01.11.2019 tarihinde ttnet'i internet hızı düşüklüğü sebebiyle aradım ve arıza kaydı oluşturuldu. Sonrasında sorun düzelmeyince 6 kasımda müşteri hizmetlerini tekrar aradım. Şikayet kaydı oluşturuldu. Yasal süresi 10 günmüş; müşteri hizmetlerindeki farklı kişiler söyledi. Bunu da 17 kasımda aradığımda öğrendim yani şikayet kaydı süresi dolmuştu. 17 kasımda tekrar aradığımda ise müşteri hizmetlerindeki eleman yeniden şikayet kaydı oluşturabileceklerini söyledi. 6 kasımdan beri aynı şey söylenmekte bölgenizde altyapı çalışmaları kontrol ediliyor, devam ediyor şeklinde. 50 Megabit sınırsız kotasız olan internetimi 1 megabit olarak kullanıyorum. Başka iss'de geçmem pek mümkün değil gibi. Belki türksat altyapısı varsa ona geçebilirim ama taahüt iptali için ücret isterler hizmeti vermemelerine rağmen. Bu arada yeni eve taşındık, interneti taşıttıktan sonra modemin bozulduğunu öğrendik, yeni modem aldık. Modemlede alakalı bir sorun yok. Yarın bölge müdürlüğüne gideceğim. Sizce neler yapayım. Muhit Erzurum/Palandöken bölgede normalde fiber altyapı var. Altyapı sorgulaması yaptığımda 70 megabit alabiyor gözüküyoruz.
Hocam aynı sorun bendede var 5 gündür. 24mbit olan internet paketinden 4mbit hız alıyorum. Arıza kaydı oluşturdum ama nafile. Türknetten sonraki en rezil ISS TTnet maalesef
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme