Şimdi Ara

TÜRKNET CAYMA BEDELİNİ DÜŞMEMİŞ !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar DH Forum sakinleri.

    Türknetten ilk şikayet başlığımı yine geçen ay bu zamanlar açmıştım 90 tl fatura geldi diye, şimdi yine bi sorunum var.

    Ben eskiden sadece türktelekomdan sabithat telefon hizmeti almaktaydım onun haricinde evde herhangi bir sağlayıcıdan aldığım internet hizmeti yoktu, fakat internet artık ihtiyaç olunca türknetten almaya karar verdim, babam benden habersiz 9 ay önce falan ev telefonu faturası fix 18 tl gelsin diye bi kampanyaya katılmış bunun sonucunda hat tahatüdlü oldu.

    Tüm bunları kabullenip Türknetten 120 tl ye kadar tahatüd cayma bedelini karşılama sözü aldıktan sonra türknete geçişi yaptık türknet faturası gelmeden 5 gün önce türktelekom cayma bedeli dahil olan 108tl tutarındaki son faturayı gönderdi ptt şubesinden ödeyip makbuzunu aldım, ardından türknetin ilk 90 tl faturasını ödeyip 5 gün sonrada türktelekomun makbuzunu türknete faksladım.

    İyi buraya kadar güzel gitti, Ama az önce yeni fatura varmı diye bi online işlemleri yoklayım dedim ben türknetten yeni gelecek faturayı 45 tl falan gelir zannediyom ama benim faksladığım fatura anladğım kadarıyla hiç işleme dahi alınmamış ve fatura 61 lira gelmiş.

    Hemen şikayet kaydı oluşturdum vakit kaybetmeden, artık 1 hafta sonramı ararlar 2 hafta sonramı belli olmuyor malum canlı destek diye birşey barındırmıyor artık türknet.

    bezdirdi beni turknet

    Şimdi bu işlemleri hızlandırmak için ne yapmalıyım varmı öneriniz bu süreçte eğer olumsuz bi yanıt alırsam nereye başvurmalıyım şimdiden teşekkürler







  • hocam twitter destek ekibine yaz sen en iyisi
  • faturayı ödedikten sonra geri dönüş sağlıyolar.



    kaliteli hizmet ve destek anlayışı bu olsa gerek.



    Yaşasın TürkNet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet bu sabah saatlerinde öyle bi belge faxlamadığıma dağir mesaj geldi bende twitter destek ekibine şikayetimi tekrar yazdım ayrıca faxladığıma dağir belge ile dekontun fotorafını çekip ikna olmaları için gönderdim.

    Anladığım kadarıyla benim belgeyi kaybetmişler kıvırmaya çalışıyolar.
  • 1-2 gün sonra şikayet kaydı için geri dönüş sağladılar ısrarla ellerine öyle bir faks gelmediğini belirttiler bunun üzerine faksı gönderdiğime dair belgedeki tarih saati onlara okudum doğrulamarını istedim doğrudur dedi, bende bu işin sorumlusu sizsiniz dedim sonuçta faksım oraya ulaşmış onlar kaybetmiş, yeniden faks göndermemi istediler bende yeni faks gönderirsem bu ayki faturaya yansıyıp yansımıyacağını sordum, yansımaz dediler gelecek ay ki faturada yansır dedi.

    tek çözüm btk herhalde bu vakitten sonra.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.