Turkcell beni tam tamına 3 gündür çileden çıkardı. Resmen hattımı rehin aldılar. 20 yıldır kendi adıma olan hattı kullanamıyorum. Olay çok basit aslında. yeni bir telefon aldım, mevcut e-sim hattımı yeni telefona aktarmak istiyorum. fakat turkcell sağ olsun, iphone'da e-sim aktarımını desteklemiyor. neden? tamamen duygusal...`:paranız batsın` mecburen turkcell mağazasının yolunu tuttum. sürpriz: hattım kurumsal gözüküyor. ama ortada ne bir şirketim var ne de aktif bir vergi kaydım. zamanında şahıs şirketi gibi tanımlanmış ama ortada bir şirket de yok. şirket yetkilisi, hat kullanıcısı da benim.`:tek kişilik dev kadro` vergi numaram aktif gözükmediği için de işlem yapamıyorlar. bu durumda: yeni e-sim veremiyorlar, yeni fiziki sim de veremiyorlar, hattı bireysel'e çeviremiyorlar, başka birinin üstüne devredemiyorum, hattı komple iptal bile edemiyorum. resmen kendi hattımı kullanamıyorum. 3 gündür hem müşteri hizmetlerini aramadığım birim kalmadı, 3 farklı turkcell mağazası ile görüştüm. dün 4 saatimi mağazada geçirdim ama sorun hâlâ yerli yerinde. şimdi düşünün, telefonum kaybolmuş ya da çalınmış olsa, muhtemelen “geçmiş olsun” deyip kapatacaklar telefonu. müşteri temsilcisinden yeni bir qr kodu istedim, gönderemiyor. “mail atın” dediler. ıslak imzalı dilekçe + kimlikle mail attım. dönen cevap: “bilgileriniz günceldir.” yok yere 3 gündür uğraşıyorum ve hâlâ kendi hattımı kullanamıyorum. Eski telefonumdan e-sim'i kaldırıp ilk aldığım qr koduyla yeni telefonuma tanımlamayı deneyebilirim ama işe yaramazsa tamamen telefonsuz kalacağım. Turkcell pişmanlıktır. önerlerinizi bekliyorum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim