Türkiye'nin ilk elektrikli anahat lokomotifi raya indi
-
-
Geçen seçimde de yerli ve milli eleltirikli traktr vardı 1 TL ile 10 bin dönüm sürebiliyordu. İşin garibi teknoloji forumunda editörlerin açtığı konular.
Sonrasında durum bu oluyor
https://forum.donanimhaber.com/once-rte-tarla-surerek-reklamini-yapti-sonra-yerli-elektrikli-traktor-projesi-rafa-kalkti--152998955
-
Mantığınıza göre , koalisyonlar döneminde sık sık seçim oluyordu. O yüzden sık sık milli ve yerli ürün yapılıyordu ki , hâlâ yapılmamış ve ihrac etmediğimiz bir ürün kalmamış olmalıydı.
-
lokomotif daha önemli zira bir tanesi onlarca tır yükünü çekiyor. taşımacılık raylı sistem üzerinden olmalı böylece yollar daha güvenli olur ve daha az asfalt aşınması sayesinde yol bakım masrafı azalır.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ülkeye hayırlı olsun. fosil yakıtlı araçlardan ne kadar kısa zamanda kurutulursak o kadar iyi.
-
Şu demiryollarında da aynı otoyollarında olduğu gibi bir ilerlesek ülke sınıf atlar.
Bölgenin ABD'si oluruz. Bu arada hayırlı olsun ülkemize. Türosaş benim gördüğüm gayretli biçimde çaba gösteriyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
koalisyon dönemlerinde neredeyse 1,5 senede bir seçim oluyordu. O zaman böyle gelişmeler göremiyorduk.
Bunun seçimle değil, viyonla alakası var.
-
Aa editörü buji yazmış sizde buji demişsiniz. Onun doğrusu boji olacak.
6 ay önce türasaşa gittiğimde montajı yapılıyordu lokomotifin. Son zamanlarda da milli trenin testleri devam ediyor. İnşallah kısa sürede envantere katılır. Bunların anlamlı sayıda envantere katılmasının bir çok faydası olacak.
- Elektrikli olduğu için hem emisyon hem gürültü anlamında çevreye fayda
- Enerji maliyetlerinde ciddi azalma
- Modern bir lokomotif filosuyla trenlerde konfor, güvenlik, hız, düşük arıza oranları, çok düşük bakım - onarım maliyetleri ve bunun için gereken personel sayısında tasarruf
- Tek bir tren ile çekilen yükün ve yükün hızlı ilerlemesinin ciddi miktarda artması
- Makinist ihtiyacının azalması
Bir makinist olarak BoBo (bir bojide 2 dingil) düzenindeki lokomotife ek olarak yük trenleri için CoCo (bir bojide 3 dingil) düzeninde bir lokomotif üretilmesini canı gönülden istiyorum.
Emeği geçenlere teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Tayyip yavaş çok fazla oldu bu aralar. Kalpten gidecekler. Maket desin tartışssınlar az bırak😁
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tekrar elektrikli lokomotif üretmeye başlamamız iyi bir gelişme. Seçim yatırımı, meçim yatırımı; olsun, biz ekonomik faydasına bakalım. Bu arada Türkiye'de ilk elektrikli lokomotif 1950 yılında üretilmeye başlamış ve 1955 yılında üretilmiştir. 1960'larda da kullanılmaya başlamıştır.
-
Adamin nicli bile amerikamsi entetesan 👍👍👍
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
😂😂👍👍
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yerli tramvay üretiyoruz zaten.. Bursa da var, Konya da var, İstanbul’da da vardı sanki..
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bileşenlerinin hangi firma ürettiği yazılmazsa sadece montajı yerli anlamı çıkar. Metal kısmını burada yapmak çok büyük zorluk değil. Bunu avrupa daki küçük şirketlerde yapıyor.
Senelerdir kullanılan void marka müşhir yani sıcaklık sensörü yerine tekirdağda benzerini üreten bir firma aynı kalitede yapamıyordu. Zorunlu olarak void kullanılıyordu en son bildiğime göre.
Geçen seçimde de yerli ve milli eleltirikli traktr vardı 1 TL ile 10 bin dönüm sürebiliyordu. İşin garibi teknoloji forumunda editörlerin açtığı konular. Sonrasında durum bu oluyor https://forum.donanimhaber.com/once-rte-tarla-surerek-reklamini-yapti-sonra-yerli-elektrikli-traktor-projesi-rafa-kalkti--152998955 |
koalisyon dönemlerinde neredeyse 1,5 senede bir seçim oluyordu. O zaman böyle gelişmeler göremiyorduk.
Bunun seçimle değil, viyonla alakası var. |
Mantığınıza göre , koalisyonlar döneminde sık sık seçim oluyordu. O yüzden sık sık milli ve yerli ürün yapılıyordu ki , hâlâ yapılmamış ve ihrac etmediğimiz bir ürün kalmamış olmalıydı.
|
Aa editörü buji yazmış sizde buji demişsiniz. Onun doğrusu boji olacak.
6 ay önce türasaşa gittiğimde montajı yapılıyordu lokomotifin. Son zamanlarda da milli trenin testleri devam ediyor. İnşallah kısa sürede envantere katılır. Bunların anlamlı sayıda envantere katılmasının bir çok faydası olacak. - Elektrikli olduğu için hem emisyon hem gürültü anlamında çevreye fayda - Enerji maliyetlerinde ciddi azalma - Modern bir lokomotif filosuyla trenlerde konfor, güvenlik, hız, düşük arıza oranları, çok düşük bakım - onarım maliyetleri ve bunun için gereken personel sayısında tasarruf - Tek bir tren ile çekilen yükün ve yükün hızlı ilerlemesinin ciddi miktarda artması - Makinist ihtiyacının azalması Bir makinist olarak BoBo (bir bojide 2 dingil) düzenindeki lokomotife ek olarak yük trenleri için CoCo (bir bojide 3 dingil) düzeninde bir lokomotif üretilmesini canı gönülden istiyorum. Emeği geçenlere teşekkürler. |
lokomotif daha önemli zira bir tanesi onlarca tır yükünü çekiyor. taşımacılık raylı sistem üzerinden olmalı böylece yollar daha güvenli olur ve daha az asfalt aşınması sayesinde yol bakım masrafı azalır.
|
Şu demiryollarında da aynı otoyollarında olduğu gibi bir ilerlesek ülke sınıf atlar.
Bölgenin ABD'si oluruz. Bu arada hayırlı olsun ülkemize. Türosaş benim gördüğüm gayretli biçimde çaba gösteriyor. |
ülkeye hayırlı olsun. fosil yakıtlı araçlardan ne kadar kısa zamanda kurutulursak o kadar iyi. |
Tayyip yavaş çok fazla oldu bu aralar. Kalpten gidecekler. Maket desin tartışssınlar az bırak😁
|
Yerli tramvay üretiyoruz zaten.. Bursa da var, Konya da var, İstanbul’da da vardı sanki..
|
Benzer içerikler
- instagram koyu tema
- office 2024
- yapay zeka uygulamaları
- ekran kaydı alma
- fotoğraf bulanıklaştırma iphone
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X