Şimdi Ara

Türk Telekom Mobil Hat Güvenirliliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba.

    Türk telekom mobil hattımda son 2 ayda yaşadığım sıkıntınlardan kısaca bahsedeceğim. 23 Ocakda haftasonu PAKETMATİK den aldığım günlük 5GB paket hiçbir şekilde kullanamdım. Çünkü Haftasonu geçerli internetten paketimi tüketti. Defalarca müşteri hizmetleriyle görüşmem neticesinde yaklaşık 1 ayda hiçbir hatanın olmadığını söylediler. Halbuki bir müşteri temsilcisi paket tüketimi öncelik sıralama da hatalar olabliyor diye söylemişti. Turk Telekom hangi paketten internet tüketmişim onu bile tespit edemiyor. Yine Bugun 1 Mart hiçbir şekilde paketmatik almama rağmen Paketamtik tanımlanmış ve bunu ben yapmışım. Yanlışlıkla yapmışım kesinlikle kabul etmiyorlar. Şikayetcom sitesinde bir sürü paketmatik ile ilgili şikayet var. Hiçbirine donüş yok Müşteri memnuniyeti sıfır. Türk telekom eski Turk Telekom değil. 500 TL fatura çıkartsa siz ispatlayın diyebilir. Turk Telekom sistemsel hatalarını çözmezse çok müşteri kaybeder. Turkcelle geçmeyi düşüyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamzatov -- 1 Mart 2021; 22:49:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Aman paketmatikten paket almayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom mobil
    3 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.