Şimdi Ara

türk telekom hız problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
0
Favori
2.574
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba, daha önce ttnet vdsl'e geçiş süreciyle ilgili konu açmıştım. şimdi ise hız problemi yaşıyorum. 35mbit download/2mbit upload paket kullanıyorum ancak son 1 haftadır akşam 8 gece 1 arasında download ve upload hızım 2mbit civarlarında.

    mh'yi aradığımda bizimle ilgili bir problem gözükmüyor diyorlar, modem arayüzünden baktığımda evet gerçekten de öyle gözükmüyor değerler gayet iyi. ancak şöyle bir durum var ki sabah 8'den akşam 8'e kadar hiç bir problem olmadan 35mbit hız alıyorum.

    bu durumda ortada bir sınırlandırma mevcut mudur sizce? speedtest sonucunu ve modem değerlerini de ekledim. ttnet sorun bizde değile getiriyor lafı ancak ben öyle olduğunu düşünmüyorum.

    bu sorunu yaşayan oldu mu aranızda yaşayan varsa nasıl çözdünüz bilgilendirirseniz çok sevinirim


    türk telekom hız problemi
    türk telekom hız problemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi levolkie -- 13 Kasım 2017; 8:6:54 >







  • modem arayüzünden hızlı kurulum yaptığınız yerden türkneti seçeceğinize türktelekomu seçin 2 sinide hızlarını karşılaştırın hangisinde daha iyi hız alıyorsanız kullanmaya devam edin .türknet abonesiyim ama kurulumda türktelekomu seçtim (bende hafif artış oldu )
  • kadirkul20 kullanıcısına yanıt
    sorunun bende olmadığı çok net belli, şu anki(08:05) hız değerlerim

    türk telekom hız problemi
  • başka fikri olan yok mu arkadaşlar kafayı yicem saat 8 oldu internet hızım oldu 3 mbit yine
  • Hocam aynı dertten ben de muzdaribim. Benim de o dediğiniz saatlerde akşam 7ile gece 1-2 ye kadar zaten 2den sonra kotam normale döndüğü için hız hiç düşmüyor. Gündüz de geçen haftalar düşük alıyordum ama 35in yarısı kadar düşük. Akşam oldu mu 1-2 ve en fazla 3 oluyor pingler uçuyor. Şu sıralar biraz düzelme var ama sorun kaynağını sorarsanız akşam bulunduğunuz mevkide yoğunluk söz konusu oluyor gündüz ise yoğunluk azaldığı için santraldeki kartınız gündüz işlevini rahat yerine getiriyor. Ben genel müdürlüğe gittim ve oradan şikayet kaydi açtırdım. Mh den şikayet kaydi açtırdım. Hele yeni kayıt ise 1 aya kadar ücretsiz evde teknik destek var. Eve 3 defa gelip modem arayüzünde yazan bilgileri kendi cihazlarına telefon kablomu bağlayıp bakın sorun yok dediler sürekli ama ben de olcumlerimi gosterdigimde ben bu cihaza bakarım sizin sorununuz benlik değil deyip sürekli bana attılar topu.ama sonunda bana santraldeki arkadaşlar ulaştı ve böyle böyle bir sorununuz varmış dediler. Ben de evet bakın kanıtlarim da var akşam kilit gece üst seviye gündüz ortalarda dolanıyor internet. Port değişimi kaç kez yapıldı ama bana internetimin arızası ı bir türlü belirtmeden sıkıntı yok deyip durdular. O arkadaş sağ olsun güzel güzel konuşup beni dinledi. Bana sorunu ekran fotoları alarak düşüş olan saatte kontrol edip kaydedin. Daha sonra verdiği numaradan bize ulaşın dedi. Ben de 2 gün test ettim aynı şekilde ve kayıt yaptım hem video hem foto. Onları aradım. Arkadaş inceleme yaptı ve santraldeki kartınız akşam saatlerinde yoğunluktan dolayı sıkıntı çıkarıp verimli çalışmıyor o yüzden değiştirilmesi için gerekli işlemleri başlatıyorum size bilgi vereceğim dedi. Dedikten 4-5 gün sonra düzelme oldu biraz ama aranma olmadı

    Ha tam düzelme olmadı ama iyileşme söz konusu. Belki kısıtlama söz konusudur belli saatlerde veya belli saatlerde genel çalışma dolayısıyla kısıtlama konuluyor bilmiyorum ama sizin de Sorununuz Santralden buna emin olabilirsiniz. Genel merkeze ve müşteri hizmetlerine yüklenin.



