Şimdi Ara

Turkcell iyi kazık attı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
462
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 yıldır faturalı hat kullanıyorum, her yıllık kullanım sonunda paketimin süresi bittiğinde beni turkcell müşteri hizmetlerinden arayıp yeni ve güncel paketler için bilgilendirme yapıp geçişinizi sağlayalım mı diye soruyorlardı ve buna göre işlem yapmaktaydılar.
    Bu arada aylık paket tutarım 30 lira olmuştu her zaman, telefonda internet haricinde pek işim olmuyor açıkcası. Bugün fatura ödemek için siteye giriş yaptığımda önüme ödenmemiş yazan 59.9TL'lik fatura geldi.
    Sağ alt köşede canlı destek veren "YARDIM İSTERMİSİNİZ" bölümüne tıkladım ve karşıdaki hizmetli ile iletişime geçtim.
    Derdimi anlattım, faturam neden bu kadar yüksek geldi bu ay diye de ekledim.
    Kısa bir inceleme sonucu bana verdiği cevap; "Abone olduğunuz paket süresi dolmuş ve sizi daha önceki paketinizde kullanmış olduğunuz özelliklere en yakın olan başka bir paket'e geçişiniz sağlanmış, faturanız bu yüzden bu şekilde gelmiş" oldu.

    Ve işin ilginç yanı, faturam kesileli sadece 2 gün oldu, önümüzdeki ay da 60 lira ödeyeceğim
    Kafasına göre bir tarifeye geçirmiş sistem falan fişman vs.. nasıl bir mantıktır bu?
    Benim bilgim olmadan, onayım olmadan nasıl böyle birşey yapabilirler ?
    Ben onay verdim mi sanki her ay 60 liralık fatura ödeyeceğime dair ?
    Dilerseniz farklı bir pakete geçirelim sizi diye de ekledi, ee peki önümüzdeki ay fatura ne gelecek dedim, yine 60 lira gelecek, ama sonrasında yeni tarife üzerinden ödeyeceksiniz diyor.. Yani şair burada şunu demek istiyor; hahah 2 ay g.tünüze geçirdik sizden habersiz.

    Yarın ilk işim kontörlüye geçmek olacak, başlarım bunların faturalı sistemine... sanki bakkal işletiyorlar







  • Btk üzerinden şikayet edin. Daha iyi sonuç alırsınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstteki arkadaşa katılıyorum, Btk'ya şikayet edin, süt dökmüş kedi gibi yalaklanıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam arkadaşların dediği gibi btk ya yazın.
  • BTK işlemleri nasıl yapılıyor, yol gösterecek varsa olabilir.
  • BTK ya kaç kez, yüzde yüz haklı olduğum konuda yazdım, sizin yazdığınızı ilgili kuruma iletmekten öte bir şey yapmıyorlar.
  • Maalesef hiç bir hak idda edemezsin ancak kavga edeceksin sende karşındakiyle ama o da orada duran bir emir kulu olduğundan onunda elinden bir şey gelmiyor. Bana da Avea geçirdi geçen sene. 40 liralık tarife için 27 liraya anlaştık. Ay sonu bir baktım 40 lira fatura geldi. Sistem indirimi işlememiş gözüküyor tekrar indirim uyguluyorum dedi. 1 ay 40 lira geçirdiler mecbur ödeyeceksiniz dediler, çok uğraştım ama yok.


    BTK ya yazsan inan hiç bir çözümü yok. BTK denen kurumun zaten bir işe yaradığı yok. Belli yaşı geçmiş teknolojiden anlamayanlar DEDELERİN olduğu bir kurum ve BTK sistemi şöyle işler, normalde yazışmayı Turkcell'e direkt olarak mail yoluyla gönderirsin. Atıyorum HOTMAİL 'e girdin mail yazdın. Heh BTK yı Hotmail ya da Gmail gibi düşün BTK üzerinden şikayet yazıyorsun sadece. Hiç bir işe yaradığı yok anlayacağın.

    Ben BTK ya avea hakkında bir kaç kez şikayette bulundum ama sonu alamamıştım. Dene istersen şansını.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Eğer veri işleme izni verdiyseniz sizi istedikleri tarifeye geçirebilirler. Operatörler zaten bu sebeple veri işleme izni istiyor, sözde sizin iyiliğiniz için paketleriniz bitince sizi istedikleri tarifeye geçirebiliyorlar.

    İzni sorgulama için IPTAL IZIN yazıp 2222'ye gönderdiğiniz eğer izniniz iptal edilmiştir derse önceden izin vermişsinizdir, eğer zaten izniniz bulunmuyor derse hatta daha önce veri/bilgi işleme izni yoktur.

    İzin konusunda detaylı bilgiyi Turkcell sayfasından edinebilirsiniz.http://www.turkcell.com.tr/tr/hakkimizda/duyurular/veribilgi-isleme-izni




  • Bence konu sabibi ufurmus
    Tahut zimbirtisini musteri takip etmeli zaten *159# den cikiyo
    Tarife musteri demeden degismez degisti demis bence tarrife tahut bittigi icin tahutsuz sartlara gecmis
    Biride veri izni demis ufurmus veri izni reklam mesaji satan zimbirtidir
    Yillardir hat kullanirim ne bi kr fazla gelir nede yok tarifem degisti yok su oldu yok bu oldu oaylarini gormedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen
    Biride veri izni demis ufurmus veri izni reklam mesaji satan zimbirtidir

    Veri izni sadece mesaj izni değildir. Size uygun tarifelerin operatör tarafından sunulabilmesi içinde gerekli olan hizmettir. Bu hizmet aktif ise ve kontratınız bitti ise müşteri hizmetleri sizi arar veya dijital kanallar üzerinden (ekrana çıkacak bir onay mesajı da buna dahil) size tarife teklifleri sunar ve en uygun tarifeye geçmenizi sağlar. Ekrana çıkacak onay mesajı veya onay SMS'i olmadan veya yapılan aramaya evet demeden tarife değişmez.

    Turkcell'de kontratınız bittiğinde eğer telefon ile teklif sunamadılarsa size SMS gönderip tarife önerisi sunabilir, bunun yanında USSD kodu ile "sayın müşterimiz, 12 aylık xxx tarifesindeki kontratınız xxx tarihinde dolacaktır, mevcut tarifenize benzer şartlarda olan xxx tarifesi ile kesintisiz iletişime devam etmeyi onaylıyorsanız lütfen onayla tuşuna basın, detaylı bilgi için Turkcell müşteri hizmetleri ile görüşebilirsiniz" yazar ve siz buna onay verirseniz kontratınız bitince o tarifeden yararlandırır. Hiçbir şeye onay vermezseniz mevcut tarifenizin taahhütsüz standart liste ücreti ile faturalandırmanız devam eder.

    2000 yılından bu yana sektörün içerisindeyim ve yazdıklarımı Turkcell'den de teyit edebilirsiniz. Aşağıdaki sayfada da detaylı bilgi bulabilirsiniz.

    http://www.turkcell.com.tr/tr/hakkimizda/duyurular/veribilgi-isleme-izni




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.