Şimdi Ara

Turkcell den aldım NO SIMCARD uyarısı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.823
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar büyük bi hevesle turkcellden gece 12 de sıraya girip 03.00 da 8g faturalı bir ıpohe aldım...Aktive ettiler ve kullandımda...Ne var ki...Sim kartımı bi süreliğine telefonlarımı almak için öbür telefonuma takıp tekrar iphoneye taktığım da no sim card inserted dedi...Turkcell bunu çözemedi ,Genpaya götürmemi sölediler (bayram sonrasına kaldı) Şuan hiç aktive edilmemiş bir durumda ,garantisinden olmiim die program kırma işlemlerinide yapmıyorum...Bu sorun nedir ?Normal hattımı kullanırken bi simkart çıkartmakla herşey sıfırlanıyormu?Iphone simkartı neden okumaz ?Başka simkartlar da denedim ama hiç birini görmüyor...Sadece acil aramalar ı kullanbılıyorum ....Basına gelen varmıdır?yada bu sorunun cevabı genpaya gıtmeden de cozulebılırmı...



  • jailbreak yapmis olabilir misin
    yada orjinal disinda bir firmware yuklemis?
    direk restore tusu ile bir orjinal firmware yukle

    aktivasyon yapilmis firmware ile restore ettiginde bu sorun olabiliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nofearl

    jailbreak yapmis olabilir misin
    yada orjinal disinda bir firmware yuklemis?
    direk restore tusu ile bir orjinal firmware yukle

    aktivasyon yapilmis firmware ile restore ettiginde bu sorun olabiliyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: nofearl

    jailbreak yapmis olabilir misin
    yada orjinal disinda bir firmware yuklemis?
    direk restore tusu ile bir orjinal firmware yukle

    aktivasyon yapilmis firmware ile restore ettiginde bu sorun olabiliyor


    Arkdaş birşey yüklemedem diyor zaten o yüzden bence sen restore yap düzelmesi gerekir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kebuterx

    quote:

    Orjinalden alıntı: nofearl

    jailbreak yapmis olabilir misin
    yada orjinal disinda bir firmware yuklemis?
    direk restore tusu ile bir orjinal firmware yukle

    aktivasyon yapilmis firmware ile restore ettiginde bu sorun olabiliyor


    Arkdaş birşey yüklemedem diyor zaten o yüzden bence sen restore yap düzelmesi gerekir

    Alıntıları Göster
    restore yap. garantisine fln da bişey olmaz.telefon eski haline döner.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: excoder

    restore yap. garantisine fln da bişey olmaz.telefon eski haline döner.

    Alıntıları Göster
    İtunes a bağla içinde sim kart varken aktive et...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mixenon

    İtunes a bağla içinde sim kart varken aktive et...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım yepyeni telin servise gitmesini neden kabul ediyorsun?? Bastır hakkını ara yenisini versinler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tas7035

    Arkadaşım yepyeni telin servise gitmesini neden kabul ediyorsun?? Bastır hakkını ara yenisini versinler...

    Alıntıları Göster
    %100 katılıyorum.Tüketici olarakta hakkımız.

    quote:

    Orjinalden alıntı: tas7035

    Arkadaşım yepyeni telin servise gitmesini neden kabul ediyorsun?? Bastır hakkını ara yenisini versinler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tas7035

    Arkadaşım yepyeni telin servise gitmesini neden kabul ediyorsun?? Bastır hakkını ara yenisini versinler...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tas7035

    Arkadaşım yepyeni telin servise gitmesini neden kabul ediyorsun?? Bastır hakkını ara yenisini versinler...

    bunu yapman için biraz çaçeron olman lazım, ağlamayana ekmek yok bu ülkede, 3. dünya ülkesi olduğumzdan tüketicimize gerekli korunma olanakları sağlanamıyor, sağlansa da kağıt üzerinde kalıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutants

    quote:

    Orjinalden alıntı: tas7035

    Arkadaşım yepyeni telin servise gitmesini neden kabul ediyorsun?? Bastır hakkını ara yenisini versinler...

    bunu yapman için biraz çaçeron olman lazım, ağlamayana ekmek yok bu ülkede, 3. dünya ülkesi olduğumzdan tüketicimize gerekli korunma olanakları sağlanamıyor, sağlansa da kağıt üzerinde kalıyor

    Alıntıları Göster
    Çatır çatır hakkını veriyorlar, artık ülkemizde de tüketiciler gayet iyi korunuyor yeter ki gerekli yerlere başvuruda bulunulsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tas7035

    Çatır çatır hakkını veriyorlar, artık ülkemizde de tüketiciler gayet iyi korunuyor yeter ki gerekli yerlere başvuruda bulunulsun...

