Merhaba. Türk telekom mobil hattımda son 2 ayda yaşadığım sıkıntınlardan kısaca bahsedeceğim. 23 Ocakda haftasonu PAKETMATİK den aldığım günlük 5GB paket hiçbir şekilde kullanamdım. Çünkü Haftasonu geçerli internetten paketimi tüketti. Defalarca müşteri hizmetleriyle görüşmem neticesinde yaklaşık 1 ayda hiçbir hatanın olmadığını söylediler. Halbuki bir müşteri temsilcisi paket tüketimi öncelik sıralama da hatalar olabliyor diye söylemişti. Turk Telekom hangi paketten internet tüketmişim onu bile tespit edemiyor. Yine Bugun 1 Mart hiçbir şekilde paketmatik almama rağmen Paketamtik tanımlanmış ve bunu ben yapmışım. Yanlışlıkla yapmışım kesinlikle kabul etmiyorlar. Şikayetcom sitesinde bir sürü paketmatik ile ilgili şikayet var. Hiçbirine donüş yok Müşteri memnuniyeti sıfır. Türk telekom eski Turk Telekom değil. 500 TL fatura çıkartsa siz ispatlayın diyebilir. Turk Telekom sistemsel hatalarını çözmezse çok müşteri kaybeder. Turkcelle geçmeyi düşüyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamzatov -- 1 Mart 2021; 22:49:33 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim