Şimdi Ara

Turkcell İletişim Merkezinden Aldığım Galaxy S4 Garanti Dışı Yaptılar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.054
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. 14.08.2013 tarihinde TİM'den Galaxy S4 aldım kontratlı. Telefonum 4 gün sonra kamera arızası verdi odak sorunu vardı. 4 gün sonra 19.08.2013 tarihinde garantiye göndermeleri için TİM'e bıraktım telefonumu. Garantiye gönderdiler. Garanti şirketini aradım durumunu öğrenmek için. Telefonunuz test aşamasında dediler ve herhangi bi düzelme görülmezse 30 gün içerisinde bozulduğu için yenisi gönderilecek arıza tamir edilmeden dediler. Buraya kadar her şey iyi güzel. Yaklaşık 23.08.2013 tarihinden itibaren telefon garantide. Bugün durumunu öğrenmek için teknik servisin(basari garanti) internet sitesinden imei numarasından kontrolünü yapayım dedim. Girdim baktım ve karşıma çıkanlar şunlar;

    Servis Teslim ve Bilgi Karti No : xxxxxxxxxx
    Müsteri Adi : KONCOGLU İLETİŞİM
    Cihazin IMEI (Seri) Numarasi : xxxxxxxxxx
    Cihazin Gelis Tarihi : 27.08.2013
    Onarim Tamamlanma Tarihi : 31.08.2013
    Cihazin Ariza Bilgileri Diğer kamera hataları; Batarya sarj olmuyor
    Tespitler ve Yapilan Islemler : Onarılmadan İade
    Cihaz Garantili/Garantisiz : GARANTİ DIŞI ÜCRETLİ
    Notlar : Onarılmadan iade.Rafta bekliyor
    Fatura Tarihi :
    Yeni IMEI No :
    Onarimi Yapan Bölge :
    Degisen Parça Kodu :
    Tespitler :

    Şarj olan telefonuma batarya şarj olmuyor demişler ve telefonumu garanti dışı bırakmışlar galiba. Garanti dışı ücretli demişler. Telefonu sadece 4 gün kullandım ve garanti şirketini aradığımda telefonunuza yazılım yüklenecek düzelme olmaz ise arızaya bakılmaksızın Samsung'a gönderilip yenisi gelecektir demişlerdi ve karşılaştığım durum bu. Aldığım yeri aradım ve telefonumun para iadesini istiyorum dedim. Ve bana bunun mümkün olmadığını söylediler. Ne yapmam gerek arkadaşlar. 4 gün kullandığım telefonumu garanti dışı bırakmaları yetmiyormuş gibi para iadesi de yapmıyorlar. Lütfen yardım edin. Kafayı yemek üzereyim. Telefonu aldık kullanamadan garanti dışı kaldı. Verdiğim paraya yazık..







  • şikayetvar a yaz kardeşim belki geri dönerler
  • Tüketici hakem heyetine git. Ben bu şikayetle vermedim telefonumu de arayıp. Karışmış bile olabilir
  • Beynim durdu sanki. 4 gün kullandığım telefonu değiştirmeleri gerekirken garanti dışı bırakıp öylece geri yolluyorlar ve şarj olduğu halde şarj olmuyor diye not düşmüşler.
  • Bende TİM'DEN S3 MINI aldim telefonun ekranin sıkıntı oldu 27. Günde bozulduğu için iade istedim Eskişehir teknik servisi teknik bir hata olduğu söylüyor iade icin istanbula gidiyor ordaki adamlar kullanıcı hatasi deyip para istiyor adalet dua etsinler telefonu sirket üstüne aldim o yüzden tüketici haklarina gidemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öyle dümenler yapıyorlar ki. İade veya yenisini vermemek için neler neler yapıyorlar. Çoğu insan buna göz yumuyor ama ben bütün haklarımı arayacam. Gerekirse mahkemeye verecem. İnsanları soyuyorlar resmen.
  • Ahh ahh neden Tim veya benzeri yerlerden alirsiniz ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Samsung telefonu ya da her hangi bir ürününü nerden alırsan al garanti olayı başa bela kardeşim. Ben Samsung da şunu anladım ki, Samsung ürün alıyorsan garanti den pek bir şey bekleme. Yaşadığım tecrübelerden dolayı bunu yazıyorum. Geçmiş olsun bu arada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokbiloz -- 1 Eylül 2013; 11:12:10 >
  • S3 üm vardı sürekli reset atıyordu kime sorsam götürme garanti dışı tamir edilir para alırlar dendi götürdüm Eskişehir Samsung servisine ertesi güne sapasağlam aldım telefonu tek kuruş dahi vermedim.

