Şimdi Ara

Türkiye'de Suv kullanan kitle (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
16
Favori
25.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
115 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Her araç satılır. Bu mantığı tr de anlamıyorum ben. Arkadasim 10 yaşında vitara yi 2 saatte sattı. Vitaranin fanlari var. Araç az. Talep de az. Ama arz a göre talep de geli.
    Qq çok. Satıyor ama sebil qq var ikinci elde. Bu iyi birşey mi peki?

    O nedenle ikinci elde kolay satılır zor satılır bana klasik çok bilen Türk zihniyeti olarak geliyor kimse alınmasın..
    Ssyanyong diye ara var bu ülkede, lafa bakarsak kimse almaz. Ama alan alıyor ve ikinci elde de satıyor. Her araç alınır satılır..

    Diğer taraftan, ben c5 aircross öneririm.
    Fiyat performans en iyi seçenek şu an.
    Ama bütçeyi zorlamam derseniz vitara da yeterli..
    Servis olmaması yakında tabi dezavantaj bunu da hesap etmek lazım.
    Aynen: piyasası yok denen araçların aslında kendi (fan) piyasaları var. piyasa aracı denilenlerde 100 kişi bakar 1 kişi alır. piyasası yok denilenlerde ise 10 kişi sorar 1 kişi alır.Renault Safrane gibi piyasası yok denen araçlardan aldım ve sattım. tek fark kaliteyi ucuza biniyorsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnderT

    Suv'un Allah belasını versin. MPV sınıfını öldürdü. Verso, cmax, scenic, zafira dahil hiç biri üretilmiyor suv yüzünden.
    Sadece Verso sanırım üretimden kalktı. Onun yerine Prius + 7 koltuk var. Onun haricindeki araçların üretimi devam ediyor. Örneğin Opel Zafira D 'yi hiç getirmedi. Aslında araç şuanda Almanya dahil bir çok Avrupa ülkesinde satılıyor. Zaten Tourer yani C kasada bile araçların çoğunu 1 yıl Showroom'larda beklettiler. MPV' yi ülkemizde bitiren bence ekonomik durum. Parası yetişmeyen ticari panelvan, parası olanda pahalı SUV' lara yöneldi. Böylelikle MPV araçlarda ne yazık ki ileri ki zamanlarda pazar daha da daralacağa benziyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaanrevan

    Sadece Verso sanırım üretimden kalktı. Onun yerine Prius + 7 koltuk var. Onun haricindeki araçların üretimi devam ediyor. Örneğin Opel Zafira D 'yi hiç getirmedi. Aslında araç şuanda Almanya dahil bir çok Avrupa ülkesinde satılıyor. Zaten Tourer yani C kasada bile araçların çoğunu 1 yıl Showroom'larda beklettiler. MPV' yi ülkemizde bitiren bence ekonomik durum. Parası yetişmeyen ticari panelvan, parası olanda pahalı SUV' lara yöneldi. Böylelikle MPV araçlarda ne yazık ki ileri ki zamanlarda pazar daha da daralacağa benziyor.

    Alıntıları Göster
    Zafira almanya da yok artık. Şu an almanya da satılan zafira peugeot traveller in opel versiyonu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    Zafira almanya da yok artık. Şu an almanya da satılan zafira peugeot traveller in opel versiyonu.

    Alıntıları Göster
    Evet. Fakat sanırım bu PSA' dan kaynaklı bir durum. Yani MPV' nin Avrupa veya Dünya'daki radikal değişikliklerinden değil bence. PSA Peugeot ve Citroen' deki modelleri ön plana çıkarmayı hedefliyor olabilir.

    Ayrıca aşağıdaki aracı tanıtıp sonra üretimden kaldırmak gerçekten çok garip.
    SDA Dan Carsyoutube
    New Opel Zafira 2019 Review Interior Exterior
    https://www.youtube.com/watch?v=T1TI2bfHExc



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaanrevan -- 13 Şubat 2020; 3:39:13 >




  • Prius plus muhteşem bir araba ama ülkemize gelirse 600. 000 civarı fiyat olur. Yani Mpv aile arabası sınıfından çıkmış oluyor şu anda. Dediğiniz gibi bize dobli reva görülüyor artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.