Şimdi Ara

türk telekom (yol gösterin arkadaşlar)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Az önce hararetli bir konuşma geçti türk telekom müşteri hizmetleri ile aramda..

    Konu şu beyler..Gelen 520 lira telefon faturası..

    İlgili hatta ne internet bağlı, ne güvenlik zımbırtıları, alarm falan, sadece düz düm düz telefon..Hatta 24 saat durduğum yerde bile değil iş yerimdeki telefon..

    Gündüz saatlerinde aradığımda fatura itiraz dilekçesi oluşturduk ama olumsuz cevap verdiler..

    Beyler online işlemlerden görüşme detaylarına baktığımda, ben, telekoma göre,

    şehir içinden bir numarayı(hep aynı numarayı) gece 3 sabah 8 akşam 5 demeden 30 ar saniye aralıklarla ve görüşme süreleri 1 saniye olmak suretiyle tam 6000(altı bin) kere aramışım,fazlası var eksiği yok..Evet tam altıbin kere..

    Müşteri hizmetleri itirazı kabul etmiyor, ya da bişey yapamayız diyorlar diyelim..

    Ne yapıcam ben yol gösterin Allah rızasına..


    Edit: Acemiliğin kurbanı olduk, mod arkadaşlardan rica etsem ilgili bölüme taşıyabilirler mi??İnternete açmışım yanlışlıkla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beebron -- 17 Mayıs 2013; 19:18:56 >







  • Zaten fiili olarak imkansız birşey fakat faiz işlememesi için faturayı ödeyip mahkemeye verin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahkeme mi yoksa tüketici heyetleri mi??

    nedir bu işin yolu??
  • Öncelikle bu tarz sorunları telefonla halledilebileceğini sanmıyorum telekom gibi çok kötü bir müşteri hizmetlerine sahip firmada. Resmi ağızla kendiniz bir dilekçe yazıp telekom genel müdürlüğüne gönderin, onlar falan hazırlamasın. Onların fatura itiraz dilekçesi oluşturduk dediği bir form doldurup sisteme koyuyorlar. Dilekçede hakkınızı mahkemede arayacığını mutlaka belirtin. Ellerine geçtikten 1-2 güne size dönerler tahminim.
  • Türk Telekom - TTnet çözüm odaklı firmalar değildir, fatura gelmişse ne yapalım der geçerler. En sağlıklı yol tüketici haklarına başvurmaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 18 Mayıs 2013; 9:01:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TaLeNDiL

    Öncelikle bu tarz sorunları telefonla halledilebileceğini sanmıyorum telekom gibi çok kötü bir müşteri hizmetlerine sahip firmada. Resmi ağızla kendiniz bir dilekçe yazıp telekom genel müdürlüğüne gönderin, onlar falan hazırlamasın. Onların fatura itiraz dilekçesi oluşturduk dediği bir form doldurup sisteme koyuyorlar. Dilekçede hakkınızı mahkemede arayacığını mutlaka belirtin. Ellerine geçtikten 1-2 güne size dönerler tahminim.

    pazartesi izmir telekom müdürlüğüne gideceğim, bakalım ne sonuç alacağız..
  • Öncelikle geçmiş olsun diğer arkadaşlarında söylediği gibi tel. halledemezsin bu işleri karşında telekom varsa sana en yakın telekom müdürlüğüne giderek fatura itiraz bölümünden numaranı alıp orda derdini anlatırsın.

    Bir diğeride pazartesiyi beklemeden hemen şimdi bir üyelik açarak btk'ya şikayet etmen linki altta.

    https://tuketici.btk.gov.tr/giris/

    Bunlarda bir çözüme ulaşamazsanki umarım çözülür oturduğun ilçe kaymakamlığına giderek gerekli dilekçeyi doldurarak ve harçsız şekilde hakem heyetine başvurman bildiklerim bunlar umarım yardımı dokunur.




  • Bu sorunu müşteri hizmetleri aracılığıyla çözemezsin , müdürlüğe başvur çözüm bulamazsan mahkemeye verirsin. Ancak aklıma ne geldi. Bazı telefonlar otomatik arama yapıyor , özelliklerinde var yani öyle bişey olabilir mi acaba ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.