KZ Z1 kulaklık Turkcell Pasajda bulup, satın aldım. 10.01.2023 Ürün geldikten sonra ambalajı açtığımda kutusunda sümüğe benzer bir leke gördüm, kapağı açtığımda kulak içi kulaklıkların şarj olduğu metallerdeki bantların kaydığını gördüm. İçerisinden de yedek padler çıkmadı. Ertesi gün 11.01.2023’de iade ettim ancak ürünü tekrar tarafıma gönderdiler, hijyen sebebiyle kanun olduğunu ve iade alınamayacağı söylediler, ürünü karşıdan almadan yeniden iade ettim. 20 günü geçti. Turkcell pasaja durumu ilettim şaka gibi bir şekilde satıcı firmadan destek olunmasını istendiği Ancak olumsuz yanıt alındığı söylenip, ürünü firmanın tarafıma göndereceğini söylediler. 5 gün geçti hala yok. Böyle rezillik görmedim. Kesinlikle Turkcell Pasajdan ekmek dahi alınmaz. Tüketici heyetine başvuracağım ama muhtemelen çözüm çıkmaz tezgahı iyi ayarlamışlar. yapabileceğim önereceğiniz bir şey var mi arkadaşlar? |
Bildirim