İnsan zor kazandığı paranın hesabını harcarken defalarca yapar Ama hakettiğinin 2 3 5 10 katının kazanan harcarken çok umursamaz. O arabaya o parayı vrenlerin ne iş yaptigina dair bir veri olsa anlarsın ne demek istediğimi. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Türkiye'de SUV pazarının yeni bir lideri var (2. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Fiat Egea Cross ile Dacia Sandero Stepway ne kadar Suv tartışılır .
-
Mesele aracı kaça aldıkları ya da o araba o parayı etmez değil. BYD'nin zaten araç satışı vardı. Fiyatları belliydi. Aldığı vergi teşviğini kârlılığını artırmak için kullandı. Aradaki farkı idrak edemeyecek kadar basiretsiz misiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben BYD aldırmamak için uğraşıyorum çevremi, sadece ve sadece NEDEN PAHALI ? kısmını açıklıyorum.
DEVLETTEN ALDIKLARI TEŞVİĞİ VATANDAŞA YANSITMADIKLARINI aktarıyorum.
bi arkadaşım ssangyong torres aldı, diğeri minicooper aldı. ( ev )
-
Siz babasının oğlu musunuz adamların? kârı size yansıtacaklar diye kontrat mı yaptınız? yansıtmadıkları halde çatır çatır satmıyorlar mı? demek ki doğru fiyatlama yapmamışlar mı, demek ki bu piyasayı bu halkı iyi tanıyorlar değil mi? bu kadar mı ticaret nizamından uzaksınız, şu BYD konusu insanların ne kadar memur zihniyetli ticaret bilmez olduğunu açığa çıkarmak için gerçekten harika oldu.
Almazsınız, herkese de durumu açıklayıp aldırmazsınız olur biter, üstteki arkadaş ne güzel yapmış. Bana da soranlar oldu, hakkından pahalı, alınmaz diyorum, zaten kendim bedava verilse aynı gün satarım da.
Yolda görse alana yol vermezmiş? sizin gibi kendini bir şey zanneden insanlardan ayıklamak lazım asıl şu yolları.
-
Ben byd nin bu fiyatları sadece kendilerinin belirlediğini zannetmiyorum. Piyasanın içinden geçmeden, diğer markaları çok baltalamadan yüksek kâr ile satın gibi bir talimat almış olabilirler.
Çok satıyor gibi görünse de bekledikleri talep yok. Tepki çok. Diğer markalar 3-5 zam yaparken bunlar 1-2 zam yapacak ve ilerleyen günlerde daha cazip hale gelecek bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öyledir muhtemelen, 80 tane ayrı piyasa dinamiği var. devletin kendi teşebbüsü var, enflasyonist bir ortam var, hâlâ daha devam eden bir otomobile talep balonu var, sonuçta büyük bir yatırım yapılacak Byd'de buna kaynak arayışında. almaz mı adam piyasanın kaymağını hazır böyle bir teşvik eline geçmiş iken? Sen olsan sen de alacaksın. Ben olsam orada ben de alacağım.
Yukarıda bu arabayı alan yol vermem diyen tip de aynısını yapacak.
Tavuk entegre tesis teşvikleri olur belli bölgelere. hibe alınır, yem teşviği, ilaç desteği verilir, hatta yatırımcıdan alınan garantilerle komple destekle kurulan tesisler bile vardır uzak-dağlık bölgelere kurulum yapılıyorsa. bu firmaların bir tanesi bile çıkan son ürüne teşviği yansıtmaz. ben teşvik aldım, diğerlerinde yumurta 50 size 15 lira demez, zaten diyemez. bu kez kendi emeği ile oraya gelmiş bir sürü rakip firma kazan kaldırır. bu teşviği doğrudan bitmiş ürüne yansıtan aşırı talebe yetişemez ki bir kere, üretim kapasitesi belli, hiç bir anlamı yok.
Ne yapacak, eğer aldığı teşvik ona yüksek kârlılık olarak geri dönüyorsa, yatırım planları yapacak, genişleme-iyileştirme planları yapacak, fiyatları rakip üreticilerle benzer veya bir çıt altında tutacak -Byd'nin yaptığı gibi-.
Bu ticaret yahu, 2000 yıldır böyle bu, yeni bir şey değil ki. kimse kimsenin babasının oğlu değil, bu firmaların tek ama tek derdi var, kendi kârlılıkları ve gelecek planları. adamlar piyasaya bakıyor, stratejileri doğrultusunda fiyatlama yapıyor. bu kadar net.
Bu arada, ben talepten memnunlar diye biliyorum. Daha sonra bu kârlılıkla zaten devam edemezler, satışları düşecek, yeni oyuncular girecek, belki yeni yatırımcılar girecek. ona göre ayarlanacak her şey. şu an tek tabanca bu firma. bunu da kendi avantajına kullanıyor, sen durumun farkında isen almazsın, aldırmazsın. insanları bilinçlendirerek yaparsın bunu, arabayı alan milletin önüne kırarak, yol keserek değil.
-
SUV kategorisi eskiden off-road kapasitesi olan araçlardan oluşurdu. 4x4, kilitli diferansiyeli olan, fakat standart arazi araçlarından daha "medeni" modeller olurdu. Şimdi standart bir HB'i alıp, yerden 5cm yükseltip, SUV diye iteliyorlar.
Listedeki araçlarda bırak kilitli diferansiyeli, 4x4 olan kaç model var? Bir tane, iki tane?
-
Aynen pahalı satıyor boykot abi aynen. Bize her şey müstahak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Suv dedinmi Cadillac Escalade tarzı arabalar gelirdi akla yolda onları görürdük.
İçleri ferah geniş olurdu.
Şimdi egea cross'a bile suv diyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GenqhisKhaan89 -- 7 Şubat 2025; 15:38:1 > -
BYD en çok satan suvlar ilk sırada olmayı hakediyor, Pejo 2008 sene sonuna kadar ilk 2'ye, 5008 ilk 5'e yükselebilir, Renault duster ise ilk 10'da yerini alacaktır.
en çok satan hatcback'ler listesinde yine sene sonuna kadar ilk sırada muhtelemen BYD Dolphin'i, en çok satan sedan'lar listesinde de Renault megane'ı sene sonuna kadar ilk sırada görmek mümkün olacak gibime geliyor.
Selim Krespinyoutube
Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın: https://www.youtube.com/channel/UC_ysTLoYLTPsKAqgp9nZuRw/joinhttps://www.youtube.com/shorts/3q8o_FX14yc?si=vrEokSMuWhFBPrGY
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi perSNN -- 7 Şubat 2025; 16:42:38 > -
Gülü dikeni insanı öpeni yararmış.
Dünyada sadece türkiyeye özel fiyatları sundular
halkımız degerni anlamış
İşallah daha güzel zamlara giderler.
-
Tamam BYD te kızıyoruzda o dolulukta hibrit bir araç o paraya varmı Türkiyede. Zaten MG ve BYD dışında PHEV araç getiren yok. Adamlarda bu boşluğu görüp doldurmuş. Diğerlerinin kafa basmıyorsa BYD ne yapsın. Demek ki milletin PHEV e talebi var. İkinci elini takip ediyorum PHEV BYD nin oldukça hızlı satılıyor. Şimdi firma neden indirsin fiyatını kaldıki agresif fiyat düşüklüğüne müsade de etmezler. Diğer firmalar satış yapamazsa fabrikasını kapatır gider, her şey kar zarara bakar.
-
Hele bir otur soluklan yeğenim. Alan varsa fiyat doğrudur demek Aristo mantığına geri dönmek olur. O zaman satılmayan araçların doğru fiyatlama yapmadığını mı gösterir. Bunun memur kafasıyla ne gibi bor bağlantısı var?
Koyunlara tahammülüm yok. BYD istediği fiyata satar da alan adama da zerre saygım olmaz. Bunu da özgürce paylaşırım. Fikirlerim de seni zerre ilgilendirmez. Hadi selametle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Başta premium markalar olmak üzere bütün markalar yıllardır kazık atıp duruyor bu millete. Premiumlarda 1.6 motor araçlar 2.0 araçlardan ucuzdu. Vw de 1.6 altındaki modeller 2.0 lardan ucuzdu. Audi A4 2.0 audi A3 ten ucuzdu.
Toyota hibrit ayağına az geçirmedi. Yerli üretim hibrit corolla ithal corolladan pahalı iki yıldır. Eskiden tam tersiydi. Baz corolla ile dolu corolla arasında donanımdan çok kazık var.
Byd kazık ama tek sebebi byd değil. Uygun fiyata sattirmazlar. Al piyasa senin olsun derler mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Punto ve fluence sonrası byd fazla gelirdi zaten yol vermeme konusuna gelince dikkat edin kaza olursa hatalı siz çıkmayın ya cebiniz acır yada kasko sonraki sene daha fazla çıkar 😀
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fas 🇲🇦 ülkesini görseniz her taraf bunlardan 😆
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Chery nasıl yaptı bunu? Tesla nasıl düşük vergiye uygun araç getirip sattı. Üstelik hükumetin göz bebeği olan Togg'un en dişli rakibi olarak!
Komplo teorilerini bir kenara atın, yıllardır öcü gibi gösterilen 'amariganın oyunu, almanya bizi kıskanıyor' tarzı söylemleri unutun.
Benim derdim markaların Türkiye pazarında nasıl konumlandığıyla ilgili değil. Ülkedeki operasyonel giderleri bile Avrupa'daki fiyatın üzerinde satış yapmasına sebep olabilir. Bunun yorumunu ben yapamam. BYD konusunda 50.kez tekrar yazayım. Ortada markanın kendini nasıl pozisyonladığını gösteren referans bir fiyat var. Bu fiyat üzerinden markanın 50 tane değişkene bağlı olan ve normal şartlarda asla tahmin edemeyeceğimiz politikası ortaya çıktı. Milletin vergisinden keislen potansiyel vergilerin millete hiçbir faydası olmayacak şekilde kullanıldığı ayan beyan ortada ve tepkim buna.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@Onyargisiz
Aferin dersine iyi çalışmışsın. Senin gibi profilini kapatıp, müstear isim arkasına saklanmaya ihtiyaç duymuyorum. Konuları değil, kişileri konuşmanın bir anlamı yok. Olgun bir insan gibi argumanlarını ortaya koyabileceksen buyur gel tartışalım ufaklık.
'Mesajlarım cevaplanmasın' diye bir ayarın farkında bile değildim. Bu kadar korkma insanların san acevap vermesinden.
quote:
Bu kullanıcının mesajlarını cevaplayamazsınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X