    Alıntıları Göster
    Sizler ve bizler her ne kadar tüketici hakkı desek te biliyoruz ki Türkiye şartlarında firmaların bir satış sözleşmesi var.Cihaz tüketiciye sağlam teslim edildikten sonra kapıdan dışarı çıktı mı artık satıcıyla bir ilgisi kalmıyor.MUtlak bunu tamir bölümüne götürmek durumndasın ve onlar da sana daha kullanmadığın ama bi an için sorun çıkaran cihazına birkaç gün verip elinize de bir kağıt tutuşturup bu günü bekleyip artık cihazın değiştirilmesi mi gerekli,tamir edilerek verilmesi mi gerekli bunu bildirirler.Ha şu olur,arkadaşımın dediği gibi afedersiniz cazgır olur bağırır çagğırır oradaki müşterileri ve patronları müşteri temsilcisini rahatsız edecek şekilde hakkınızı savunursanız,size anında bir çözüm üretir ve yeni bir cihaz verirler.Yoksa vay halinize bu gidişatı takip etmek durumunda kalırsınız.Tıpkı kullanmadığını elektrik ,su telfon vs ücretini önce öde ,sonra hakkını ara süreci gibi bir durum sözkonusu olur.
    Hakkınızı sonunua kadar arayınız,sesinizi yükseltiniz.
    Daha çok şikayetler olacağını ve bu işi ellerine yüzlerine bulaştıracaklarından,bundan sadece telefon tamircileri yani IPhone tamircileri karlı çıkacaktır buraya yazıyorum. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baha40n

    Sizler ve bizler her ne kadar tüketici hakkı desek te biliyoruz ki Türkiye şartlarında firmaların bir satış sözleşmesi var.Cihaz tüketiciye sağlam teslim edildikten sonra kapıdan dışarı çıktı mı artık satıcıyla bir ilgisi kalmıyor.MUtlak bunu tamir bölümüne götürmek durumndasın ve onlar da sana daha kullanmadığın ama bi an için sorun çıkaran cihazına birkaç gün verip elinize de bir kağıt tutuşturup bu günü bekleyip artık cihazın değiştirilmesi mi gerekli,tamir edilerek verilmesi mi gerekli bunu bildirirler.Ha şu olur,arkadaşımın dediği gibi afedersiniz cazgır olur bağırır çagğırır oradaki müşterileri ve patronları müşteri temsilcisini rahatsız edecek şekilde hakkınızı savunursanız,size anında bir çözüm üretir ve yeni bir cihaz verirler.Yoksa vay halinize bu gidişatı takip etmek durumunda kalırsınız.Tıpkı kullanmadığını elektrik ,su telfon vs ücretini önce öde ,sonra hakkını ara süreci gibi bir durum sözkonusu olur.
    Hakkınızı sonunua kadar arayınız,sesinizi yükseltiniz.
    Daha çok şikayetler olacağını ve bu işi ellerine yüzlerine bulaştıracaklarından,bundan sadece telefon tamircileri yani IPhone tamircileri karlı çıkacaktır buraya yazıyorum. :)

