Şimdi Ara

Türkiye’de de üretilen yeni Toyota Corolla'nın fiyatı açıklandı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
213
Cevap
4
Favori
17.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sorduğunuz soru pilin doluluk oranına göre değişir, tam dolu ise elektrik motoru hızlıca bir kalkış sağlayabiliyorken pil azaldı ise benzinli nerdeyse ilk hareketten hemen sonra devreye giriyor.Ama tam gaz her zaman benzin+elektrik. Ayrıca öyle 50 km ye kadar elektrik sonra benzin diye falan bir şey yok, yolun eğimine göre çok değişken rampa aşağı 80 le bile elektrikle gidebilirken rampa yukarı 20 -30 la bile benzin desteği alabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kir-pi -- 14 Şubat 2019; 9:10:45 >
  • Hibridlere bu kadar sallamayın bence, 5 sene sonra dizel üretimi bittiğinde dönüp dolaşıp geleceksiniz hibride
  • Yerli üretim yersiz fiyat anlayışı son sürat devam...

    Ben üretim yerli mi değil mi bakmam ilk bakacağım şey kaliteli üretim mi parasını hak ediyor mu ben bu araca ulaşabiliyor muyum? Bunlara bakarım ülkemde üretilecek ama benim alamayacağım fiyatlara satılacak eee bana yararı ne elin yabancısı neredeyse bedavaya alacak ucuz işçilikle ülkemin kaynaklarını kullanacak çevreyi kirletecek boş muhabbet bu yerli üretim sloganı... Üretin gerçekten yerli bir araba kaliteli olsun halkın ulaşabileceği fiyattan olsun hepimiz onu alalım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemus -- 14 Şubat 2019; 9:17:33 >
  • Bir şeyin montajını ya da kurulumunu yapmak nasıl yerlilik göstergesi oluyor aklım gerçekten almıyor. Burada kabul edilebilir tek güzel şey istihdam sağlıyor oluşu.

  • Almaması için sebep var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemus kullanıcısına yanıt
    O fabrikalar sayesinde senelik 30 milyar dolar ihracatımız var. Tek bir fabrikadan çarpan etkisi ile 50 bin insan işe kavuşuyor. Aracın %45-60 oranında yerlilik seviyesi var, senin ülkende bu oranda yan sanayiyi kalkındırmış oluyor. Fiyat dersen kızacağın son yer firmalar, döviz bugün 3 lira olsun, vergilendirme avrupadaki gibi %10-15 olsun ve %1 altında kredi alma imkanımız olsun, hepimiz araba sahibi oluruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi

    Sorduğunuz soru pilin doluluk oranına göre değişir, tam dolu ise elektrik motoru hızlıca bir kalkış sağlayabiliyorken pil azaldı ise benzinli nerdeyse ilk hareketten hemen sonra devreye giriyor.Ama tam gaz her zaman benzin+elektrik. Ayrıca öyle 50 km ye kadar elektrik sonra benzin diye falan bir şey yok, yolun eğimine göre çok değişken rampa aşağı 80 le bile elektrikle gidebilirken rampa yukarı 20 -30 la bile benzin desteği alabiliyor.
    cevabınız için teşekkürler,

    o halde hybritle tasarruf etmek gerçekten meziyet istiyor, ekonomi yapmaya çalışmak sürüş zevkini tamamen öldürür bu tip araçlarda..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi McManamann -- 14 Şubat 2019; 9:23:51 >
  • sml_akyz S kullanıcısına yanıt
    hurda teşvikli fiyatın önde tutulmasının sebebi eğer siz hurda araba bulamıyorsanız bile makul bir fiyat karşılığında bayii yardımcı oluyor

  • Rolnes R kullanıcısına yanıt
    Yapılan şey sadece montaj değil, yerli katkı oranı hesaplanıyor bir ürüne yerli diyebilmek için. Yani mevcut parçalarının %50den fazlası yurt içinde üretilmeli. Benzinli versiyonlar yerli ürün kabul ediliyor çünkü %55 yerli katkı oranı var. Hibrid versiyon için batarya ithal olduğu için %40lar seviyesinde kalıyor maalesef.
  • Hibrit güzel hoş ta çok pahalı. Ayrıca her yıl 1.200 lira kenara para ayır. 10 yıl sonra yeni batarya alman gerekecek. Ayrıca kaza yapsan çok daha fazla maliyet çıkarır sana.
    1.8 benzinli motor bence olmamalı. Bunun yerine 3 silindirli 1000 cc az yakıt kullanan basit bir motor kullanılmalı.