    Son olarak benim de yaptığım testlerden bir kaçını göndereyim size. Mobilden bunlar ama asıl testlerim pc de.



    türk telekom hız problemi

    türk telekom hız problemi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • eekkooss E kullanıcısına yanıt
    hocam valla mh'yi arıyorum modeminizde ya da kablonuzda problem olabilir diyorlar, ben de diyorum sorun benimle ilgili olsa sabah da aynı problemi yaşarım. turktelekomun tp link modemlerinin ilgilenildiği bi numara verdiler orayı da aradım modeminizi kargolayın ortalama 10 max 20 günde dönüş yapılır diyorlar, dedim ki sorun modemde olsa sabah da aynı problemi yaşarım. 10 gün bir de internetsiz kalıcam öyle bir dünya yok yani. her neyse bu akşam da aynı problem olursa tekrardan arıcam mh'yi ancak modem değerlerimden ötürü arıza kaydı açamıyorlarmış sistem izin vermiyormuş. modem değerimde 3mbit upload gözüküp 2mbit upload hızı alıyorsam akşam yoğun saatlerde de aynı şekilde bir sınırlandırma uygulandığını düşünüyorum. mh boş boş cevaplar veriyor o yüzden sistemde olmamasına rağmen arıza kaydı açtırmayı deneyip yarın bölge müdürlüğüne gidicem bugün de aynı sorun yaşanırsa. çok sağolun bilgi verdiğiniz için, santrallerdeki kart hakkında bilgim yoktu aydınlanmış oldum.




  • levolkie L kullanıcısına yanıt
    Hocam müşteri hizmetlerini aradığınız zaman modemin fişini çekin ve öyle arayın bakın nasıl kayıt açıyorlar. Onlar modemin iz bağlı mi diye sorarsa evet bağlı deyin. Onlar ekranlarında verileri görmeyince bir sıkınti olduğunu anlayacaklardir. Kopmalar var deyin. Ancak bu şekilde ilgileniyorlar. Hatta bunu teknik ekipten arkadaşlar kendileri söylediler. Mh. Aradığınızda modemin fişini çekin bakın nasıl kayıt açıp ekip göndermek zorunda kalıyorlar diye söyledi tabi bunu diyen bizim bölgenin ekibi olmadiigi için rahat rahat bilgi verdi 😂

    Benim bu akşam da aynı şekilde çok düşük durumda. Ben yarın tekrar santrali arayıp kartla ilgili bilgi almaya çalışacağım.

    Forumda bi tt çalışanı bilgi vermişti genel bir çalışma olduğunu yurtdışı hatlarında o yüzden akşamları yavaslamalar olduğunu söylemişti ama onun bizimle ilgisi var mı bilemiyorum 🤷‍♂️

    İsterseniz inceleyin.

    https://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-da-son-gunlerde-yasanan-yavaslikla-ilgili-bilgilendirme--129237330