    Alıntıları Göster
    Öncelikle sunu söylemeliyim hi bir şekilde jailbreak olayına girmedim,garantisi gideceği için...Restore yaptım arkadaşlar hepten telefon kilitlendi,sadece ı tunes ve usb kablo işareti var ekranda ama onunde ınvalid sim,no sim ibaresi belirmekte.O genpaya gidene kadar duygularım ne denli kabarık olur bilinmez ama ,çok sakin gitmeyeceğimi söylemeliyim ,sadece bir tek şeyden dolayı ses çıkarmayabilirim...USA da at&t den alınan bir çok telefonda bu sorunula ilgili yazılar okudum ,tabi onların çözümleri bende hiç işe yaramadı.Hata aynı hata burda turkcell yada genpa nın bi sıkıntısı olmayabilir,o yüzden ilk başta tadında carlıcam baktım olmuo zorlayabildiğim kadar zorlıcam...Turkcell sizin gibi bir kaç müşterimiz daha var demişti ama internete hiç düşmedi şansıma...Galba sorunun çözümünü bulamicam...Restore yaptıktan sonra ı tunes artık telefonu görmüo ve aktive ettirmio ...NOSİM CARD beynime kazınmış durumda...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nofearl

    jailbreak yapmis olabilir misin
    yada orjinal disinda bir firmware yuklemis?
    direk restore tusu ile bir orjinal firmware yukle

    aktivasyon yapilmis firmware ile restore ettiginde bu sorun olabiliyor
    Cihazı tamamen kapatın sim takılı halde tekrar açın.
    Başka sim kart deneyin.
    bunlarda olmuyor ise cihaz bozuk olabilir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: nofearl

    jailbreak yapmis olabilir misin
    yada orjinal disinda bir firmware yuklemis?
    direk restore tusu ile bir orjinal firmware yukle

    aktivasyon yapilmis firmware ile restore ettiginde bu sorun olabiliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metehan72

    Cihazı tamamen kapatın sim takılı halde tekrar açın.
    Başka sim kart deneyin.
    bunlarda olmuyor ise cihaz bozuk olabilir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: nofearl

    jailbreak yapmis olabilir misin
    yada orjinal disinda bir firmware yuklemis?
    direk restore tusu ile bir orjinal firmware yukle

    aktivasyon yapilmis firmware ile restore ettiginde bu sorun olabiliyor


    Alıntıları Göster
    cihazı tamamen kapattım sim kartı tekrr takıp denedim...Ama malesef...Apple store yi aradım bu hata nedir diye bana güvenlik için kendini kitlediğini,ama genpadan yazı geldiği için teknik servisi veremeyecekerini anlattılar...Bitürlü kısmet olmadı kullanmak.Bağdat caddesi turkcellde de konu ile ilgili bilgi sıfır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SalihTARAKCI

    cihazı tamamen kapattım sim kartı tekrr takıp denedim...Ama malesef...Apple store yi aradım bu hata nedir diye bana güvenlik için kendini kitlediğini,ama genpadan yazı geldiği için teknik servisi veremeyecekerini anlattılar...Bitürlü kısmet olmadı kullanmak.Bağdat caddesi turkcellde de konu ile ilgili bilgi sıfır.

    Alıntıları Göster
    Hatta yurtdışı forumlarında aynı probleme insanların bulduğu çözümlerde var ama bende hiç biri işe yaramıyor.Mesela restore atmak,sim kartı alkollü bir şey ile silmek,network ayarlarına reset atmak,şaka değil aleti başaşağı tutp da çözen olmuş.Bende hiç biri işe yaramadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SalihTARAKCI

    Hatta yurtdışı forumlarında aynı probleme insanların bulduğu çözümlerde var ama bende hiç biri işe yaramıyor.Mesela restore atmak,sim kartı alkollü bir şey ile silmek,network ayarlarına reset atmak,şaka değil aleti başaşağı tutp da çözen olmuş.Bende hiç biri işe yaramadı.

    Alıntıları Göster
    Canımı sıkanda su şuan hem apple ın forumunda hemde burdaki forumdan soruna çare bulan biri çıkar diye umuyorum.Ama kimsenin başına gelmemiş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SalihTARAKCI

    Canımı sıkanda su şuan hem apple ın forumunda hemde burdaki forumdan soruna çare bulan biri çıkar diye umuyorum.Ama kimsenin başına gelmemiş...