    Bence hibrit yerine Mazda' nın Skyactive-X motorları gibi buji yerine dizeldeki gibi bir ateşleme sistemiyle az yakıt ile daha yüksek performansı hedefleyen motorlar geliştirilmeli.
  • başlangıç fiyatı uygun görünüyor. Focus u da düşününce baya uygun olmuş. Alınır mı? şu ekonomik koşullarda karar vermek çok zor. Alacak olanlara hayırlı olsun, güle güle kullansınlar...
  • edgar1899 kullanıcısına yanıt
    Benim kızdığım firmalar yada üretim konusu değil ki fiyat ve vergi politikası zaten yoksa tabi ki üretim yapalım ama yaparken de başka ülkenin insanına değil ilk benim ülkemdeki insanlara yarasın halk olarak bu fabrikaların bana getirisi ne Allah aşkına sadece markaya, çalışanlarına ve devlet kasasına giriyor halkın dolaylı yararına düşen pay oldukça az öte yandan ucuz maliyetle ihracat yapıp zengin ülkelerin daha da ucuza araç binmelerine vesile oluyoruz bunun yanı sıra ülke kaynaklarımızı tüketiyor çevremizi kirletiyoruz elin amerikalısı ingilizi vs kendi parasıyla 26.000 birime binerken sen ben 136.000 birime ancak ulaşabiliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    1.8lt 122beygir

    1.6lt 132beygir

    hybride 42bin tl vereceksin.ama şarj edilebilir bile değil.
    Hakikaten Hybridin nesini şarj edeceksin? Daha doğrusu Hybride nedir biliyor musun??? Bir sürü süper zeka da bu yoruma artı vermiş iyi mi???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerotobil

    Hybride 42 bin lira falan kimse vermiyor.
    Renault Megane joy 1,5 dci edc 133bin lira
    Honda civic premium 1,6 dizel otomatik 139 bin lira
    Toyota Corolla Hybrid vision 137 bin lira.
    Piyasa olarak herkesle aynı fiyat. Yıllardır kullanılan düz atmosferik motorun fiyatı ile karşılaştırmak aşırı mantıksız. Şu da var ki corollanın başlangıç model fiyatı bazı markaların B segmentteki başlangıç fiyatı ile aynı.

    Diğer modellerin dizel fiyatını yazıp benzinli toyota ile kıyaslamışsın. Fark yok demen için diğer modellerin benzinli fiyatlarını yazmalıydın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hibritteki fiyat farkina bak şaka gibi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yüksek devirde araç kullanma alışkanlığı olanların uzak durması gereken bir araç. Zira ayağının altında balon varmışçasına gaza basanlar için oldukça ideal.
  • hibrit versiyonu olan arabayla ilgili haber yapmışsınız elinize sağlık da...

    1.si "122 HP güç üreten 1.8 litrelik hibrit motora" hibnrit motor diye bir şey olmaz. arabanın güç ünitesi hibrit olur araba hibrit olur. motor benzinli artı elektriklidir iki çeşit motor var diye hibrit (hybrid-melez) denir.

    ikincisi sadece elektrik modu var mı, kaç km/sa'e kadar destekliyor, elektrik motorunun menzili ne kadar?
    elektrik motorunun kendi gücü ne kadar, sistemde elektrik bitince benzinli motor ne kadar güce sahip?

    yani onlar vermediyse keşke öyle de olsa belirtseydiniz. ben eksik buldum haberi.
  • hibrit seçeneği çok pahalı
  • Hibrid versiyonu emisyon ve vergi avantajı nedeniyle tercih edebiliriz. Ama sonuçta Toyota gibi alıcılar da maliyet hesabı yapıyor. 30 bin TL fazla verdiğimde bunu çıkarmam 10 yılı alır. Onun yerine 15 bin TL üst versiyona farkına, 5 bin TL LPG ye veririm adam gibi binerim. Yine aynı yakarım. Benzinden de çevreci olurum.

    Bir de kimsenin bahsetmediği, tüm ABD ve Avrupa'nın lanet ettiği Pirius hybrid var. Pillerini 5 yılda bir değiştirmek zorunda kalanlar illalah ediyorlar. Çünkü piller 8bin dolar mı ne tutuyor.....

    Toyota garanti veriyor mu bilmiyorum ancak bunu da hesaba katmak gerek :)

    Hepsinden öte, tasarımı güzel, üst versiyon güzel ve dolu,3 0-40 bin üstüne çıkamayıp avensis mondeo vs alamayacaklar için iyi bir alternatif olur.
  • 1. Bu mtv ile tamamen mantıksız .
    2. İlk seneler az sorun olarak görünsede uzun vadede hem motor ve aksamı hemde hybrid aksamı için çift sorun çıkacak maliyet oldukça yüksek olucak .
    3. Ailenin tek aracı ise uzun yolada çıkan biriyse yanlış bir tercih uzun yolda bildiğin benzinli gibi yakıyor hiç bir espirisi kalmıyor .
    4. Hibrid ler kesinlikle geçiş dönemi açığı kapatmak için yapılıyor toyota bu işin en iyisi ve hibridin ekmeğini yemek istiyor. pil teknolojisi gelişiyor dünyada geliştiren firmada var geliştirmek için çalışanda , 4/5 yıl sonra yeni batarya teknolojisi çıkacak 300 km giden bir araç 2 saatte sarj oluyorsa bunu 30dk./1 saate indirip 400/450 km menzile çıkacak buda içten yanmalı motorların kaybolmasına hibridlerinse yavaşlamasına neden olucak işin kısası gelecek elektiriklide , sağolsun devlet bunu bildiği için teşvik yerine şimdiden mtv koymaya başladı elektirikliye .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.