Şimdi Ara

Türk Telekom VoWifi Hizmeti İstek Şikayeti (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
6.661
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
38 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bende bir kayıt oluşturdum. Huawei Mate 20 Lite modeline volte desteğini verilmiyordu. Onuda yazdım bakalım dikkate alacaklar mı göreceğiz.
  • Bende note 9 vardı telefonunuz uyumlu değil diyolardı ajdkdkd note 8 uyumluymuş benimki değilmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke gelse 2 sene önce falan baya revaçta idi istiyorduk gelmedi. Kaldı ki wolte bile düzgün çalışmıyor açınca hem absürd şarj yiyor hemde kesintiler oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SyLaR046 kullanıcısına yanıt
    Tüketici şikayetlerine telefonum destekliyor, başka operatör sim kartı takınca volte var siz telefon desteklemiyor diye hizmet vermiyorsunuz yazınca açıyorlar. Redmi note 7 için öyle yaptım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • agritux kullanıcısına yanıt
    İşin ilginç tarafınıda belirteyim Türk Telekom sitesinde destek verdiği yazıyor. Mesaj atıyorum telefonun desteklemiyor değiştir diye dönüş yapılıyor. Birçok kişi aynı durumdan şikayetçi bakalım dikkate alacaklar mı?


    Türk Telekom VoWifi Hizmeti İstek Şikayeti

    Türk Telekom VoWifi Hizmeti İstek Şikayeti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SyLaR046 kullanıcısına yanıt
    😁 Bu ekran görüntüsünü atın hocam şikayete görüntü ekle diyerek. Açıyorlar öyle olunca.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türk Telekom adı Türk kendi salyangoz

    salyangozdan ne ilerleme bekliyorsun ki satıldıktan sonra zaten devletin yaptığı altyapıyı kullandı sadece son 2-3 yıldır fiberde artış yaptı oda sitelerin olduğu bölgelere apartmanda yaşayıpta fibere sahip az kişi var

    5G Türk Telekomun sonunu getirecek Turkcell 10 mbit 4.5G superboxu 99 tl yapınca nasıl kuyruğu kıstırıp fiyatları düşürdü

    5G gelince turkcell superboxu fiber internet ile aynı hızda aynı fiyatta satacaktır

    o zaman nasıl harıl harıl fiber döşeyecekler görürsün :)
  • Notu
    Bana verdiği cevap
    Sayın,,, Müşteri odaklılık ilkesince hareket eden Türk Telekom için, değerli müşterilerimizden gelen her türlü talep ve öneri büyük önem taşımaktadır. Talebinizde değinmiş olduğunuz Vowifi özelliği Türk Telekom şebekesi üzerinde bulunmamaktadır. Türk Telekom, ürün ve hizmetlerinde sürekli olarak yenilik yapmayı ilke edinmiştir. Görüşleriniz, ilgili birimlerimize iletilmiş olup; en kısa süre içinde değerlendirilecektir. Daha detaylı bilgi ve tüm sorularınız için, anında görüşmek üzere 7 gün 24 saat 444 1 444'ü tuşlayarak Müşteri Hizmetleri'mize ulaşabilirsiniz. Bilginize sunarız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Uzun zamandır çeşitli mecralardan kayıt bırakıyorum. Ve evet genellikle wifi sorunu olarak algılıyorlar. Vowifi ve wifi ayrımını yapamayan temsilciyle olmayacağını anlıyorsun zaten wifi wifi diye kısır döngüye giriyorlar. Fakat talep oluşturmaya devam. Ne kadar çok kişi olursak o kadar etkili olacağına inanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ses getirilecek ki hizmet gelecek. Zaten hep "amaaan nasılsa olmaz" gibi düşünceler ile kaybetmedik mi...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Müşteri odaklılık ilkesince hareket eden Türk Telekom

    Hmm... Bunca insan müşteri değilmi la, daha ne kadar talep olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de eski turkcell kullanıcısı olarak olaya dahil olayım dedim şimdi aşırı fiyatlardan dolayı türk telekoma geçtim bizim orada türk telekomun baz istasyonu vardı ama uzaktı veya az çekiyordu sonra şikayetten 10 gün sonra sinyaller arttı ve indirme ve upload hızı bir miktar yükseldi belki benim şikayetimi dikkate alırlar yeni müşterilere değer veriyorlar sonradan hızlı kaybetmemek için nerelere şikayet etmemiz lazım bana da link verin ben de edeyim
  • orkun74 kullanıcısına yanıt
    İlk mesajda tarif ettim hocam. Bu arada müşteri hizmetleri ile defalarca yaptığım umutsuz görüşmeler ardından Vodafone a geçtim. Vowifi harika bir şey.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Hala iletiliyor talepler ama telekom 2016 trknolojisi hala getirmemekde israrci.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.