    Alıntıları Göster
    Bu sıralar iphone almayı düşünenler, eğer bu konuyu okudularsa kafalarda bi soru işaretiyle gidecekler almaya..
    misal ben yarın teknosadan 16gb iphone almayı düşünüyorum, alır gelir evde aktive ederim die düşünüyordum, bu konuyu okuduktan sonra, orda aktive etmelerini rica eder aktive edildikten sonra da simkartı bi çıkarıp eski tele takar çıkarır tekrar iphone a takar bakarım.. (taktım kafaya napiym)

    ayrıca bi sorum olacakbelki pek ilgi deil ama, yeni konu açmaya gerek duyadım.
    benim sim kartım biraz eski (6-7 senelik), iphone için yenilemem şart mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Edita

    Bu sıralar iphone almayı düşünenler, eğer bu konuyu okudularsa kafalarda bi soru işaretiyle gidecekler almaya..
    misal ben yarın teknosadan 16gb iphone almayı düşünüyorum, alır gelir evde aktive ederim die düşünüyordum, bu konuyu okuduktan sonra, orda aktive etmelerini rica eder aktive edildikten sonra da simkartı bi çıkarıp eski tele takar çıkarır tekrar iphone a takar bakarım.. (taktım kafaya napiym)

    ayrıca bi sorum olacakbelki pek ilgi deil ama, yeni konu açmaya gerek duyadım.
    benim sim kartım biraz eski (6-7 senelik), iphone için yenilemem şart mı?

    Alıntıları Göster
    Şöyle bir olay anlatayım.

    PC Gold'dan bir hard disk aldım, bozuldu. Götürdüm, 1 ay 10 gün serviste kaldı. Tamir edilemedi. Bana yenisini vermeleri gerekiyordu. İstedim. Yenisi yok o paraya başka bişi alın dediler. Kavga ettik, fayda etmedi. Kız arkadaşım cep telefonunu çıkarıp olayı video'ya çekmeye başladığı saniye, tüm tavırlar değişti. Paramı iade aldım.

    Yani tüketici haklarını bilseniz de, böyle adamlara, böyle muamele etmeniz gerekiyor.

    Siz de alın Uğur Dündar'ı basın gidin Turkcell'e yenisini verirler, kılıf verirler üzerine de 18 taksidin 15'ini kendileri öderler. Ama "Afedersiniz bu çalışmıyo" diye giderseniz, Turkcell'in tavuğu gelmiş derler.

    Biz olmasak onlar iki günde batarlar, hiç haberleri var mı acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barbee

    Şöyle bir olay anlatayım.

    PC Gold'dan bir hard disk aldım, bozuldu. Götürdüm, 1 ay 10 gün serviste kaldı. Tamir edilemedi. Bana yenisini vermeleri gerekiyordu. İstedim. Yenisi yok o paraya başka bişi alın dediler. Kavga ettik, fayda etmedi. Kız arkadaşım cep telefonunu çıkarıp olayı video'ya çekmeye başladığı saniye, tüm tavırlar değişti. Paramı iade aldım.

    Yani tüketici haklarını bilseniz de, böyle adamlara, böyle muamele etmeniz gerekiyor.

    Siz de alın Uğur Dündar'ı basın gidin Turkcell'e yenisini verirler, kılıf verirler üzerine de 18 taksidin 15'ini kendileri öderler. Ama "Afedersiniz bu çalışmıyo" diye giderseniz, Turkcell'in tavuğu gelmiş derler.

    Biz olmasak onlar iki günde batarlar, hiç haberleri var mı acaba?

    Alıntıları Göster
    yeni sim kart alin arkadaslar
    iphone 2g'de ilk aldigimda simkarti yeniledigim anda cekis farketmisti
    o zamanlar yabanci forumlarda da aynisi geciyordu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Edita

    Bu sıralar iphone almayı düşünenler, eğer bu konuyu okudularsa kafalarda bi soru işaretiyle gidecekler almaya..
    misal ben yarın teknosadan 16gb iphone almayı düşünüyorum, alır gelir evde aktive ederim die düşünüyordum, bu konuyu okuduktan sonra, orda aktive etmelerini rica eder aktive edildikten sonra da simkartı bi çıkarıp eski tele takar çıkarır tekrar iphone a takar bakarım.. (taktım kafaya napiym)

    ayrıca bi sorum olacakbelki pek ilgi deil ama, yeni konu açmaya gerek duyadım.
    benim sim kartım biraz eski (6-7 senelik), iphone için yenilemem şart mı?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Edita

