Şimdi Ara

Turkcell müşteri seçiyor ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar şubat 2017 den beri türkcell faturalı kullanmaktayım operatör ve ödeme tipi değişikliği yapmadım. 3 veya 6 ayda bir hangi paket çıktıysa değiştirip sözleşmemi yeniledim.


    Süper fırsat 20 GB tarifesini 70 TL kullanırken son 3 ay kala 90 TL ye 20+4 Gb paketler ve 21 GB 90 TL olacak şekilde paketler önerdiler aylık tarife kullanırım diyerek geçiş yapmadım. Müşteri hizmetlerinin numarasını engelledim.


    Kampanyam bitince 115 TL ye Eko Plus 23 tarifesini aylık olarak kullanmaya başladım. Tahminimce bir kaç ay fiyatta güncelleme olmamasından yanaydı fakat paket 155 TL olarak yeni fatura dönenimde yansıtılacağı mesajını aldım.

    90 TL Mega 21 Paketi çıkıyordu hemen geçerim düşüncesiyle alabileceğim paketlere bakmamla aynı isimde olup 125 TL paket öneriyorlardı. Hemen müşteri hizmetlerini aradım paketin çıkmadığını söyleyince faturasız hatta geçmek istediğimi belirttim. Kaydımı aldılar üç gün sonra aradılar.



    Müşteri hizmetleri aradığında efendim size 55 TL ye kadar paketler çıkıyor neden faturasıza geçmek istiyorsunuz diye sordu. Bir kaç ay kullanıp tekrar faturalı olacağım yanıtını verdim. Artık çıkmayan 90 TL ye Mega 21 paketini önerdiler tabi faturasız hat rezilliğini yaşamak istemeyen ben her paket bittiğinde yükleme derdiyle uğraşmak istemediğim için yıllık olarak paketi satın aldım.


    Arkadaşlar anlatmak istediğim iletişim ucuz değil. Faturasız hat ucuz değil sabit fiyatlar yok Vodafone bayisiyiz vodafone ucuz değil faturasızı ucuz değil. Amacınız 3 ayda bir paket yüklemek se faturasız kullanabilirsiniz.

    Geçmiş olduğum paketin linkini ve alma kriterini aşağıya büyüterek yazıyorum. 5 TL, 10 TL farklı yeni üst paket çıktığında yıllık kampanyayı yenileyin aşım mı yaptınız bir üst paketi az farkla size önerir, öneriyorsa kampanyayı yenileyin. İptal bedeli ödemezsiniz. Gelip bayiyle kavga etmenize müşteri hizmetlerine bağırmanıza gerek yok bunların hiç birisi çözüm değil. Faturalı hattı kullanmayı bilin önceki aylarda kullandığınızdan biraz daha fazla kullanın veya farklı kullanım yapın aşağıdaki kriteri yakalarsınız.


    Aşağıdaki kriteri okuyunca biz bunları nasıl yapacağız diye düşünmeyin. Farklı bir şey yapmanıza gerek yok banka müşteri hizmetlerini arayın merak ettiklerini sorun. Banka ve müşteri hizmetleri arayınca açın biraz uzun konuşun. Farklı operatör yakınlarınızla bu ay uzun konuşun. Sms atmıyorsanız bu ay 3 tane sms atın. Yani diğer ayki kullanımlarınızdan farklı şeyler yapın ki size paket çıksın. Operatör kaçmamanız için size uygun tarifeler sunsun. Sürekli wifi kullanmayın data paketini o ay %90 kullanın illaki paketler çıkacaktır.

    Vodafone bayisiyiz dedim benzer yoğun ve farklı kullanımlar vodafone de geçerlidir.


    • Kampanyadan aşağıdaki kriterleri sağlayan Turkcell bireysel faturalı ses hattı sahibi aboneler faydalanabilecektir: Son ay önceki 3 ay ortalamasına göre yurt içi ses harcamasını yüzde 10 ve üzeri arttıran, rakip operatör numaralarını arama sayısı önceki 3 ayın ortalamasına göre yüzde 35 ve üzerinde artış gösteren ve son 3 aylık ortalamada, sahip olduğu ses, SMS veya data paketi kullanım oranı yüzde 70’den fazla olan müşteriler. Son 3 ayda rakip operatörlerden aldığı arama adedinin, aldığı toplam arama adedine oranı yüzde 47’nin üzerinde olan, son 6 ay şikayet nedeniyle çağrı merkezini arama sayısı Turkcell genel ortalamasının üzerinde olan, 330 günden daha az zamandır mevcut paketinde olan müşteriler. Son 3 ayda çağrı kesilme adedinin toplam konuşma adedine oranı yüzde 4’ün üzerinde olan, akıllı telefonu olup son 3 aylık ortalama 3G şebekesini kullanma oranı Turkcell genel ortalamasının altında olan, son 3 aylık rakip operatörü arama dakikasının toplam arama dakikasına oranı yüzde 54’ün üzerinde olan müşteriler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Saiph -- 22 Mayıs 2022; 16:50:34 >







  • Turkcell'de sabit en az 10 sene falan kalırsan,hiç operatör değiştirme falan yapmazsan kaymağını yersin.
    Tabii bu 10 senede iflas etmezsen.çünki turkcell çok kazık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu dediğiniz her operatör her işletmede var. Apgireyd etmek diyorlar adına da (upgrade) senden nasıl daha çok kazanırım derdinde. Gel gel fiyatlar hep yeni musteriye olur. Bunların yarısı 1 yıl sonra önerileni alsa güzel is diğerlerine churn (ikna) paketleri vs.

    Çağrı merkezinde çalıştım senelerce. Başkasının 100 TL ye aldığı paket sana bazen 70 TL lik paketten 5 - 10 lira farkla bile verebilirler. Amac senden biraz daha fazla almak.

    Müşterinin kaymagini Turkcell yer artanlarla da diğer operatörler nasiplenir. Vodafone ye TT ye geçen de bak nasıl az ödüyorum der. Elinde olsa Vodafone TT sana o fiyata hizmet satar mı?

    Bu operatorler için değil. Çikolata firması da aynı, bebek bezi firması da, deterjanda.

    Hepsi hedefle çalışıyorlar önce kar sonra ciro aylık hedefler yıllık hedefler.

    Zaman zaman kampanyalar neden yapılıyor. Satış sayısı, karı ve cirosu gibi hedefler yakalamak için. Maalesef Türkiye'de kaziklanmamak için kampanyaları takip etmek zorundasınız.

    Uzun oldu vesselam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • 21 yıldır türkcell abonesiyim. bugüne kadar hiç bir ekstra avantajını görmedim.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.