Ben de dilekçe verdiricem mecburen, herhangi bir değişiklik olmadı, MH de bi çözüm sunmadı < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Türk Telekom Prime (70 GB + SSM 395₺) Yıldızlı Günler’e Özel Son Geçiş Tarihi 5 Mart! (31. sayfa)
-
-
Verdirin. Bana müşteri hizmetleri bizzat söyledi bayilerde sorun olabiliyor diye.
-
Dostlar selam. Online’dan başvuru yaptım dün akşam, bugün dijital kurye üzerinden randevu oluşturdum ve cuma günü yapılacak işlem. E-sim’i nasıl temin edeceğim? Ve ücret ödeyecek miyim? Ücretsiz alacaksam eğer, nereden nasıl temin ededeğim? Bilenler yardımcı olabilir mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ONAY mesajını göndermeden kampanyadaki fiyattan yansıması mümkün değil. Gördüğüm kadarıyla bazı arkadaşlar ONAY mesajını göndermeden yanlış fiyattan faturalandığını iddia ediyor. Aynı durumları önceki Yıldızlı Günler kampanyalarında da gördük.
Onay mesajlarınızı gönderin,en az 6 saat geçmesini bekleyin.
Tekrar belirtiyorum öncesinde tarifeniz doğru tarife mi kontrol edin.
Eski Yıldızlı Günler kampanyası konusu var hani şu 40 GB + Limitsiz Sosyal Medya = 205 TL konusu. O konuyu ilk sayfadan okuyun inceleyin aynı şüpheleri o kampanyada yaşayanlar da çok oldu.
ONAY mesajından sonra gerekirse 1 gün bekleyin,hata varsa öyle işlem başlatın. ONAY mesajını göndermeden hatalı fiyat olduğundan emin olunamaz.
Başka kişileri de bilip bilmeden ONAY mesajı göndermemesi için teşvik edenler var.
Bakın yıllardr bu bölümdeyim,neredeyse atılan 100 mesajdan 99`unu okurum bilirim.
Yılda 1 kere bu bölğme sadece kendi menfeati için gelip de burada insanlara yardımcı olmaya çalışanları operatörlerin adamı gibi yaftalamayın.
Onay mesajını göndermemişsin,kampanyaya katılımı tamamen uygulamamışsın,1 gün beklememişsin burada millete aman taahhüt yapmayın aman ONAY vermeyin taşımayı iptal edin diye yanlış yönlendiriyorsunuz bilginiz tecrübeniz olmadan.
Bu kampanya bu fiyatlar kampanyadan yararlanmak isteyenler için iyiyse onların yararlanmasını engelliyorsunuz,mağdur olmasına sebep olacaksınız.
ONAY mesajını göndermeden ve tecrübelerw göre en az 6 saat geçmeden ortamı germeyin.
Turk Telekomda işler böyle geç ilerler,Turkcell değil.
Turk Telekomda mükemmellik beklemeyin ama 4.5G interneti tatmin eder,internet hızı Turkcell Vodafone arasındadır.
Müşteri hizmetleri olarak Vodafoneden iyidir ama,Turkcell gibi de değildir.
Buna zamanla alışırsınız,tatmin edem internetini kullanır müşteri hizmetlerini yıllarca aramamaya alışırsınız.
Zamanla 3 operatörü de uzun süreli deneyen biriyseniz Turk Telekom`un fiyatı daha uygun oldukça Türk Telekomdan ayrılmazsınız.
Aynı fiyat olsa Turkcell kullanırsınız zaten.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam 06.10 gibi gönderdim mesajı 12 saati geçti. 09.00 gibi "Sayin ******* *********, Prime Dusun 50GB ile Turk Telekom dunyasina hosgeldiniz. Turk Telekom firsat ve hizmetlerine turktelekom.com.tr'den ulasabilirsiniz. B001" mesajı geldi. Yıldızlı günler tarifesine geçişi düzgün yapılan arkadaşların mesajı sanırım daha farklı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Önceki kampanyada da Yıldızlı Günler taahhütü uygulamada ekrana 1 gün sonra düşmüştü. ONAY mesajı gönderip 1 gün beklemeden anlaşılamaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
50gb olanı aldım keşke 70 yada 60 ı alaydım. Benim pakette youtube music yokmuş o üzdü biraz. en yüksek kalitede dinliyordum ne güzel
-
Ben bayide taşıma yaparken e-sim için ücret ödemedim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Onay mesajını gönderdikten sonra bana gelen mesajda “yeni yık kampanyası” yazıyor, tarifem doğru ama yıldızlı günler kampanyası eksik. Bu sabah 8’de onay mesajını attım ben.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba hocam. Neden 336 gün, hat geç mi açıldı. Bir de faturanız 395 TL mi oldu.quote:
Orijinalden alıntı: BM35Prime sınırsız düşün 70 gb tarifesine geçtim, bugün hat açıldığında sırayla SOZ ve ONAY yazıp 5555 e gönderdim, taahhüt sms i geldi işlemler tamamlandı.