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ahaha valla iyi taktikmiş :D bana hız problemi hakkındaki ilk aramamda altyapı çalışması var denmişti ama diğerlerinde sorun sizdeye getirilince çıldırdım yani. konu için çok teşekkür ederim bu arada, benim hız düşüklüğümün sebebi bu da olabilir çünkü. en net bilgiyi bölge müdürlüğünden alırım diye düşünüyorum o yüzden en kısa zamanda gitmeye çalışıp şu soruna bi çözüm arayacağım. cevaplarınız için çok sağolun tekrardan
  • Sorun kapasite sorunu gbi gözüküyor ya bölgesel ya da kabinden kaynaklı, bağlı olduğunuz kabinin modeli nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    hocam o konuda hiçbir bilgim yok nasıl öğrenebilirim, vdsl2 servisi alıyorum
  • levolkie L kullanıcısına yanıt
    Binanızda kabin var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    binada herhangi bir kabin yok
  • levolkie L kullanıcısına yanıt
    İyi haber o zaman kapasite sorunu çözülecektır büyük ihtimalle, mh'yi arayıp kapasite sorunu olduğunu belirtip arıza kaydı açtırabilirsiniz ya da twitter'dan ttdestek ya da paul doany'ye kapasite sorunu olduğunu yazabilirsiniz. Yoksa kabin binada olsaydı o sorunun çözümü büyük ihtimalle olmayacaktı. Tabi büyük ihtimalle lokal bir sorun yaşanıyor olabilir ya da bağlı kabinin kapasitesi yetmiyor olabili ama FTTC'lerdeki kapasite sorununu çözebiliyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tamamdır çok teşekkür ederim cevabınız için mh'yi arayacağım olmadı twitterdan çözmeye çalışacağım çok sağolun
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Hocam evet büyük ihtimal kapasite meselesi ama diğer yandan sadece akşam 8gibi başlıyor gece 1 gibi sona eriyor. Ya özellikle belli saatlere Qos kısıtlama uygulanıyor ya da dediğiniz gibi bu saatler en yoğun saatlere denk geldiği için santral kartımız kaldırmıyor. Benim dolabım da yok hocam. Sokak direği var kapımın önünde ve o direkte küçük bir kutu var modem direkt o kutudan gelen kabloya bağlı. Şu saatlerde yine düşüklüğü var. Ben 35bit 50gb akk kullanıyorum. Kota dolu ama gündüz ve gece 14bucuk 15 arası hız alıyorum. Şu an ise ahanda söyle 🤷‍♂️

    türk telekom hız problemi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yok kesinlikle mh'de çalışanlar düpedüz gerizekalı ben artık bu kanaate vardım, arıza kaydı yine açmadılar sistemsel bir sorun yok gözüküyor diyorlar. ne saygım var artık şu mh'ye ne bişey tertemiz kuşbeyinliler yani bu kadar net. sorun çözmek için hiçbir adım atan yok, herkes başından savsın
  • levolkie L kullanıcısına yanıt
    Kimse forumun birinde biri bize kuş beyinli diyecek deyip kendine uygulanan şirket prosedürünü ezip geçip kayıt açmaz. Çalışma kuralları ve yapacakları şeyler kesindir, onun dışına çıkamazlar. Bilgisayar onlara ne gösteriyorsa o. TT bu, ne yazık ki böyle işler bu şirkette.
  • levolkie L kullanıcısına yanıt
    Hocam sen direkt git müdürlüğe şikayette bulun. Müşteri hizmetleri kale almıyor akşam saatlerinde internet azımsanmayacak şekilde düşüyor diye şikayette bulun. Gerekirse kablo ile. Yaptığın testlerin video kayıtlarını götür göster. Yoksa onlar da ciddiye almaz. Ama alacaklardır.

    Bana desinler ki açık açık,

    kardeşim akşam saatlerinde yoğunluk sebebiyle düşüş oluyor kartlar kaldırmıyor çok adi bir sistemimiz var yetistirtiremiyoruz, üzgünüz desin.

    Amenna diyecem. Valla saygı duyup akşam o saatlerde kendi mobil verimi kullanacağım ama bana kalkıp da demesinler hiçbir Sorununuz yok sıkıntı modeminizde ya da bilgisayarınızda diye. bu büyük yalan olur çünkü ben 6 ay önce böyle sorunlar yaşamadım. MH tam bir duzenbaz başka bir şey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sorunu kim çözecek o zaman? bana bunu söyleyin müşteri hizmetleri niye var? sürekli başlarından savan, çözüm üretmek adına 1 gram çabalamayan insanlarla muhatap oluyorum kaç gündür. eskiden tık diye arıza kaydı açılırdı, ardından santralden işi bilen insanlarla muhatap olurdum sorun aynı gün akşamında çözülürdü. bi de bu konuşmaları değerlendirmek için geri arama yapıyorlar üzerine de platin müşterisi olduğunuz için kendinizi ayrıcalıklı hissediyor musunuz diye de soruyorlar her seferinde o kısıma hayır cevabını veriyorum yani. kaç gündür arıyorum yok sorun modemden yok sorun siteden kaynaklı cart curt. şu olaya bakar mısınız, santraldeki problem için şirketin ceo'suna yazıyoruz twitterdan trajikomik bi durum yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi levolkie -- 15 Kasım 2017; 21:32:12 >
  • Ttnet ve turknet akşam 19 gece 02 arasında hızı 3~5~8mpbs gibi değerlere azaltıyor. Ben turknet kullanıyorum. 1 kasımdan beri böyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.