    Senin olaya gelirsek bir karışıklık falan olmuştur muhtemelen telefonu garanti dışı bırakmamışlar sadece arıza kullanıcı hatası olarak gözüküyo.Gerek TİMe gerek başarıya telefonla ulaş derdini anlat olmadı tüketici hakem heyeti, mahkeme vb yollara gidersin.
  • En son çare onu yapacağım. Hakem heyetinin bi maddesinde 1 milyarın üstünde ise delil yeterliliğinden sonuçlanıyormuş. Tim'i aradım dün siz nasıl soyguncusunuz ya dedim. Milletti böyle mi soymaya başladınız artık. Bozuk malı sat sonra git kullanıcı hatası deyip geri yollayın. Bağırıyorum telefonda adama. Mahkemede görüşeceğiz sizinle merak etme dedim. 2 milyar para vermişim buna dedim. Parayı yolda bulmuyoruz sonuçta. Adam da afarladı. Böyle bi şey olamaz imkansız 4 gün kullanmıssın dedi. Direk yenisini vermeleri gerek. Valla bilmiyorum. Bu konuyla ben değil siz ilgileneceksinniz dedim. S4 alıyorsanız şayet gidip istanbul bilişimden alacaksınız. Genpa ile çalışıyorlar adamlar diyor ürün aldığınızda muhattabınız biziz bi başkası değil. Bize söyleyeceksiniz diyor. Tim'den aldım samsung başarı turkcell aldığım yer. Aramadığım yer kalmadı yani..
  • Güvenilir bir siteden alsaydiniz kimseyle muhatap olmadan ürünü iade ederdiniz işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben aylardır araştıyorum bütün mağazalara bakıyorum ve en güvenilir istanbul bilişim çıktı. Kimse böyle bi sorun yaşamamız. Ben yıllardır telefon alırım teknosa'dan alırım bi arıza sonrası teslim eder ertesi gün hemen geri gelirdi. İstanbul bilişimden alacaktım babama söyledim. Bi kaç gün sonra gitmiş tim'den almış gelmiş. Bana da bi şey sormadı. Şimdi kendide pişman.
  • Türkiye'de distribütör garantili telefon almakla paralel ithalat telefon almak arasında fark neredeyse yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şunlara bak ya. bir ürün alırken garantisi olması sadece lafta kalıyor çoğu zaman yaptıkları terbiyesizlik resmen
  • mesona M kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle. Kimseye kolay kolay güvenemiyorsun.
  • Tek kelime ile rezillik.Servisler çoğu zaman kullanıcı hatası olarak ücret talep ediyor.Tabi tüketici hakkını arayamıyan bir tip ise paşa paşa veriyor parayı.Bu ülkede böyle çabalamadan arıyamazsın hakkını..Hatta bazen kusurlu ürüne ki arkadaşın da başına gelen gibi olmayan sorunlar üretip tak kullanıcı hatası diye yolluyorlar.Sistem böyle işliyor adamlarda illa itiraz edecen..
  • the_kingson kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle. Mahkemede görüşürüz dedik adamlar tutuştu. Bi yanlışlık olmuş falan hemen değiştiriyoruz demeye başladılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesona

    Türkiye'de distribütör garantili telefon almakla paralel ithalat telefon almak arasında fark neredeyse yok.

    olmaz olur mu distribütör garantili almak aptallık paralel ithalat daha iyi :D
  • bowfinger B kullanıcısına yanıt
    Garantili alanın hali ortada Arkadaş birde s4 almış piyasanın en üst telefonlarından.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.