Şimdi Ara

Türk Telekom Prime (70 GB + SSM 395₺) Yıldızlı Günler’e Özel Son Geçiş Tarihi 5 Mart! (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
823
Cevap
25
Favori
63.047
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • matsipik M kullanıcısına yanıt

    biz de korkuyla tanımlanıyor olmasını umut ediyoruz hocam, karışık bilgiler var konuyla ilgili, şimdilik benim 250 TL olan 25+5 prime düşün tarifem 500 TL görünüyor.

  • @kralkarga bir gelişme olursa bilgilendiririm hocam. Diğer türlü dolandırıcılığa girer. Tarifeye başvururken 305 TL hat açılınca geçti Bor'un pazarı 610 TL diye bir durum olamaz. Hatta bir zevzek müşteri temsilcisi sinirlerimi hoplattı sabah sabah ben başvururken 305 TL olan tarifeye başvurdum hattın kaç günde açıldığı beni niye ilgilendirsin dedim, yasal süre 4 gün sizin hakkınız yok deyip kestirip attı. Madem yasal süre 4 gün o zaman ayın 1'inden sonra başvuru niye talep ediyorsunuz diye soruyorum. Başvuru almazsak şikayet ederdiniz diyor. Müşteri temsilcisi değil de süzme umumi ev çalışanı sanki.

  • kizilsultan kullanıcısına yanıt

    Haberleşelim hocam, ben de müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalışacağım.

  • kizilsultan kullanıcısına yanıt

    Ben 345 liralık tarifeye dün akşam direkt türk telekom müdürlük binasında sıra numarası alarak başvurdum hat cuma günü açılır sms atarsın dediler kampanya bugün bitiyor sorun olur mu diye sordum başvuru yaptığınız tarih dikkate alınıyor sorun olmaz dediler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bluepower -- 6 Mart 2024; 9:19:26 >
  • Bluepower kullanıcısına yanıt

    o zaman sorun olmayacak gibi ama sistemde doğru bilgileri görene kadar tedirginlik devam edecek, taahhüt sonrası gelen mesajda yıldızlı günlerle ilgili bir ibare olmaması ve indirimli tutarın 500 tl görünmesi kafamı kurcalıyor, umarım düzelir.

  • Bluepower kullanıcısına yanıt

    Hocam bana gelen mesajlar ne yazık ki arkadaşlara gelen mesajlar gibi değil. Tarifem de online işlemlerin hiç bir yerinde arkadaşlarda gözüktüğü gibi yıldızlı günler olarak gözükmüyor. Umarım çözülür, kayıt açmaktan bile imtina etti müşteri temsilcisinin birisi. En son görüştüğüm temsilci kayıt açtı ama ısrarla sormama rağmen geçip geçilmeyeceği konusunda herhangi bir beyanda bulunmadı.

  • kizilsultan kullanıcısına yanıt

    hocam sendeki tarifelerde görünen yıldızlı günlerin y'si olabilir;


    Türk Telekom Prime (70 GB + SSM 395₺) Yıldızlı Günler’e Özel Son Geçiş Tarihi 5 Mart!
  • @kralkarga @kizilsultan Sizde bireysel abonelik sözleşmesinde kampanya kodu ve ismi yazıyor mu? Bende tarife ismi var kampanya kısmı boş görünüyor. Pdf olarak indirmek için aşağıdaki linke girip sms ile gelen sipariş numarasını yazmanız lazım.



    Türk Telekom Prime (70 GB + SSM 395₺) Yıldızlı Günler’e Özel Son Geçiş Tarihi 5 Mart!




  • Bluepower kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom Prime (70 GB + SSM 395₺) Yıldızlı Günler’e Özel Son Geçiş Tarihi 5 Mart!


    bende de aynı hocam, kampanya ismi görünmüyor

  • kralkarga kullanıcısına yanıt

    Tamamdır teşekkürler o zaman orası doldurulmuyor.

  • Bu kampanyanın uzama ihtimal yok heralde. Buna benzer kampanya bilen var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bluepower kullanıcısına yanıt

    umarım bir eksiklik değildir bu, 5 marttan önce tarifeye taahhüt vermiş ve kampanyalı fiyatı sistemde görebilen bir arkadaş da bakıp bilgi verse güzel olur aslında, benim işlemi yapan müşteri temsilcisine pek güvenemedim şu an.


    beni geren aşağıdaki görüntü;


    Türk Telekom Prime (70 GB + SSM 395₺) Yıldızlı Günler’e Özel Son Geçiş Tarihi 5 Mart!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kralkarga -- 6 Mart 2024; 9:55:12 >
  • Bluepower kullanıcısına yanıt

    Ben sabah baktım hocam. Ben de açılmıyor bu ekranlar.

