Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (2003. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40.252
Cevap
316
Favori
905.323
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
108 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20012002200320042005
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 4267808 ve 4269464 no lu iki adet başvurum vardı dün aramışlar sonradan fark ettim sonra buradan yazmıştım tekrar aranmak için , ben 4267808 no lu başvurunun iptalini isteyecektim turknet müşteri hizmetlerini aradım iptalini biz yapmıyoruz aradıklarında onlara söyleyin dediler neyse tamam dedim bugün baktım iki aboneliği de açıldığına dair mail geldi ve kimse aramadı bile nasıl oluyor bu ?4267808 no lu aboneliğini başvurusunun iptalini istiyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • comnete göre upload hızı çok düşük. Neden 8 mbps ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilginiz olması açısından;


    Comnet'ten Turknet'e geçişi biz de tamamladık.


    1) Turknet'in web sitesinden comnetozel2024 kodu ile başvurunuzu tamamlayın.

    2) Kimlik fotoğrafınızı yüklemeniz gerekiyor.

    3) E-devlet'e mobil bankacılık ile girip "Haberleşme" onayını yapmanız lazım.

    4) Başvuru normalde bu aşamalar ile tamamlanıyor.

    5) SMS ile modem kullanıcı adı şifrenizin gelmesini beklemeden modem ayarlarınızı yapmanızı öneririm, örneğin dün gece başvurmuştuk ayarları hemen yaptık, bu sabaha karşı internet açılmış bile. Henüz sesli onay için aramadılar ve modem bilgilerini içeren SMS'de gelmiş değil.

    6) Turknet'in online işlemler sayfasına "şifremi unuttum" diyerek giriş yapın.

    7) "Teknik detaylar" sekmesine gelin, "Modem şifre bilgisi" sayfasını açın.

    8) Kullanıcı adınız ve şifreniz orada görünüyor.

    9) Artık modem arayüze girmeniz gerekiyor. Tarayıcıdan "192.168.1.1" i açmanız lazım. TPlink modemler için kullanıcı adı:admin şifre:admin

    10) "Hızlı Kurulum" sayfasını bulup oradan ...@comnet... olan kullanıcı adı ve şifre yerine Turknet'ten aldığınız yeni bilgileri girerek kaydedin.

    11) Sonrasında hazır bir şekilde beklemeye geçin, ara ara internetinizi kontrol edin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deity Kronos -- 13 Aralık 2024; 10:35:46 >




  • Beyler bayanlar turknete comnetden geçiş sağladım ben yandım siz yanmayın
    Comnetden turknete geçiş sağladım 2 ay ücretsiz kullanımlı kafam rahat olsun diye 12 ayda peşin ödedim 14 ay kafam rahat diye
    12 ay peşin ödedim diye 2 aylık ücretsiz iptal olmuş

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • wildwachsend kullanıcısına yanıt

    akşam başvurdum sabah açmışlar

  • Comnetten Fiberden Türk net fibere geçmeye çalışıyorum. Hizmet numaram 178 ile başladığı için öncekini iptal edip sıfırdan kurulum yapılması gerekiyormuş. Yaşayanlar oldu mu bu sorunu acaba. Aktivasyon ve kurulum ücreti almayıp 2 ay bedava tanımlayacaklarmış. Daha önce sorulduysa kusura bakmayın tüm mesajları okuyamadım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ornitolog kullanıcısına yanıt
    Benimde gece geldi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 90 gün olayı kalktı diyorlar. Yeni Abonelik yerine benim işlemi geçişe çevirebilirler mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ciddi0 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınız 9 saat 11 dakikadır online görünüyor ama bir sorun yaşıyor musunuz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sorun düzeldi teşekkürler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • iadelitaahütlü kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekibimiz bağlantının hazır olduğunu iletmiş. Modem kurulumu yaparak tekrar kontrol eder misiniz?
  • Merhaba, sorununuz devam ediyorsa konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden gönderir misiniz?
  • 1907FerKa kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bağlantınız hazır görünüyor. Modem kurulumu yaparak kontrol eder misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    sorun devam ediyor . Pm gönderdim :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • phatron_23 kullanıcısına yanıt
    Hattınız 8 saat 23 dakikadır online olarak görünüyor. Bir sorun yaşıyor musunuz?
  • uguruu kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınız online görünüyor ama bir sorun yaşıyor musunuz?
  • Merhaba dün başvurdum sabah aboneligim tamamlandı 2 tane abonelik fiber bağlantı turknet mesaj gönderdi kullanıcı adı şifreniz modeme girilmesi lazım diye evde İnternete baglaniliyor bu şifreyi girmemize gerek varmı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mkaragul40 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iki farklı kampanya birleştirilemiyor. Kampanyalardan birini seçerek devam edebilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    aynen hattım açıldı şu an için bir sorun görünmüyor. teşekkür ederim.

  • victor zsasz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iptal işleminiz tamamlanmış görünüyor.
  • 
Sayfa: önceki 20012002200320042005
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.