Türk Telekom Prime (70 GB + SSM 395₺) Yıldızlı Günler’e Özel Son Geçiş Tarihi 5 Mart! (32. sayfa)
-
-
195 TL olan için mi taşımıştınız. Onay SMS`ini de gönderdiniz mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet 195 tl'lik olan paketti. Taahhüt onay sms i de gönderdim.
Başvuru yaptığım bayi ile görüştüm, siz onay sms'ini verin o düzelir bir iki güne dedi. Ona istinaden onayladım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4hm3t.# -- 7 Mart 2024; 11:55:2 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
O tarifenin adı sizin tarifeyse düzelir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
5mart günü mobilden kampanya başvurusu yaptım ön başvuru alındı kartınız gönderilecek diye mesaj geldi başka ne yapmak gerekiyor?
talep ettiğim kampanyanın seçili olduğunu nasıl göreceğim? başvuruma baktım paket kısmı boş gözüküyor, kart gelmeden bir yere sms mi atmak lazımdı?
-
Basvurunuza nerden baktınız hocam?
Sizi arayan oldu mu teyit için?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
4 Mart'ta 395 + TKU olan tarifeye geçmek üzere taşıma başvurusu yaptım. 6 Mart Saat 16 da taşınma oldu. 1700 yerine 910 odemek için taahhüt verin tarzı bir mesaj aldım. Ardından da Yeni yıl kampanyası ile 790 olacak diye bir mesaj geldi. Hiçbir yerde yıldızlı gün falan geçmiyor. Güncel faturam 540 lira gibi bir şey görünüyor. Numaramı taşıyan bayiye gittim. Son gün numara taşıyan herkes senin gibi geldi çözülür birkaç güne dedi paket etti beni. Online islemlerden şikayet doldurdum. Birazdan da BTK ya yazacağım. Durumda bir değişiklik olursa haberdar ederim buradan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
şimdi baktım eski bir başvurummuş o
yok kimse aramadı mobilden yaptım sadece ön sipariş alındı diye mesaj geldi ve kurye mesajı geldi, burayı okuyunca kuryeyi iptal ettim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ornitolog -- 7 Mart 2024; 12:40:22 > -
Beni normalde aradilar teyit ettiler sonra kurye smsi geldi. Cumartesi gelecek kurye benim de. Kurye mesajina girip pdf indirip bakabilirdiniz pakete.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gec acilanlarda bu sorun oldu evet. Bence toptan halledilir birkac güne. Sistemsel muhtemelen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sizde değişiklik var mı hocam? bende halen 210
-
Degerli musterimiz, 12 ay Turk Telekom faturali mobil hat kullanma sozunuze %20 aylik sabit ucret indiriminiz hattiniza tanimlanmistir. Indiriminiz 12 fatura donemi boyunca mevcut tarifenizde gecerli olacaktir. B001 TT tokatlamaya devam ediyor. 610*0.8=488 TL. 305 TL yerine bunu tanımlamışlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kizilsultan -- 7 Mart 2024; 12:39:0 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kurye sayfasından belgeyi indir dedim sadece "sim kartı teslim aldım" yazan bir evrak var, siz nereden baktınız?
-
395 TL olan 70 GB Sınırsız Düşün Limitsiz tarifenin taahhütsüz ücreti 1700 TL.
Taahhütle ve Yeni Yıl kampanyasıyla 790 TL'ye düşüyor.
Bu tarifenin normal taahhütlü ve Yeni Yıl indirimli fiyatı 790 TL.
Yıldızlı Günler %50 indirimiyle 395 TL`ye düşüyor.
Eğer Yıldızlı Günler kampanyası ilk bilmem kaç bin kişi için geçerli kotalı bir kampanyaysa ve aşırı talep olmadıysa sıkıntı olmayacaktır diye düşünüyorum.
Önceki Yıldızlı Günler kampanyalarında da Yıldızlı Günler taahhütü sisteme 1 gün geç yansımıştı.
Bizzat ben yaşadım.
