Şimdi Ara

Turkcell büyük festival tarifeleri gecis hakkinda (34. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
701
Cevap
26
Favori
43.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Turkcell'in kampanyası bitti mi?

    Vodafone ve Türk Telekom 22 aralık'a kadar kampanyayı uzatmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bitti ,mağazalardan afişleri kaldırdılar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Turkcell kampanyayı sonlandırmış abuk sabuk fiyat vermeye basladilar iyi ki bu fiyatlardan yenileme yaptim caymaya rağmen. Yoksa 12 ay boyunca kazik yiyecektik

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar Turkcell kamu mega 12 tarifesi kullanıyordum 160 TL idi ücreti hat babamın üstüne idi 9 aralık da hattı kendi üstüme aldım fatura kesim tarihim 10 aralık idi hat devir ücretleri 800 TL dediler tamam dedim cayma bedeli de 160 TL dediler ona da tamam dedim aynı gün bimcell geçtim sonra geri Turkcell büyük festival 10 gb tarifesine döndüm 10 aralık tarihli kesilen faturam 516,80 TL son ödeme tarihi 23 aralık sonra 11 aralık da hattı taşıdığım için ve taksit yaptığı hat devir ücretleri için bir fatura daha çıkarmışlar 579,53 TL 9 Ocak ödeme tarihli ve ben numaramı tekrar Turkcell taşıyınca fatura kesim tarihini 20 aralık yapıp 14 aralık da geçiş olan hattım için 6 gün sonra 20 aralık da 480 TL bir fatura daha çıkarmışlar toplamda aynı ay içinde 3 fatura çıkarıp toplamda 1600 TL ye yakın bir fatura durumu var canlı destek den yazdım 11 aralık da kesilen faturada operatör değişikliğinden kaynaklı beklemede kalan faturanız son fatura kesilince iletişime geçin dediler 20 aralık tarihli fatura kesilince iletişime geçtim kayıt alındı sonuç bekliyorum 579,53 TL faturanın iptal olması lazım inşallah sorun yaşamadan hallederler başka nereden iletişim kurayım sizce şikayet vara yazmadım henüz kayıt sonucu bekliyorum canlı destek den kayıt oluşturdum inceleniyormuş hala.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • oktay1910 kullanıcısına yanıt
    en kısa yol tüketici şikayetleri bölümünden btk ya direk yaz hemen çözeceklerdir...
    yasal olarak şikayetlere hemen cevap vermek zorundalar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dün hat geldi ve geçiş tamamladım. bugün sabah sms geldi yarın hattı takabilirsiniz şu saatte diye. zorlu süreç oldu kuryeden dolayı ama başvuru tarihini dikkate aldıkları için geçişim tamamlandı.

  • ugacomtr U kullanıcısına yanıt
    hat sana ocak ayindada gelse sikinti olmaz onemli olan kampanya aktif iken tarifeyi almis olmaniz dikkat alinir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hat tasima islemi nekadar sürüyor?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • biyikliadam kullanıcısına yanıt

    3 yada 4 gün en çok

  • Arkadaşlar lütfen yardım edin bana ne yapacağımı şaşırdım. Bir hafta önce bayi üzerinden yeni bir hat aldım ve bütün aktivasyon işlemleri yapıldı. Fakat hat bir hafta olmasına rağmen açılmadı ve bu büyük festival paketleri kaldırıldı. Müşteri hizmetlerini arıyorum onlar bayi ile görüşün diyor, bayi ile görüşüyorum biz bir şey yapamayız müşteri hizmetleri ile görüşün diyorlar arafta kaldım.

  • benmusti38 B kullanıcısına yanıt
    Direkt BTK ya yaz hocam. Oradan dönüş yaparlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ilhanrecep İ kullanıcısına yanıt

    Hem BTK'ya yazdım hem kendi sitelerindeki şikayet kısmına yazdım hem CİMER'e yazdım ama hala sonuç aynı bekliyorum hocam.

  • benmusti38 B kullanıcısına yanıt
    İnşallah çözüme ulaşırsın hocam hadi hayırlısı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • benmusti38 B kullanıcısına yanıt

    Yeni hat normalde birkaç saat içinde bile açılabilen bir şey. Günlerce süren bir süreç değil. Büyük ihtimalle bayinin bir hatası olmuştur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar turkcell'de yeni bir kampanya ihtimali var mı acaba? Pahalı fiyat veriyorlar diye turkcell'den Vodafone'a geçtim. Net söylüyorum çok kötü. Aşırı kötü yani. Tekrar turkcell'e geçmem lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seckinsahin kullanıcısına yanıt

    Evet Vodafone berbat bilsem geçmezdim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • espial kullanıcısına yanıt
    Benim de işyerimde çekmiyor cayma bedeli de ilk ay verilmiyomuş bilgi verdim vodafona Turkcell e geçicem mecbur ne yapalım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • biyikliadam kullanıcısına yanıt
    2 ile 7 arasi ama aksilik olmaz ise en gec 2 gun bulur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phasan -- 28 Aralık 2024; 10:26:39 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • benmusti38 B kullanıcısına yanıt
    Telefonunuz yurtdışı pasaporta mı kayıtlı ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • seckinsahin kullanıcısına yanıt
    3 ay kalma şartı var. Fraud cezası kesiyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.