Şimdi Ara

Türknet'in 1000mbps Fiberine Basvurdum (GELİŞME VAR) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
468
Cevap
12
Favori
40.326
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
444 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • COVID-19 == TURKNET

    Biri öldürür,diğeri öldürürken süründürür.
  • Ben ilk bağlattığımda 70mbps görebilirken hattımda şuanda paketimi değiştirmişler 35mbpsye düşürmüşler arayıp sordum neden değişti diye altyapınız yetersiz geliyor size verebildiğimiz maks hız bu ama +10 lira ilave isterseniz 50mbps'ye kadar yükseltebiliriz diyolar TURKNET harbiden çakal bir firma oldu yüzsüzlükleri TURKTELEKOM'u geçti resmen madem dedim 50mbps verebiliyosunuz zaten benim tarifem 100mbpsydi verin 50yi dedim turktelekom üzerinden verdiğimiz için fiyat farkı oluyor diyor bak bak olaya bak
    zamanında 70mbps alabilirken şimdi 30'larda sürünüyor internet yeminle başka servis sağlayıcı olsa gram düşünmem iptal ederim gerçi şuanda iptal etmeyi düşünüyorum artık internetle pek işim olmuyor mobil hattımdaki 10gb internet yetiyor artıyorda.
  • O da bir şey mi :2 seneden fazla olan abonelikte son haftalarda bağlantı kaybı yaşadım 15 gün 2--3-5-6-9 megabit şeklinde 2 hafta yazistim her hızım düşük yada internet yok dediğimde 2-3 gün minimum internet gidiyor. 20 den fazla gün olanlar da anca kağnı hızıyla bağlanıyordu yasa internet yok.devami yazayım: sonrasında 5seneden fazla kullandığım portumu izinsiz kapatıp yeni port için onay almak istediklerini arayarak soylediler.sebebini soruyorum turktelekom diyorlar. BEn : kapatırken portu onay istemediklerini açarken mı onayi nasıl istediklerini sordum .Bana onay vermezsem internet kullanamayacagim söylendi mecbur o esnada onay verdim sonra aynı dakika hattı kontrol ederken bolgeniniizde boş port yok malesef dendi aboneliğinizi dondurabilir yada iptal edebilirsiniz dendi . Dumur oldum ! elimde yazışmaların kaydında var hatta btk ya yapmış olduğum şikayetler mağduruyete dair dilekçede var . Suçu Türk telekoma attılar bende ikisine de btk üzerinden yazılı olarak sordum . sonuç 2 firmada kendilerinden kaynaklanmadığını yazmislar. bana bir tavsiye ile ulaştırma Bakanlığı'ni aramam söylendi evde internet yok İstanbul da yaşıyorum boş port yok ! yaziyorum turknete diyorum sizn 2 kusur senelik abonenizim hatta daha uzun siz demiyirmusunuz benim abonem var hukuk buronuz yok mu nasıl aboneninin izni dışında portu kapatılıyor ben gelir kaybına uğruyorum demiyor musunuz ? Bunu hem yazılı diyorum ben aradıklarında soyluyorum ses yok.. Ulaştırma bakanlığı btk ya soyleyin diyor diyorum siz daha yetkili degilmisiniz evet diyor ama kimse ilgilenmiyor e devletten btk ya yazıyorum sürekli bir de bana kullanmadigim 2-3 gün belki kullandigim fatura geldi 76 TL btk üzerinden yine itiraz ettim tutar değişti 56 mı 55 lira civarı bir şey geldi yine itiraz ettim yoksa 2-3 gün kullandığım hatta niye bu bedeli odeyim, diye iş inata bindi ben yazıyorum onlar copy paste yaziyor en sonunda ibtk üzerinden şikayet ediyorum bilmiyorum tabi orda. Verilen yanıta itiraz et kısmı var teker teker ettim bana yazdıklarını turktelekom un yanıtini mağduruyerimin giderilmesini istedim..tek yaptıkları sanki benim hatam tüm faturayı iptal ettirmek oldu . Bakın sorun oluyor karsinizda muhattap yok benden tavsiyesi hiç bulaşmayın...
    TURKNET PİŞMANLIKTIR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cuara86 -- 11 Nisan 2020; 2:54:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben 2 yildan fazla turknet kullanıyorum 76 down 4 upload var memnunum ama benim altyapım iyi ve saha dolabına 50 metreyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sorun yaşayan kullanıcılar sorun yaşamayanlardan daha çok yada görünen öyle şuanlık yıllardır fiber gelicek haberlerine kulak asıp hayaller kurduk ama daha vdsl veriyorlar oda adam gibi çalışmıyor bence şuan evlere elektrik geldiğine şükretmemiz lazım çünkü İSS'lerin hepsi vurdum duymaz olmuşlar nasıl olsa çatır çatır faturaları alıyoruz çokta fifi hareketlerindeler ama bu bi yere kadar gider insanlar yavaş yavaş ses çıkarmaya başladılar yarın ben iptal ederim ertesi gün başkası iptal eder o zaman pişman olurlar. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4S14N_HUNT3R