Forumda bu konuda ve diğer konularda SMS ve Taahhüt ekran görüntülerini paylaşanlar oldu. Ekran görüntülerinden anlaşılan,ONAY mesajından sonra 1 gün içinde gerçek doğru ücreti belirten SMS geliyor. Mesela 395 TL`den kullanılacağına dair SMS gelmiş çok kişiye.
Ben önceki sayfaları inceledim gördüm. Bilgi sahibi olmadan fikir üretip telaş yapılıyor,kendinize zarar veriyorsunuz.
Bence Onay mesajını gönderdikten sonra 2 gün geçince Yıldızlı Günler %50 indirimi yansımadıysa sıkıntı sorun vardır ve düzeltilmesi için girişimde bulunmalı.Yani bekleyin 1-2 gün ama Onay mesajını göndermeden Yıldozlı Günler %50 indirimi zaten yansımıyor,Onay mesajını göndermeyeceğim bekleyeceğim diyenler neyi bekliyorlar,onay mesajı göndermeden taahhüt yapılıp %50 indirim yansımasını mı?
Hesap çok açık. Onay mesajını göndermeden tam taahhüt olmaz,kampanya uygulanmaz.
Tam taahhüt gerçekleşmeden Yıldızlı Günler indiriminin düşmesini şikayet ede ede mi sağlayacaksınıız
Önceki sayfalarda yazanlar olmuş,ekran görüntüsü paylaşanlar var. Aynı mesajlar onlara da gelmiş, 1700 TL yerine 900 TL'den kullanmak için taahhüt yapın mesajı gelmiş ama istenen mesajları gönderdikten bir süre sonra Yıldızlı Günler %50 indirimi yansımış.
Telaşlı telaşlı beklerken önceki sayfaları bi inceleyin.
Forumda 2 konuda daha bu kampanya ile ilgüli yoğun paylaşımlar var,inceleyin.
Hata varsa hata olduysa ancak bayi personeli kaynaklı 1-2 kişii de hata olabileceği görüşündeyim.
Bu kadar kişinin durumu aynı hatalı işlem olamaz.
Tekrar yazıyorum, SoZ ve Onay mesajlarını gönderip tam taahhüt sağlamadan Yıldızlı Günler kampanyası yansımaz. Mesajları göndermeden gerçeği öğrenemezsiniz. Ben de Ekimdeki Yıldızlı Günler kampanyasında Limitsiz Sosyal Prime tarifesine hat taşıdım,aynı gecikmeyi yaşadım. Çok kişi yaşadı.
İşiniz görüisün,kullanmak istediğiniz tarifeyi gereksiz telaş ve yanılgı yüzünden iptal edip zararlı çıkmayın diiye yazdım uzun uzun.
Beni burada bilenler bilir,çok kişiyi sevindirdik defalarca teşekkür ve dua aldık.
Ben Turkcell kampanyaları için de bilgilendirme yapıyorum en uygun paketleri paylaşıyorum.
Şurda zamandan kaybımız var,hiç bir maddü kazancımız yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bende orada belge 1 ve 2 cikiyor. Orada paketler iste ismin tc filan yazan form çıkıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bende de 1-2 var ama ikisinde de sim kart teslimat formu yazıyor paket falan yazmıyor
-
En son görüştüğüm müşteri temsilcisi Mustafa Bey gerekli indirimlerin tanımlanarak 40 gb + 10 gb sosyal medayalı paketimin 305 TL'ye hattıma tanımlanacağı bilgisini verdi. Güncel faturamın 448 TL'den 400' liraya(tanımlanan %20 indirim sonrası) oradan da 188 liraya düştüğünü gördüm. Kampanya tanımlama sürecinin son halini almasının bir kaç gün sürebileceğini ama en nihayetinde aylık 305 TL'den 12 ay boyunca faturalandırılacağımı söyledi. İlk defa güven veren, kibar ve konuya hakim bir müşteri hizmetleri yetkilisi ile görüşmek iyi geldi.
-
Vay be kaçırmışız güzel fırsatmış
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
siz durumu nasıl açıkladınız peki onlara? ben kimle görüştüysem beni bayiye yönlendirdi de, ondan soruyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X