Sonradan gelen SMS lerin birinde, "tarifenizden taahhutlu olarak faydalanıyorsanız tarife ücretiniz 395 TL, taahhütsüz olarak faydalanıyorsanız 1.185 TL olarak güncellenmiştir" yazıyor
Bilgisayardan online işlemlere girdiğimde ise 395 TL yerine bu resimdeki tutarlar gözüküyor, altında ise taahhüt bilgilerim var.
4441444 müşteri hizmetlerini aradım fatura tutarım aşım olmazsa 395 TL gözüküyormuş. Tarife yeni olduğu için henüz sistem güncellenmemiştir, fatura kesiminde düzelir gibi şeyler söyledi müşteri temsilcisi.
Bilgisayardan bakınca sizlerde nasıl gözüküyor bir bakabilir misiniz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Müşteri hizmetlerindeki arkadaslarin hepsi ayrı telden caliyor. Bu sabah aradığım gün içinde 395 TL olduguna ilişkin mesaj gelir diyordu. 10.5 saat geçti başka birini aradım, mesaj gelir ama zamanı belli değil diyor. Bunlar şimdi iyi referans mi oluyor. Kurun sisteminizi tak tak tak yapın su işleri ya. İnsanları neden tedirgin ediyorsunuz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bendede aynı.anlamadım.1 gün geçsin bakalım. bu sabah geçtim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
12 ay tivibu go süper paket hediyesi var. Kullanmak istiyorum. Dikkat edeceğim bir husus var mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
90 TL ilk faturana yansıcak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fatura kesim tarihine göre belirleniyor.
Uygulamada ki güncel görünüyorsa doğrusu oraya düşer oraya bakın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet arkadaşlar işi çözdüm. Mobilde web tarayıcıdan Online islemler menusu + kişisel bilgilerim + abonelik evrakları + sozlesmeler + sözleşme ozeti goruntulemeden sözleşme ozetimi gördüm. 04 Mart tarihli bir sozlesme özeti ve tarife/paket taahhüt ücreti 395 TL yaziyor. Bir yanlışlık olursa oydu, buydu diyemezler. Sanırım yıldızlı günlerde prime sınırsiz tarifelerine başvuran herkes için yıldızlı günlerdeki taahhütlü ücret gösteriliyordur sözleşme ozetlerinizde.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaju waffle -- 7 Mart 2024; 1:56:59 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben onay verdim öğlen gibi şimdi dediğiniz yere baktım taahhütsüz olarak gösteriyor.quote:
Orijinalden alıntı: kaju waffle
Evet arkadaşlar işi çözdüm. Mobilde web tarayıcıdan Online islemler menusu + kişisel bilgilerim + abonelik evrakları + sozlesmeler + sözleşme ozeti goruntulemeden sözleşme ozetimi gördüm. 04 Mart tarihli bir sozlesme özeti ve tarife/paket taahhüt ücreti 395 TL yaziyor. Bir yanlışlık olursa oydu, buydu diyemezler. Sanırım yıldızlı günlerde prime sınırsiz tarifelerine başvuran herkes için yıldızlı günlerdeki taahhütlü ücret gösteriliyordur sözleşme ozetlerinizde.
Tarife / Paket Taahhütsüz Ücreti : 585,0 TL
Abonelik işleminiz gerçekleştirildikten sonra taahhüt vermeniz durumunda tarife/paketinizin taahhütlü ücretine online işlem merkezimiz ya da çağrı merkezimiz kanalıyla ulaşabilirsiniz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Youtube uygulaması ile Youtube Music arasında nasıl fark var. Benim tarifemde Youtube limitsiz,eğer Youtube Music kullanırsam kotadan mı harcar,youtube limitsize youtube music dahil olmaz mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence olmaz. Bir de YouTube kids programı var, o da bizim tarifeye girmiyor sanırım. Deneyeceğim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
6 mart yıldızlı günler mağdurlarından sorunu çözülen oldu mu?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X