli bilgileri sağlar:

    • Görüşme tarihi ve saati
    • Görüştüğün müşteri hizmetleri temsilcisinin adı
    • Görüşmenin konusu
    • Görüşme süresi
    • Sonuçlandı mı, yoksa devam ediyor mu bilgisi

    Bu bilgiler, görüşmenin detaylarını hatırlamana, faturalarını takip etmene ve gerektiğinde müşteri hizmetlerine geri dönmene yardımcı olur.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Türk Telekom Online İşlemler uygulamasındaki Ayarlar kısmından Çağrı Sonrası Bilgilendirme'den kapatabilirsiniz TÜRK TELEKOM GÖRÜŞME SONRASI BİLGİLENDİRME EKRANI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CB01A2BC7 -- 29 Nisan 2019; 13:51:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler.
  • kapanmıyor

  • Bu aralar sistem hata veriyor kapanmiyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Online işlem olmuyorsa müşteri hizmetlerini arayın onlar da kapatıyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.