Geçen sene kayıt olduğum bir kampanya bitmiş. Bana hiçbir bildirimde bulunmadılar. Her ay 22-23 TL gelen fatura bu ay 105 TL geldi. Müşteri hizmetlerini aradım. Size herhangi bir bildirimde bulunmak zorunda değiliz. Kampanyanın bitiş tarihini bilmek sizin yükümlülüğünüz dedi. Bende sinirlendim. Kendime hakim olamayacağımı anladığım anda kapattım telefonu. Başınıza böyle birşey geldi mi? Hukuki olarak bir yaptırımı var mı? Sonuçta kampanyanın bitişini bildirmek zorunluluktur diye tahmin ediyorum. Yardımlarınız için teşekkür ederim.
Bildirmek zorunda değil yanlışım varsa düzeltin.
emretzlE
kullanıcısına yanıt
Kampanya koşullarında süresini yazmışsa ayrıca bilgilendirme yapmasına gerek yok.
Sonuçta bu bir tarife. Bana ilginç geldi birdaha konuşup gelişmelerden haberdar edeceğim sizi. Cevaplar için teşekkürler..
emretzlE
kullanıcısına yanıt
Kampanya ve tarife farklı şeylerdir. Tarifedeki fiyat değişikliklerini önceden bildirmek zorundalar. Fakat kampanyalarda, genelde koşulların yazdığı sayfada geçerlilik tarihi yazıyor, ayrıca bir bilgilendirme yapmasına gerek kalmıyor.
Geçmişe yönelik bir kampanya daha başlatılıp kullanımınızın onun içinde sayılmasını isteyin bir. Turkcell yapıyordu zamanında.
Bildirmek zorunda değil. skt ni takip etmelisiniz. ama bildirseler biyerleri eksilmez hizmet gerek..