Şimdi Ara

Turkcell’in Hattımı Rehin Alması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
214
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Turkcell beni tam tamına 3 gündür çileden çıkardı. Resmen hattımı rehin aldılar.

    20 yıldır kendi adıma olan hattı kullanamıyorum.


    Olay çok basit aslında. yeni bir telefon aldım, mevcut e-sim hattımı yeni telefona aktarmak istiyorum.

    fakat turkcell sağ olsun, iphone'da e-sim aktarımını desteklemiyor. neden? tamamen duygusal...`:paranız batsın` mecburen turkcell mağazasının yolunu tuttum.


    sürpriz: hattım kurumsal gözüküyor. ama ortada ne bir şirketim var ne de aktif bir vergi kaydım. zamanında şahıs şirketi gibi tanımlanmış ama ortada bir şirket de yok.

    şirket yetkilisi, hat kullanıcısı da benim.`:tek kişilik dev kadro`


    vergi numaram aktif gözükmediği için de işlem yapamıyorlar.


    bu durumda:


    yeni e-sim veremiyorlar,


    yeni fiziki sim de veremiyorlar,


    hattı bireysel'e çeviremiyorlar,


    başka birinin üstüne devredemiyorum,


    hattı komple iptal bile edemiyorum.


    resmen kendi hattımı kullanamıyorum.


    3 gündür hem müşteri hizmetlerini aramadığım birim kalmadı, 3 farklı turkcell mağazası ile görüştüm. dün 4 saatimi mağazada geçirdim ama sorun hâlâ yerli yerinde.


    şimdi düşünün, telefonum kaybolmuş ya da çalınmış olsa, muhtemelen “geçmiş olsun” deyip kapatacaklar telefonu.


    müşteri temsilcisinden yeni bir qr kodu istedim, gönderemiyor.

    “mail atın” dediler. ıslak imzalı dilekçe + kimlikle mail attım. dönen cevap: “bilgileriniz günceldir.”


    yok yere 3 gündür uğraşıyorum ve hâlâ kendi hattımı kullanamıyorum.


    Eski telefonumdan e-sim'i kaldırıp ilk aldığım qr koduyla yeni telefonuma tanımlamayı deneyebilirim ama işe yaramazsa tamamen telefonsuz kalacağım.


    Turkcell pişmanlıktır.


    önerlerinizi bekliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Böyle şeyler Turkcel de olur
    İşin ucunda Turkcel varsa herşey beklenir .

    İlk aldığınız kodun kaç kullanımlık olduğunu kontrol edip hareket edin
    Bide btk ya yazın süreç daha hızlı ilerler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Hocam merhaba,


    Turkcell kurumsal iletisim musteri hizmetlerinden biri 20 kullanım diyor, diğeri çalışmayabilir riske girmeyin diyor.


    btk basvurusunu webden mi yoksa edevletten mi yapmaliyim?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • envoytr kullanıcısına yanıt

    E sim nasıl işliyor nasıl yapıyorlar bilgim yok .


    e devlet üzerinden giriş yapmanız lazım .


    Siteye girmek için e devlete yönlendirecek


    Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi

  • Hat statüsü sistemden düzeltilmesi gerekli, hızlı sonuç alamazsınız bence hattınızı farklı operatöre taşıyın tekrar isterseniz dönersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.