  • Ya biz geçtik ayın 4unde ama sms attık 565 tl gözüküyor tarife ne alaka şimdi duezelcek mi bu fatura kesiminde

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bluepower kullanıcısına yanıt

    Şİmdi TTkom MH ile görüştüm, sözleşmedeki durumdan bahsettim, bayiden yaptıysanız "yıldızlı günler kampanyası"nı seçmesi gerekliydi dediler, orasının boş olmaması gerekli, kendileriyle görüşüp dilekçeyle kampanyaya dahil edilmeniz gerekiyor dediler.


    İsterseniz siz de bir görüşün hocam MH ile.

  • Bende de yeni yıl kampanyası yazıyor bir insanın mal olması gerek yanlış tarifeyi seçmesi için beyinsiz bayi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • doken kullanıcısına yanıt

    aynı durumda gibiyiz, o kadar da 250 liralık tarife dememe rağmen beceremedi, arıyorum açmıyorlar telefonu, akşam gidip dükkanlarını basıcam artık, yapacak bişi yok

  • kralkarga kullanıcısına yanıt
    Düzelmezse gidicem bende

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • doken kullanıcısına yanıt

    Birikmiş TKÜ borcu varsa onu da eklemiş olabilir güncel faturaya.

    Bu ihtimali de düşünün.

    Yanlış tarifeye mi taşınmış hattınız onu da kontrol edin.

    Bu konudamıydı başka konudamıydı bir kişi gelen SMS'lerin ve gönderilen ONAY SMS'lerinin ekran görüntüsünü hepsini almış paylaşmış,acaba 2 farklı indirim için de SÖZ yazıp göndermek ve ONAY yazıp göndermek mi gerekiyor.Ben Ekim ayındaki Yıldozlı Günler kampanyasında sadece 1 kere Soz yazıp gönderilmesi istenmişti ve karşılığında 1 adet ONAY mesajı gönderdim.

    Bu kampanyadan yararlanan arkadaşın paylaştığı ekran görüntülerinde sanki 2 ayrı indirim için 2 ayrı ONAY mesajı göndermiş gibi. Yanılabilirim de kişi yanlış farklı ekran görüntüsü attıysa.


    Bu sefer Yeni Yıl indirimi kampanyası ve Yıldızlı Günler indirimi kampanyası ikisi birden var ve ikisi için de ayrı taahhüt mü var,ekran görüntüsü paylaşanlardan öyle anlaşılıyor.

    Benim geçtiğim zaman sadece Yıldozlı Günler kampanyası indirimi vardı bir de taahhüt yapılınca düşen indirim. Taahhüt ekranında da ikisi görünüyor.


    Bu sefer Yeni Yıl Kampanyası, Yıldızlı Günler Kampanyası ayrı ayrı aynı anda uygulanıyor ve ayrıca taahhüt indirimi.

    Mali müşavirlik durum neredeyse.


    İlk başta saydığım ihtimaller yoksa,tarifeniz yanlış tarife değilse,birikmiş TKÜ borcu yoksa güncel faturanız gün bazlı olarak hesaplanıp + 15 TL TKÜ ile birlikte hesaplanınca hattınız açıldıktan sonra yaklaşık 24 saat sonra en doğru rakamı göstermesi lazım. Hat açıldıktan hat aktif olduktan sonraki ilk 6 saati dikkate almayın,iilk 2,saat hatta ilk 6 saat gerçek güncel rakamı göstermez. Genellikle ilk 4 saatten sonra gerçek güncel rakamı gösterir ama bazen 1 gün sonra gerçek güncel rakamı gösterdiği oluyormuş tecrübe edenlerin yazdığına göre.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • doken kullanıcısına yanıt

    düzeldiğini nasıl anlayacaksınız ki hocam? gitmekten başka çare göremiyorum MH ile görüştükten sonra. Bazı arkadaşlara da olmuştu bu, önceki sayfalarda mevcut, onlar da dilekçe yoluyla düzeltildi.

  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.