Şimdi Ara

TÜRKNET HIZ SINIRLANMASI YAPAN ARKADAŞLAR TOPLANIN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
871
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 4 GÜNDÜR UĞRAŞIYORUM DEĞİŞEN BİR ŞEY YOK MÜŞTERİ HİZMETLERİ DALGA GEÇER GİBİ ALTYAPINIZ DESTEKLEMİYOR DİYOR YANDAKİ KOMŞUM BAŞKA BİR İSS KULLANIYOR 50MBİT ALABLİYOR AYNI KUTUYA AYNI KABLOLARLA BAĞLIYIZ AMA BENİM HIZ GÜÇ İÇİNDE SÜREKLİ DEĞİŞTİRİRLİYOR BÖYLE BİR ÇÖZÜM ELDE EDEMİYORUZ AYNI SORUNU YAŞAYANLAR FARKLI FARKLI KONULAR AÇMIŞ BURAYA TOPLANIN BTK'YA TOPLU BİR ŞİKAYETTE BULUNALIM YOKSA HİÇ BİR ŞEY YAPMIYORLAR.TÜRKNET HIZ SINIRLANMASI YAPAN ARKADAŞLAR TOPLANINTÜRKNET HIZ SINIRLANMASI YAPAN ARKADAŞLAR TOPLANINTÜRKNET HIZ SINIRLANMASI YAPAN ARKADAŞLAR TOPLANINTÜRKNET HIZ SINIRLANMASI YAPAN ARKADAŞLAR TOPLANINTÜRKNET HIZ SINIRLANMASI YAPAN ARKADAŞLAR TOPLANINTÜRKNET HIZ SINIRLANMASI YAPAN ARKADAŞLAR TOPLANIN







  • aynısı bendede var kesinlikle çözüm olmuyorlar maalesef kötü bir çalışan ekibe sahipler.Düzgün bir porta geçirmiyorlar bizleri uzak bir portta tutuyorlar ki yılıp Türktelekoma geçelim.Yada başka bir issye geçelim.
  • Bunu bana da yaptıklarını düşünüyorum. Hat ve ping değerlerim daha önceden daha sağlıklıydı ama özellikle son 6 aydır eziyet çektiriyor.
    Upload dahi 8'e yükseldiği halde hala fix 4 çıkıyor. Yazdığınız destek mesajları okunmuyor bile direkt otomatik mesaj atılıyor.

    Adamlar kendi kalitesizliğini bile bize itelemeye çalışıyor.

    quote:

    1- Kullanılan bilgisayar kablolu olarak modeme bağlanmalı. Çünkü kablosuz ağlar veriyi gerçek anlamıyla havadan iletir. Bağlantı engellerden seker ve duvarlardan geçer. Buda ping süresine etki eder.
    2- Bilgisayarda bulunan tüm açık programları kapatılmalı.
    3- Aynı ortamda interneti kullanan başka kişiler varsa ve interneti ne kadar aktif bir şekilde kullanırlarsa ping süresi etkilenir (yükselir). O nedenle ping değerini düşürmek için bağlantı sayısı düşürülmeli.
    4- Bilgisayarda herhangi bir veri indirme işlemi yapıyor ya da oyun oynanıyorsa durdurulmalı. ( Torrentten veri indirmek, Steamden oyun oynamak gibi uygulamalar açıksa kapatılmalı. )
    5- Ağ donanımlarında sorun olup olmadığını kontrol edilmeli. Dağıtıcı (Router) veya Çoklayıcı (Hub) kullanılıyorsa bunun yerine bilgisayar modeme doğrudan bağlanabilir. Böylece bu cihazlarda herhangi bir sorun varsa hangi donanımda olduğu ortaya çıkar.


    Bunları yapınca sorunum çözülecek mi yani? En iyisi internete girmeyeyim o zaman sorunlarım çözülmüş olur.

    Türknet ile bugüne kadar yaşadığımız hiçbir soruna çözüm bulamadık. İki üç yayıncıya para yedirmekle iss olunmuyor maalesef.




  • Evet arkadaşlar şaka gibi müşteri hizmetleri insanları salak yerine koyuyorlar.TÜRKNET HIZ SINIRLANMASI YAPAN ARKADAŞLAR TOPLANINTÜRKNET HIZ SINIRLANMASI YAPAN ARKADAŞLAR TOPLANINTÜRKNET HIZ SINIRLANMASI YAPAN ARKADAŞLAR TOPLANINTÜRKNET HIZ SINIRLANMASI YAPAN ARKADAŞLAR TOPLANIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chadduman -- 20 Nisan 2020; 11:36:36 >




  • https://sikayet.btk.gov.tr/ Arkadaşlar bu adresten şikayetçi olabilirisiniz. Sanırım bizimle ilgilenmeleri için bunu yapmak gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chadduman

    Evet arkadaşlar şaka gibi müşteri hizmetleri insanları salak yerine koyuyorlar.
    İptal edin, blöf yaptığınızı falan düşünüyorlar herhalde.




