Dilekçe verenlerden düzelen oldu mu? |
Türk Telekom Prime (70 GB + SSM 395₺) Yıldızlı Günler’e Özel Son Geçiş Tarihi 5 Mart! (34. sayfa)
-
-
Bayi düzelir bekleyin diyor
Online sikayete dönüş yok
BTK şikayeti az önce yazıldı.
Tüketici hakem heyetine kadar yolu var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gönderdim ve MH ile konuştum bekleyin dedi.
Bu arada ilk farkettiğim Internet çok net olarak Vodafone'dan iyi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet,önceki sayfada da anlattım: Turk Telekom 4.5G konusunda açık ara Vodafoneden iyidir.
15 yıldır bu forumdayım,paylaşımlardan bir analiz yapılırsa hem vodafone hem turk telekomun internetini kullanmış 100 kişiden 80'i Turk Telekomun internet hızı konusunda daha iyi olduğunu söylüyor. Turk Telekomun da 3G bile çekmediği yerler olabiliyor ama Vodafone'ye tepki daha çok.
Kendi adıma tecrübemi yazmak gerekirse 5 yıla yakınçift 4.5G simli telefonda aynı anda 2 operatörü de kullandım İnternet konusunda Vodofone Turk Teleom'un çok gerisinde. 2012 yılından sonra Turk Telekom gelişti, Vodafone yerinde saydı,top çevirdi. Yatırım vs hikaye. Reklamdan başka yere para harcadığına inanmıyorum. Müşteriye daha fazla kalite sunmayı hedeflese bant ihalesinde Turk Telekomdan fazla para verip önceliği alırdı. Bant ihalesindeki sonuç ortadayken Vodafone Turk Telekomdan iyi denilemez zaten. Stadyumda bile fazla parayı veren daha iyi yerdeki locayı kiralıyor. Sote yerdeki daha ucuz loca sahayı tamamen gören daha pahalı locadan iyi olmuyor. Bant ihalesinde de sona kalan operatörün durumu konumu böyle. İnterneti daha kısıtlı olacaktır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Müşteri hizmetleri ile konuştum, bu problem var, toplu olarak herkesinki halledilecek (faturanın yıldızlı gunlerdeki miktara dusurulmesi) yakın zamanda dedi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
bu sabah hattım açıldı ben de fiyat sıkıntısı var taahüt sms i yolladım 290 tl olarak cevap geldi, müşteri hizmetlerini arıyorum numara tuşlayın diyor bumaramı tuşluyorum bir türlü menülere yönlendirmiyor.
-
Tam bir kaos hocam. Güncel faturam düzeltildi. Dün müşteri temsilcisinden faturamın 305 TL olacağına dair teyit aldım. Bu sabah onlinedan yazdığım şikayet kaydım için de şöyle bir cevap aldım. "Değerli Müşterimiz, İletmiş olduğunuz bildiriminiz üzerine talebiniz gerçekleşmiştir.Tarafımıza online başvurunuz bulunmamaktadır,mobil hattınız 06.03.2024 tarihinde aktif hale gelmiştir,kampanya koşullarını karşılamadığınız için aksiyon alınamamaktadır. Bilgilerinize sunar, sağlıklı günler dileriz." Kampanya başvuru tarihim online üzerinden 01.03.2024 dönüş yapmadıkları için bayiden işlemlerimi 04.03.2024 tarihinde tamamladım. Saçmalığa bak koşulları sağlamıyormuşum. Muhtemelen bu mesajları ilgilenen arkadaş kopyala yapıştıra bağlamış öyle atıyor.
-
Turkcellde bugün bir çok pakete zam gelmiş.
180 TL olan Bol Star 20 GB ( 10 + 10 ) 230 TL olmuş.
Tarifelerinize ve taahhütlerinize sahip çıkın telaş yapmadan.
Ben mağdur olacağınıza ihtimal vermiyorum. Geç olur,güç olur ama lehinize olur.
Daha önce 3 kere Yıldızlı Günler kampanyası oldu fiyatlar çok cazipti millet saldırmıştı.
O zaman da güncel faturanın geç düzelme sorunu yaşanmıştı.
Yalnız aradan 2 gün geçtiği halde hala taahhütlerim ekranında Yıldızlı Günler Kampanyası Taahhütü de bulunmuyorsa yazmıyorsa bir eksiklik var demektir.
Konunun 3 sayfası ve 10. sayfaları arasını inceleyin,güncel faturalar hatalı ama taahhüt ekranında Yıldızlı Günler Taahhütü görünüyor gelen SMS'lerde de Yıldızlı Günler indirimi düşeceği belirtilmiş.
1 gün belki erken olabilir ama 2 gün geçtiği halde taahhüt ekranında Yıldızlı Günler taahhtü de yazmıyorsa bu bir eksiklik olabilir.
İşte bu durumda hem webden Bize Ulaşın'dan hem telefondan durumu bildirmek gerekir.