    Bu sıralar iphone almayı düşünenler, eğer bu konuyu okudularsa kafalarda bi soru işaretiyle gidecekler almaya..
    misal ben yarın teknosadan 16gb iphone almayı düşünüyorum, alır gelir evde aktive ederim die düşünüyordum, bu konuyu okuduktan sonra, orda aktive etmelerini rica eder aktive edildikten sonra da simkartı bi çıkarıp eski tele takar çıkarır tekrar iphone a takar bakarım.. (taktım kafaya napiym)

    ayrıca bi sorum olacakbelki pek ilgi deil ama, yeni konu açmaya gerek duyadım.
    benim sim kartım biraz eski (6-7 senelik), iphone için yenilemem şart mı?



    Kesinlikle alıp orda aktive ettir..Mümkünse teknosadan değilde turkcell den al ve sana orda aktivasyon işlemini yapsınlar.Sim kart için söyleyeceğim,bu sim kart okumama olayından dolayı yabancı forumlarda sim kartınızı değiştirin yeni sim kartlarda rahat çalışacaktır,alamıyorsanız sim kartınızı alkollü bir şey ile silin diye bir öneri gelmişti.Geneldede sorun cıkmaması için hep yeni sim kartları kullanıorlar.5-6 sen ise sim kartın 5 dakikada yenisini veriolar ücretide 7.5 ytl.Ben değiştirdim sim kartımı ama bende oda fayda etmedi.

    Koskoca internette benm gibi turkcellden alıpda problemi yaşayan bir kişiyi daha buldum google bloglarında,ama turkcell onada genpaya gitmesini söylemiş.(Bu arada akticasyon işlemi çok basit sadece ıtunes a bağlayıp makinan onay alıyor o kadar)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barbee

    Şöyle bir olay anlatayım.

    PC Gold'dan bir hard disk aldım, bozuldu. Götürdüm, 1 ay 10 gün serviste kaldı. Tamir edilemedi. Bana yenisini vermeleri gerekiyordu. İstedim. Yenisi yok o paraya başka bişi alın dediler. Kavga ettik, fayda etmedi. Kız arkadaşım cep telefonunu çıkarıp olayı video'ya çekmeye başladığı saniye, tüm tavırlar değişti. Paramı iade aldım.

    Yani tüketici haklarını bilseniz de, böyle adamlara, böyle muamele etmeniz gerekiyor.

    Siz de alın Uğur Dündar'ı basın gidin Turkcell'e yenisini verirler, kılıf verirler üzerine de 18 taksidin 15'ini kendileri öderler. Ama "Afedersiniz bu çalışmıyo" diye giderseniz, Turkcell'in tavuğu gelmiş derler.

    Biz olmasak onlar iki günde batarlar, hiç haberleri var mı acaba?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: barbee

    Şöyle bir olay anlatayım.

    PC Gold'dan bir hard disk aldım, bozuldu. Götürdüm, 1 ay 10 gün serviste kaldı. Tamir edilemedi. Bana yenisini vermeleri gerekiyordu. İstedim. Yenisi yok o paraya başka bişi alın dediler. Kavga ettik, fayda etmedi. Kız arkadaşım cep telefonunu çıkarıp olayı video'ya çekmeye başladığı saniye, tüm tavırlar değişti. Paramı iade aldım.

    Yani tüketici haklarını bilseniz de, böyle adamlara, böyle muamele etmeniz gerekiyor.

    Siz de alın Uğur Dündar'ı basın gidin Turkcell'e yenisini verirler, kılıf verirler üzerine de 18 taksidin 15'ini kendileri öderler. Ama "Afedersiniz bu çalışmıyo" diye giderseniz, Turkcell'in tavuğu gelmiş derler.

    Biz olmasak onlar iki günde batarlar, hiç haberleri var mı acaba?


    Umarım machintosh bazlı bir alette bu uygulamayhla karşılaşmam.Çünkü mac in tüketici prosedürlerine göre hemen kontrol edip olmuosa anında yenisini verme gibi bir maddeleri var...Ama maalesef apple store lar teknik servis için devre dışı bırakılmış durumda.Umarım genpa aynı özeni gösteren bir firmadır,daha önce hiç onların teknik servislerinden hiç hizmet almamıştım.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.