  • Şikayette bulunayım o bir sonuçlansın şimdi iptal edersem bir şey kanıtlayamam.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Uğraşma iptal ettir. Ne Turknet ne BTK uzerinden bir sonuca ulasamazsin. Benim hattım 160/40mbps destekliyor, 100/4 vermeleri gerekirken 86/2 verip hattımın desteklemediğini iddia ediyorlar. Boşuna zaman kaybetme problemi bir firma bu. Hatta internetin kesildiğinde bile arıza kaydı açma, gelirse kendi gelir, gelmezse de gelmez. Bu adamların bir şey yaptığı yok ctrl+c ctrl+v yapıp bekliyorlar sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu an itibariyle sorun çözüme ulaştı umarım bir daha bu kadar uğraştırmazlar.TÜRKNET HIZ SINIRLANMASI YAPAN ARKADAŞLAR TOPLANIN
  • Derp kullanıcısına yanıt
    Derp hocam özele bakamıyorum hata veriyor.
  • O dslam sınırlama var. Turknet bunu cözemez. Dslm limitli 88/2 yada 80/4 veriyor. Sistemsel 100/4 tanımlansada haftalık kontrolde max değerin üzerinde oldugundan tekrar 88/2 düşüyor. Dslam max değeri 100/4 şimdiki hali ile 100/8 olarak ayarlanması gerekli. Bunu evinize gelen adamlar bilmiyor sizin bağlı oldugunuz santraldeki adamlar bile düzeltemiyor. Dslam ile ilgili tam erşim yetkisi olan dışında kimse düzeltemez. TT kasıtlı olarak sorun yaşamamak için 88/2 ayarlamış durumda benim binamda vdsl kabini uzun bir süre 100/4 alıyordum sonra bir dönem limiti düşürdüler 88/2 geçemedim. Toplasan 10-15 metre kablo var yok 140mbit bile çalışır. Zar zor birilerini bulduk düzelttiler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol edebilmem için oluşturduğunuz kayıt numarasını PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol edebilmem için oluşturduğunuz kayıt numarasını PM üzerinden iletebilir misiniz?
    Benimde PMye bakabilir misiniz?
    Buradaki ekip OIM'de ki ekipten 10 kat daha hızlı çalışıyor.
  • Bosuna uğraşmayın. Turknet hakkında actıgım konuya bakın. Sikayetinizi bulunduğunuz ilçedeki tüketici hakem baskanlıgına sikayet edin direkt. Ben aboneligimi iptal ettim ve kurtuldum. Şikayetlerimin sonunda dalavereciler benden haksız yere aldıkları hizmet bedelini direkt ödediler. Simdi interneti kullanamadığım günlerin fatura bedelini ödeyecekler. Bu yüzden mahkemeye veremeyeceğim kendilerini ama bu konuyu daha detaylı sekilde yazacagim. Kim turknet i merak ediyorsa uzak durması gerektigini anlatacagim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maldoror2 -- 20 Nisan 2020; 16:18:11 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chadduman

    Şu an itibariyle sorun çözüme ulaştı umarım bir daha bu kadar uğraştırmazlar.
    Benim sistemden böyle gözükmesine rağmen upload hızım hala 4
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Triac3

    O dslam sınırlama var. Turknet bunu cözemez. Dslm limitli 88/2 yada 80/4 veriyor. Sistemsel 100/4 tanımlansada haftalık kontrolde max değerin üzerinde oldugundan tekrar 88/2 düşüyor. Dslam max değeri 100/4 şimdiki hali ile 100/8 olarak ayarlanması gerekli. Bunu evinize gelen adamlar bilmiyor sizin bağlı oldugunuz santraldeki adamlar bile düzeltemiyor. Dslam ile ilgili tam erşim yetkisi olan dışında kimse düzeltemez. TT kasıtlı olarak sorun yaşamamak için 88/2 ayarlamış durumda benim binamda vdsl kabini uzun bir süre 100/4 alıyordum sonra bir dönem limiti düşürdüler 88/2 geçemedim. Toplasan 10-15 metre kablo var yok 140mbit bile çalışır. Zar zor birilerini bulduk düzelttiler
    İşte uğraşmaya ne gerek var. Bunu Turknetin duzeltmesi lazım. Bu aynı şunun gibi, araba alıyorsunuz 2 farından biri çalışmıyor, servise gidiyorsunuz diyor ki bu farı şu marka üretiyor bizim sorunumuz değil. Turknet cekilecek çile değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Triac3

    O dslam sınırlama var. Turknet bunu cözemez. Dslm limitli 88/2 yada 80/4 veriyor. Sistemsel 100/4 tanımlansada haftalık kontrolde max değerin üzerinde oldugundan tekrar 88/2 düşüyor. Dslam max değeri 100/4 şimdiki hali ile 100/8 olarak ayarlanması gerekli. Bunu evinize gelen adamlar bilmiyor sizin bağlı oldugunuz santraldeki adamlar bile düzeltemiyor. Dslam ile ilgili tam erşim yetkisi olan dışında kimse düzeltemez. TT kasıtlı olarak sorun yaşamamak için 88/2 ayarlamış durumda benim binamda vdsl kabini uzun bir süre 100/4 alıyordum sonra bir dönem limiti düşürdüler 88/2 geçemedim. Toplasan 10-15 metre kablo var yok 140mbit bile çalışır. Zar zor birilerini bulduk düzelttiler
    millenicomda 2 haftadır yaptu bunu, 88 e sabitlediler ve çözemiyorlar. ttnete ozelmusteri den mail attım sabitlemeyi kaldırın diye. siz netten çözemediniz mi* illakı ttnet müdürlük binasına mı gidicez.




  • Ben cimere şikayet ettim BTK ve TÜRKNET bakalım ne olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chadduman

    Şu an itibariyle sorun çözüme ulaştı umarım bir daha bu kadar uğraştırmazlar.
    Selamlar, çözmene çok sevindim. Beni henüz umursamadılar, hem online işlem merkezinden hem de burada açtığım konu üzerinden. Ne yapmam gerekiyor, iletişime geçmek için ekstra çaba sarfetmem mi, anlamadım.




  • caner0648 C kullanıcısına yanıt
    Bütün forumlara yazıyorum twitterdan yazdım aradım kayıt bıraktım 5.günün sonunda hallettiler. Ama hallettik diyede bir mesaj atmadılar işin garibi kablolarla oynamıştım ondan bile olabilir sizden ricam ankastreyi bi kontrol eder misiniz?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.