1 aydır TTNet’in hattımı nakil etmesini beklerken (port yetersizliği sebebiyle gerçekleşmedi) dün gece ani bir kararla saat 20.15 gibi türknet aboneliğimi başlattım, bana mevcut port var dedi ve bu yüzden abonelik başlattım. 2-6 iş günü içerisinde hattımı bağlayacaklarını söylediler fakat bu sabah online işlemlere girdiğimde altyapınızda problem var süreç uzayacak tarzı bir mesaj yazmışlar. ben zaten bekleme sürecinden sıkıldığım için, bana mevcut port var dediğiniz için size abonelik açmışım yaptıkları tamamen düzenbazlık. sabah bu yazıyo görünce destek sisteminden mesaj attım 2 adet ve 10-12 saat geçmesine rağmen cevap verilmedi böyle bir şey olabilir mi? müşteri hizmetlerini arıyorum hiçbir türlü bağlanamıyorum çağrı merkezine. sürekli telesekreter çıkıyor. en kısa sürede bilgilendirme istiyorum eğer süreç uzayacaksa aktivasyon başlamadan hemen iptal etmek istiyorum ne yapmalıyım? |
Bildirim