Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (2004. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
40.247
Cevap
316
Favori
905.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
108 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20022003200420052006
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sunyy2003 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden gönderir misiniz?
  • mkaragul40 M kullanıcısına yanıt
    Kullanıcımız memnun kalmazsa dilediği zaman hizmetini iptal ettirebilir. Kendisine dönem faturası dışında farklı bir faturalandırma yapılmayacaktır.
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    Comnet' ten gelen kullanıcılarımıza otomatik olarak tanımlama yapılıyor ve yeni abonelik açılsa bile kurulum ücreti alınmıyor.
  • Dün kampanya ile sorunu yazmıstım destek kaydı kapandı sanırım tekrardan güncellenmesi gerekir geçiş yapamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bloody Mary B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuz devam ediyorsa destek kaydı numaranızı gönderir misiniz?
  • ornitolog kullanıcısına yanıt
    Merhaba, erişim sorununuz devam ediyor mu? Eğer ediyorsa konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden gönderir misiniz?
  • Keyifli kullanımlar dileriz💫💙
  • Bu 178 ile başlayan abone sorunu devam ediyor mu başvuru yaptım ama geçiş olmuyor yeni abonelik olacak deyince iptal ettim. 178 ile başlayan comnet aboneligimizle geçiş yapabiliyor muyuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • spawn9812 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, GSM numaranızı ve ad-soyad bilginizi PM üzerinden gönderir misiniz? Sizi arayarak yardımcı olmak isteriz😇
  • impossible kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konu linki ile birlikte GSM numaranızı PM üzerinden gönderir misiniz? Size yardımcı olmak isteriz🙏
  • Mr.Chesterfield kullanıcısına yanıt
    Merhaba, performans sorununuz devam ediyorsa hız testi sonucunuz ile birlikte destek kaydı oluşturur musunuz? Net uzmanlarımız hız profilinizi kontrol ederek bilgi vereceklerdir 🙏
  • Lordrexx04 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimizde 13.12.2024' de arama yapılarak bilgi verilmiş. Ekibimiz tekrardan iletişime geçecek.
  • manga_0123 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 13.12.2024 13:57' de arama yapılarak bilgi verilmiş ve yarın aranmak istediğinizi iletmişsiniz. 14.12.2024' de tekrar arama yapılacak.
  • yu8suf kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız testi sonucunuz ile birlikte destek kaydı oluşturur musunuz? Net uzmanlarımız hız profilinizi kontrol ederek bilgi vereceklerdir 🙏
  • keremim kullanıcısına yanıt
    Merhaba, geçiş işleminde sorun yaşayan kullanıcılarımıza yeni abonelik başlatıyoruz ancak ilettiğiniz gibi bu durumda olan kullanıcılarımızdan kurulum ücreti alınmıyor.
  • kadirdaglar kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iki farklı kampanya birleştirilemediği için peşin ödeme kampanyasına katıldığınızda bir diğeri iptal edilmiştir.
  • erdemunall E kullanıcısına yanıt
    Şu anda erişim sağlayabiliyorsanız farklı bir işlem yapmanıza gerek yok🙏
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    hayır, sabah erken saatlerde internet gelmiş, şimdilik sorun yok.

  • miko01 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, geçiş işleminde sorun yaşayan kullanıcılarımıza yeni abonelik başlatıyoruz ancak bu durumda olan kullanıcılarımızdan kurulum ücreti alınmıyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba, oturduğum binada hem Turktelekom hem de Turknet fiber altyapısı mevcut.

    Evde mesai saatleri içinde bulunamıyorum. Akşam 7 den sonra evde olabiliyorum. İşten izin konusu sıkıntılı.

    Turknet ten internet hizmeti almak istersem, Turktelekom altyapısını (100mbit) kullanarak hizmet veriyor musunuz.

    Yoksa Turknet altyapısı olduğundan, sadece kendi hizmetinizi mi verirsiniz.

  • 
Sayfa: önceki 20022003200420052006
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.