Şimdi Ara

Türkiye'de ki kargoculardan nefret ediyorum neffffret!! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
3.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
59 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • biraz da oturduğun yere göre değişiyor. ankara keçiörende otururken ne aras ne yurtiçi zamanında gelirdi. işyerim odtü teknokentteyken aras ertesi gün gelirdi. yurt içi de öyleydi hemen hemen. ama aras inanılmaz hızlıydı o adrese getirmekte. zaten kurye ile arkadaş olmuştum gelmeden arardı vs. ben olmasamda bırakırdı birine.


    şimdi eryamanda oturuyoruz yine aras ve yurtiçi epey hızlı. yalnız ankaranın neresinde oturursak oturalım sürat ve ptt gelmez hiç bir yere. genel olarak berbat malesef kargo şirketleri. aras ve y.içi hariç ürün almıyorum artık

  • geçen gün kapı çaldı, kargocu merhaba deyip elime kargo verdi döndü gitti.

    2 sn duraksadım, içimden biz kargo beklemiyoruz ki dedikten sonra kutuya baktım, bizim adres değil. adama seslendim, geri döndü, bu 2 yan apartman adresi yanlış ev dedim.

    adam " offf bıktım artık yaa" diye bağrındı ve geri gitti. Koca kutuyu alsam açsam kullansam kimse bir şey ispatlayamaz, ne imza ne birşey. Böyle çalışıyor işte sistem.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyDrama

    kimi yerde aras kimi yerde başka firmalarda böyle sorunlar olabilmekte benim yaşadığım yerde ise ptt kargo böyle sıkıntılı aras ve diğerleriyle sorunum yok, bu durum firmadan çok şubelerin çalışma şekli çalışanların sorumsuzluğu tutumu sonucudur ve bizlere olumsuz olarak yansımaktadır. işgüzar heriflerin sorumsuzluğunu maddi manevi siz çekmek zorunda değilsiniz ama yaşadığımız toplum dingonun ahırına döndüğü için için böyle şeyler olmakta. geçmiş olsun.

    Bunlar franchising usulu seklinde calisiyor bayilik veriyorlar anasini satayim sanki cig kofteci... Ondan sonra sube muduru dua et ki isini sevsin yoksa bunlar yasaniyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de kargomu yanlış adres diye teslim etmediler. Şubeye gidip alınca üzerinde adresim açık açık yazıyordu ve yanlış değildi. Bunlar kafalarına göre yapıyorlar iş ahlakı yok.

  • Firmayla alakasından çok şube bazlı bu sorunlar. Şube bazlı sorunun nedeni insan bazlı. Sorun biziz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kargo firmalarındaki sorunun çalışanlardan daha çok firma sahiplerinden, yöneticilerinden kaynaklandığını düşünüyorum. Mazot çok pahalı oldu. Kara yolu ile taşımacılık yapan firmalar mazota para vermekten maliyetlerini kısmak için asgari maaşla daha az personel çalıştırıp üç kişinin yapması gereken işi tek kişiye yıkmaktalar. Olağan üstü bir döneme de girildiğinde; pandemi gibi o bir personel bir günde bin tane kişiyle uğraşıyor. Bunların en az yarısıyla tartışıyorlar. İster istemez insan ne için çalıştığını sorguluyor. Gerçekten çok ama çok zor hizmet sektöründe kargo ulaşım sektöründe işçi olarak çalışmak. Allah sabır versin gerçekten. Bir tül perde siparişi vermiştim 30 TL Aktarma merkezinde üç hafta kaldı. Hiç ulaşamadan iptal oldu. Az maliyetli diye sallamadılar diye düşündüm. Yine 3 bin TL lik bir ev ürünü siparişi verdim aynı şekilde 2 haftadır aktarma merkezinde bekliyor. Bunlardan birisi sürat kargo diğeri de horoz lojistik. Diğerlerinin de farklı olduğunu düşünmüyorum bölgesel bazlı farklar var. İşi götüren işçiler ama daha çok kazancam diye milleti köle yerine koyan lojistik firma sahipleri. Hepsinin refahı zirve noktasında. Ceremesini çeken o işçiler.





