Tahhut smsinde fiyat yaziyor zaten onay yazmadan önce. O fiyata bakın. Benim tavsiyem twitter da TTDestek hattına mesaj atın. Genel müdürlükten ararlar. Net bilgi alırsınız. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 6 Mart 2024; 10:55:59 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Türk Telekom Prime (70 GB + SSM 395₺) Yıldızlı Günler’e Özel Son Geçiş Tarihi 5 Mart! (28. sayfa)
-
-
bir onay mesajı attıktan sonra tekrar söz yazınca hattınızda taahhüt var diye mesaj geliyor hocam. benim taahhütlerde "prime düşün 30 gb yeni y. kamp." diye, sadece "prime düşün 30 gb taah. 12 ay y" diye ve "prime düşün 30 gb IA" diye 3 farklı taahhüt görünüyor.
"prime düşün 30 gb taah. 12 ay y" olan yıldızlı günler olabilir diye şüpheleniyorum ama MH hattınız tamamen aktif olmadığı için uygulanmamış olabilir dedi, sözleşmede yıldızlı günler kampanyası seçili deği dediğimde de o zaman uygulanmadığı için yararlanamayabilirsiniz, bayiyle bi görüşüp dilekçe verdirin dedi.
İyice içinden çıkılmaz bi duruma geldi, nasıl olacak bilemiyorum.
-
Orda vallahi "Yeni Yıl Kampanyası" ve 500 TL olacaktır yazıyor, herkeste bu yüksek fiyatlar yazdığı için pek sallamadım bunu açıkçası.
-
Müşteri temsilcileri de mesajın güncel olmadığını söyledi. Gelen sms'deki fiyat bilgilerini dikkate almayın vs. demişlerdi.
-
-
Bu arada bayağı yaşayan var. Twitter tsktigini yazdim deneyin bakalim.
https://www.sikayetvar.com/turk-telekom/turk-telekom-numara-tasima-sonrasi-hatali-fiyatlandirma-yapiyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 6 Mart 2024; 11:1:54 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam twitterdan yazın bugün ararlar. Onlar mudurlukten arıyor net bilgi alırsınız. Eger düzelmeyecek gibiyse onlar halleder.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 6 Mart 2024; 11:0:29 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hattı yanlış tarifeye taşınanlar veya yıldızlı günler kampanyası üzerinden hattı taşıma yapmayan bayilerin hatasından dolayı dilekçe verilmiş anladığım.
Gerçekten karmaşık bir kampanya ve acemi bayi personeli yıldızlı günler + yeni yıl kampanyası girmeden taşıma başvurusu yapmış olabilir. Yıldzlı günler girilmeseydi güncel faturalarınız daha yüksek olurdu.
Başka bir durum var bence.
Rahat olun,durumunuzu anlıyorum.
Hattı açılanlar hattın açılmasının üzerinden 1 gün geçmesini beklesin.
Tabi bu arada tarifeniz doğru tarife mi kontrol edin. Turk Telekom ortalığı karıştırdı birbirinin adına çok benzeyen aynı kelineleri içeren tarifeler sürdü,çırva gibi oldu. Bayi personeli hata yapmış olabilir tarife seçerken.
Tarife doğru tarifeyse ve taahhüt SMs işlemlerini yapın ve en az 6 saat geçmesini bekleyin. Yine düzelmezse 1 gün geçmesini bekleyin ama tarifeniz yanlış tarifeyse hiç zaman kaybetmeden işlem yapan bayiye gitmek yada görüşmek lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
tarifeler doğru da kampanyalar eksik gibi görünüyor.
-
Kampanyalar ve taahhütler eksik olsa güncel ile fark %30-40 olur en az.
Siz gibi aynı stresi yaşayanları aylardır çok gördük. Rahat olun,sıkıntı olmayacak kampanyadaki fiyat yansıyacak bence. Daha önce faturasızda mıydınız,birikmiş TKÜ varmıydı. Dediğim gibi 6 saat geçsin,log out yapın tekrar girip bakın, düzelmediyse 15-20 saat sonra bakın log out yapıp girerek.
Aynı durumu çok yaşayanlar oldu,yıldızlı günler kampanyası son 6 ayda 4 kez yapılıyor. Bu seferkinde ek Yeni Yıl kampanyası indirimi de var sanırım,yoğunluktan TT sistemleri geç düzelebilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben daha önce turkcell faturalıdaydım hocam dediğiniz gibi bekleyeceğim bir süre, olmazsa dieğr çarelere başvuracağım.
-
-
Orasi hep öyle yuksekmis tahhut verdikten sonra yildizli günler yüzde 50 smsi gelecekmiş. Ancak suan soz yazanlara gelmiyor o sms. Biraz bekleyin duzelirse tahhut verin derim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Müşteri hizmetlerini aradım, gün içinde yıldızlı günler mesajı gelecek dedi. E gelmezse taahhutsuz 1100 TL fatura görünüyor şu an. Umarım düzelir, yoksa büyük rezalet.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ya biraz önce müşteri hizmetleri aradı numara başvuru talebiniz üzerine arıyorum dedi bende uygulama üzerinden 70gb lık 395 olana başvurdum hatta sms geldi dedim kontrol etti bizde böyle bir kayıt bulunmuyor dedi. kapattı. sonra uygulamadan numara taşıma başvuru takipten kayıt sorguladım bu numaraya ait kayıt yok dedi. bu sefer ben aradım müşteri hizmetlerini uygulamadan başvurduktan sonra sizi aramaları lazımdı filan dedi dedim aramadılar bizim birim farklı onları göremiyoruz filan dedi kapattı. kaldım öylece ortada. ne olacak şimdi ben hat taşıma yapamadım mı yani bişey anlamadım. adamlar sms attı başvuru numarası verdi kurye ile göndereceğiz dediler. ama başvuru görünmüyor nasıl iş bu.
-
Ben bayiden 4 Mart günü 10 GB olan pakete numara taşıma başvurusunda bulunmuştum. Hattım bu sabah açıldı. Tarifem doğrudan 10 GB olarak açıldı. SOZ yazdığımda 145 TL yerine 290 olarak SMS geldi. Onay vermedim. Müşteri hizmetlerini aradım, işlemleri yaptı. Tarife ücretimin 12 ay boyunca 145+15 TL olarak belirlendiğini söyledi. Fakat halen mobil uygulamada geçiş yapılmadı. Güncel fatura 434,94 olarak gözüküyor.
-
sizin sözleşmede yıldızlı günler girilmiş mi hocam? Bizlerde girilmiş görünmüyor.
-
Hocam ben gecis yapmadim. Kurye bekliyorum. Normalde arayana üstüne basa basa bu paketi istiyorum diyip fiyatı sorgulattim. Sizin olmazsa benim hic olmaz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 6 Mart 2024; 12:41:10 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
genel müdürlükten yapan arkadaşın sözleşmesinde bile girilmemiş bu kampanya, nasıl olacak bilmiyorum vallahi, bayiye gidip dilekçe yazdırıcam mecburen.
-
Şimdi sözleşmeye baktım hocam bu şekilde görünüyor
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X