Başkalarının da aynı şikayeti yapmasıyla bir şekilde indirimi yansıtırlar.
Yanlışlıkla taahhütün yarısındaki bizim taahhütlere de %50 indirim basarlarsa iyi makara olur. Turk Telekom`un işi belli olmaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Sizinki de mi aşımsız prime tarifesi olmuştu? Benimki paket içeriği aynı olmasına rağmen bayinin yıldızlı günler tarfiesini seçmemiş olması bu yüzden dilekçe verdirdim müşteri hizmetleri dün kayıt açtı hala bekliyorum.
-
Bende ve sorun yaşayan pek çok kişide yıldızlı günler değil yeni yıl kampanyası görünüyor.
Bayi bekle diyor MH bekle diyor online sistemde sen kampanyaya katilamazsin diyor.
Vodafone u yıllar önce terk etmiştim. Parası neyse verip Turkcell e soyulmaktan başka çare yok sanırım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Taahhüt ekranında Yeni Yıl Kampanyası indirimi de görünmeli Yıldızlı Günler indirimi de. Çift taahhüt yani.
Yeni yıl kampanyası taahhüte %20 indirim sağlıyor sanırım, Yıldızlı Günler de bütün indirimlerden sonra %50 indirim sağlıyor.
İncelediğime göre işleyiş bu şekilde.
Günceli hatalı olanların bazılarına baktığımda Yıldızlı Günler indirimi düşmese daha fazla olması gerekir güncel. Yıldızlı Günler indirimi düşmüş gibi ama %20 gibi de bir fazla var. Yıldızlı günler düşünce Yeni Yıldan gelen indirimi mi iptal ediyor sistem acaba diyorum.
Eğer yanlış tarifeye taşınmadıysa geç de olsa düzenlenir.
Yanlış tarifeye taşındıysa bayi ile görüşün,bayi hatasını kabul eden yazı yazsın gibi şeyler isteyebiliyorlar.
Bir iyi haber vereyim: Geçenlerde yanlış tarifeye hattı taşınan bir forumist,bizim önermemizle müşteri hizmetlerini arayıp faturasıza geçiş birimine bağlandı.
Yanlış tarifeye hattının taşındığını söyledi(miş), normalde doğru tarifeye hattı taşındığında 30 GB'a 210 TL ödeyecekken faturasıza geçiş biriminde yardımcı olundu, 254 TL'ye Limitsiz Sosyal (4) Medya + 40 GB içeren Enfes Prime Limitsiz Sosyal Tarifesine geçirildi.
Yıldızlı Günler kampanyasında hattımı taşıyan arkadaşlar isterlerse aynı taktikle faturasıza geçiş birimine bağlanıp Enfes Prime Limitsiz Sosyal +40 GB tarifesini 254 TL`ye alabilirler
Yalnız Tivibu Go hediyesi yok Enfes Prime Limitsiz Sosyale geçenlere.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Yok hocam, benim tarifem 40 gb + 10 gb sosyal medya olan tarife.
-
4 Mayıs da bayiden 50gb + Sosyal Medya Sınırsız olan paket için numaramı taşıdım. Bayideki arkadaş hat açılınca SOZ ve ONAY yazıp 5555'e göndermemi istedi bende gönderdim. Güncel Faturam 477.93 TL olarak görünüyor. Taahhütlerim kısmında Yıldızlı Günler yerine Prime Sosyal Düşün görünüyor. Bugün işten sonra bayiye gidip görüşeceğim, gün içinde müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlatacağım, site üzerinden de bir şikayet yazacağım. Baktım çözülmüyor, BTK başvurur, tüketici hakem heyetine giderim. Abonelik ve Sözleşme kısmında da sözleşmemi göremiyorum garip bir şekilde.
-
Bugün geldi mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim taahhüt ekranında da yıldızlı günler şeklinde yazmıyor. Yukarıdaki mesajlardan beklememiz gerektiğini anlıyorum. Fakat bende bayiyi bi arayabilirsem sorarım güncellerim burayı.
-
Ben 5'inde başvurdum telefon üzerinden. Kurye 7'sinde geldi. Sözleşme de 07.03 olarak yazıyor. Kampanya'dan yararlanamıcak mıyım şimdi ? Daha hat açılmadı açılsın bakalım ne olcak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de ayın 5inde başvurdum bugün kurye geldi, hat açılınca bakalım ne olacak
-
Benim 395 de 577 gözüküyor. Mh 395 fatura gelecek sorun yok tahütünüzde bu şekilde aşım yada farklı kullanımda yok. Mesaj geldikten sonra düzelecektir diyor bekleyin sadece uygulamada böyle gözüküyor diyor. Kendi kontrol edince 395 gözüküyormuş 😂 güvenemiyorum bakalım ne olacak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tarife ne olarak görünüyor?
-
Enfes prime devam ediyor mu? Sözleşmesinde tivibu var gözüküyor onu da mı kaldırmışlar?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X