  • Millette ne dertler var sen derdine bak.
    Allah kolaylik versin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FOCUSSTYLE -- 24 Haziran 2020; 12:32:30 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Son 1 ayda 2 siparişim kargoda kayboldu hepsi çöp.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utku84

    geçen gün kapı çaldı, kargocu merhaba deyip elime kargo verdi döndü gitti.

    2 sn duraksadım, içimden biz kargo beklemiyoruz ki dedikten sonra kutuya baktım, bizim adres değil. adama seslendim, geri döndü, bu 2 yan apartman adresi yanlış ev dedim.

    adam " offf bıktım artık yaa" diye bağrındı ve geri gitti. Koca kutuyu alsam açsam kullansam kimse bir şey ispatlayamaz, ne imza ne birşey. Böyle çalışıyor işte sistem.

    Hocam pahalı bir şeyin bu duruma düştüğünü düşünsenize. İnternetten alışveriş yapmanın en kötü tarafı resmen bu kargo kısmı. Rezalet ya bu durumun yaşanması..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: FOCUSSTYLE

    Millette ne dertler var sen derdine bak.
    Allah kolaylik versin.

    Dertlerimizi mi sıralıyoruz hocam ? Ben tüm ülkenin çektiği ve benim de çektiğim bir konudan yakındım sadece.

  • Kargocular iğrenç. Bizim burdaki kargolarin hepsi asiri kotu çalışıyor. Bu coronayi bahane ederek kargolari sitenin girişine atıp gidiyorlar, imza için bile durmuyorlar. Güvenlikten arama geliyor kargonuz geldi diye, bi gidiyorum kargocu çoktan gitmiş, kutular yerde bir kısmı paramparça olmuş şekilde duruyor. Geçen yağmur yağdı İstanbul'da, onu bile takmamislar kutular sırılsıklam duruyordu. Benim üründe sıkıntı yoktu çünkü poşette gelmişti, haliyle içi islanmamıştı o yuzden. Diger ıslanan kutular için alanlar memnun herhalde.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de ne düzgün ki kargo düzgün olsun?

    Bu konuda yapabileceğimiz neredeyse hiçbirşey yok. İnternet alaminde birşey becerebilecek olsak. Upload hızlarını artırabilir adam gibi altyapı döşettirebilirdik.


    Yapılabilecek tek şey insanları bilgilendirmek fakat onda da sen kimi bilgilendiriyorsun milleti mi ögrütlüyorsun terörist misin lan sen diye içeri alınırsın.


    YKS için milyonlarca tweet atıldı ne oldu? Takan mı var? Hele hele virüs ortamında düşünün.

  • Rezalet kargolar ilden ile değişiyor. O yüzden firmadan ziyade şube çalışanlarının tavrı önemli.
    3 gün dağıtıma çıkıp teslim edilmeyen bir kargom vardı. Gidip kendim aldım. Adamlar daire numarası okunmuyor dedi. Ulan üstünde telefon numarası var bi ara bi haber ver. İşini baştan savma yapan benimsemeyen çalışan olunca böyle oluyor. Gönülsüz mikişten çocuk olmaz diye boşuna dememişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi notocord -- 24 Haziran 2020; 16:57:37 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar. Aras Kargo'ya facebooktan mesaj atın, sorunu anlatın. Sizden size dönüş için telefon numarası isteyecekler. Telefon numaranızdan yetkili ulaşıp sorununuzu çözecektir.

    Umarım sorununuz çözülür hocam.

  • eskişehirdeki yunusemre aras şubesi de öyle tüm adresi doğru yazmama rağmen adres yanlış sebebiyle teslim etmediler tek ben de değil başka arkadaşlarımda yaşadı. TR de iyi kargo şirketi yok gerçekten

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben alışveriş yaparken sitenin hangi kargoyla gönderim yaptığına bakıyorum. MNG, Aras veya Sürat Kargo ise, alışveriş yapmıyorum. 5-10 lira fazla verip, başka siteden alıyorum. Hiç değilse kafam rahat.

  • benim sürat kargoda 20 günlük kargo var.16 gündür de dağıtımda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • inan kargocularda senden nefret ediyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim anlamadığım, bu kadar karlı ve çok iş olan bir sektöre neden yeni firmalar girmiyor? 3-5 firma at koşturuyor resmen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sen bir de Surat Kargo`yu gorsen, Aras`i sikayet ettigin icin diz coker tovbe istersin.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.