Şimdi Ara

Türknet çalışanları yapay zeka mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
929
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arızam için onlarca şeyi mal gibi anlatıyorum, anlatıyorum ama aldığim cevaplar bla bla dan başka bişey değil. adamların bizi taktıklarını hiç sanmıyorum. Olayı tamamen otomatik cevap sistemine bağlamışlar. internete bağlıysak sorun da yok demektir Türknet çalışanları yapay zeka mı?  bence Türknet tercih edecek arkadaşlar bu tip durumları gözden geçirsinler..





    Türknet çalışanları yapay zeka mı?







  • Haklısınız ama ucuz etin yahnisi yenmez hesabı ben zorla kurtulmuştum şimdi türk telekom kullanıyorum 10 tl fazla ama sorun yaşamıyorum robot gibi cevap verirler dururlar hiç kafanızı yormaya gerek yok başka iss'ye taşıyıp kurtulabilirsiniz türknetten uzak durmanızı şiddetle tavsiye ediyorum.
  • YedekSubay Y kullanıcısına yanıt

    artık başka seçenek kalmadı gerçekten. geçen sene de aynı problemleri yaşadım tam bu zamanlarda, biraz zaman vereyim düzelir belki dedim ama nafile..

  • Merhaba, yaşadığınız performans sorunu için teknik ekibimize bilgi verdim. Tekrar kontrol ederek size dönüş sağlayacaklar.
  • Satış ekibi hariç mesaj yazan elemanlar yapay zeka. Forumdaki turknetdestek nickli elemanda yapay zeka . Ben öyle düşünüyorum. O kadar şey yazıyoz adama gene kopyala yapıştır gene.

    Satış ekibinide siyasetçi gibi eğitmişler. Yalan gırla. 1 ay ücretsiz dediler, kurulum ücreti almıcaz dediler. Fakat onlar öle dememiş açık açık demişler ben anlamamışım.

  • ahmt9417 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size hangi tarihte yaptığınız görüşmede kurulum ücreti alınmayacağı bilgisi verildi hatırlıyor musunuz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Ben abonelik için aradığımda temsilci en başta bana kurulum ücretsiz dedi.İlk ay ücretsiz dedi. İlk aydan sonra devam ederseniz ilk ayın ücreti alıncak demedi. Bu müşteriyi yanıltmadır bu bir. Ttnetin taahhütü bitmediği için ikinci internet olarak turkneti kullanmak istediğimi söyledim. Bunu dedikten sonra yeni kurulum olcağı için ücret alıncak vs. DEMEDİ. bu iki.


    Konuştuğum tarihleri verdim fakat sizin temsilcileriniz hepsi açıkca dendi dedi. Yalan söylemeyin ben ne duyduğumu iyi biliyorum.



    Kardeşimi ben abone yaptım temsilciyle ben konuştum. Referans kodumu verdim ilk iki ay ücretsiz olacak değil mi dediğimde evet ücretsiz olacak dedi. Aynı şeyi kardeşimede demiş. Ses kayıtları için kardeşimin şikayet açmasına gerek yok. İki temsilciylede ben konuştum.

    Ayrıca ikinci temsilci kardeşime kurulum ücretli demişti. Bende ücretsiz neden kardeşimde ücretli diye sorduğumda fiberde durum farklı dedi. Benimki adsl. Yani yeni kurulum, geçiş vs belirtmedi kendisi.

    Sizin aksinize copy paste yapmaktan yoruldum aynı şeyleri heryere yazdım. Anlayın artık be.





  • ahmt9417 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, eğer ilk ay içerisinde memnun kalmazsanız kurulum işlemi de dahil ücret ödemeden iptal ettirebiliyorsunuz. Ama aboneliğin devamı durumunda faturalandırmanız yapılıyor. Eğer arkadaşını getir ile abonelik başlatıyorsanız ilk faturayı davet eden ve edilen kişi son ödeme tarihi geçmeden öderse bir sonraki dönem 1 aylık indirim uygulanıyor. Geçiş işlemi yapılırsa kurulum ücreti alınmıyor ama sıfırdan başlatılan yeni abonelikler kurulum ücreti alınıyor.

    Görüşme yaptığınız tarih, GSM numarası ve müşteri numarasını PM üzerinden paylaşır mısınız? Ben ilgili ekibimiz ile paylaşarak size yardımcı olmak isterim.
  • Netspeed'e davet kodum "G541GA" ile gelirseniz 12 ay boyunca 5 TL indirim alabilirsin

  • Aynı durumdan muzdaribim. Hattımdaki DSLAM kilidinin kaldırılması yönünde Türk Telekom'a talep bile göndertemedim. Açık ve net şekilde talep ilettim TürkNet'e, otomatik ve saçma mesajlar ile geri dönüş yapıldı. Akabinde bizzat iletişime geçtim Türk Telekom Genel Müdürlüğü ile ve hattımdaki DSLAM kilidini kaldırttım. Download değerimi böylelikle yükseltmiş oldum fakat bu sefer de TürkNet Upload'ımı 4Mbps'e düşürmüş. Bu durum için, aynı talep üzerinden yine açık ve net şekilde bunu ifade ediyorum fakat nafile. Otomatik mesajlar silsilesi tam gaz devam ediyor.


    Türkiye'deki İSS'lar arasında gerçekten ilkleri başaran bir firma. Bu başarılarını asla inkar edemem. İSS önerisi isteyen insanlara da her zaman tavsiye etmişimdir TürkNet'i. Fakat 3 aylık abonelik sürecimde, sırf şu iletişim kopukluğu yüzünden aboneliğimi iptal ettirecek derecedeyim. Hayır, zaten canlı destek hattınız yok bari OİM üzerinden oluşturulan destekleri okuyarak ve müşteriyi anlayarak aksiyon alın. Yazık, çok yazık.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi poybot -- 21 Kasım 2020; 15:38:33 >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Ya hocam Allah için bir kere okuyup cevap verir misin. Ben senin yazdıklarının hepsini sonradan öğrendim. DİYORUM Kİ SİZİN TEMSİLCİNİZ BANA BU ŞEKİLDE BELİRTMEDİ.

    Tarih filan veremem. Kaç ay öncesinin. Ne yapayım bende mi ses kaydı alayım. Tüm ses kayıtları var oturup dinleyin. Valla kafayı yedirceniz insana. Ben diyorum böle böle gene kopyala yapıştır cevap veriyon. Bilerek mi yapıyon insanları çıldırtmak mı senin görevin.

    Ben gerçekten @TurkNetDestek hesabının insan olmadığını kanaat getirdim. Yapay zeka. Adama herşeyi açıklıyoz. Hala anlamıyo hala anlamıyo.

    Bekleyin siz ama iptal etmesinide biliriz. Zaten tüketici hakem heyetinede başvurdum. İnşallah hakkımı alırım.


    Buna insan gibi cevap vermiceksen lüften cevap verme.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmt9417 -- 22 Kasım 2020; 23:27:51 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.