    Sorun yaşayan kullanıcılar sorun yaşamayanlardan daha çok yada görünen öyle şuanlık yıllardır fiber gelicek haberlerine kulak asıp hayaller kurduk ama daha vdsl veriyorlar oda adam gibi çalışmıyor bence şuan evlere elektrik geldiğine şükretmemiz lazım çünkü İSS'lerin hepsi vurdum duymaz olmuşlar nasıl olsa çatır çatır faturaları alıyoruz çokta fifi hareketlerindeler ama bu bi yere kadar gider insanlar yavaş yavaş ses çıkarmaya başladılar yarın ben iptal ederim ertesi gün başkası iptal eder o zaman pişman olurlar. :)
    Hocam genelde şöyle bir mantra vardır dediğinizle alakalı bu çağrı merkezlerinde eğitim safhasında öğretilir; Hiç bir müşteri hizmet aldığı şirketi "Sizden çok memnunum, harika iş çıkarıyorsunuz" demek için aramaz. İnternet şikayetleri ve yorumlar için de genelde bu durum söz konusudur. Sorun yaşadığında yaşadığın sorunun şiddetine bağlı olarak öfkelenir, sana yaşattıklarını dünyaya duyurmak istersin ama o sıkıntıları hiç yaşamadıysan bu ihtiyacı duymazsın.

    Türknet için burada çok şikayet görmemizin bir diğer sebebi de, alışılmışın dışında olup hala bir türlü onay veremediğim çağrı merkezinden canlı bir temsilciye bağlanamama mevzusu.

    Şimdi tabii bunun için de gerekçeleri vardır, benim tahmin ettiğim en büyük sebep müşteri dilimlerinin en geniş kısmına Telekom altyapısı üzerinden hizmet verdikleri için Telekom altyapısı kaynaklı bir sorun ile müşteri geldiğinde müşteriye gerçekten kayıt açıp iletmek dışında bir yardımcı olma yol ve yordamına sahip olmamaları.

    Çoğu ülke için geçerlidir, insanlar özellikle sorun yaşadıklarında soruna yardımcı olacak canlı bir temsilciye ulaşmak ister. Bunun sağlanmadığı durumlarda ortada güvensizlik oluşması tabii ki mümkün.

    Zamanında DSL bağlantılar ilk sunulmaya başladığında sorun yaşadığımız zamanlar biz Telekom'a telefon açardık ve çoğu zaman biz telefon görüşmesini sonlandırmadan sorunumuz çözüme ulaşırdı. Ona koşullandırıldık ve alıştık bir nevi. Şimdi çoğu çağrı merkezini aradığımda bizzat yaşadığım deneyim, ISS veya başka sektör olsun farketmez, çağrı merkezleri beklenildiği gibi yardımcı olamıyor, özellikle sorun yaşandığında. Sesli yanıt sistemleri çoğu sektörde arttı, istediğiniz şeyi dillendirmek yerine hangi rakama basacağınızı dinliyorsunuz. Şu an bu tarz sorunlar yaşadığımda çözüme başarıyla beni ulaştırmayı başaran tek çağrı merkezi Enpara kaldı onlara da hakkaten helal olsun, işlerini gerçekten hakkıyla yapıyorlar. Diğer tüm şirketlerin tüm çağrı merkezlerinde bağlandığım tüm çalışanlar yaşadığım sorunlarla alakalı bana yardımcı olabilecek kalifikasyona veya bilgiye sahip değiller. Neden bu sektör böyle bir ters evrimleşme içerisine girdi ben de anlamış değilim ama şu anki durumumuz bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremimo

    Hocam genelde şöyle bir mantra vardır dediğinizle alakalı bu çağrı merkezlerinde eğitim safhasında öğretilir; Hiç bir müşteri hizmet aldığı şirketi "Sizden çok memnunum, harika iş çıkarıyorsunuz" demek için aramaz. İnternet şikayetleri ve yorumlar için de genelde bu durum söz konusudur. Sorun yaşadığında yaşadığın sorunun şiddetine bağlı olarak öfkelenir, sana yaşattıklarını dünyaya duyurmak istersin ama o sıkıntıları hiç yaşamadıysan bu ihtiyacı duymazsın.

    Türknet için burada çok şikayet görmemizin bir diğer sebebi de, alışılmışın dışında olup hala bir türlü onay veremediğim çağrı merkezinden canlı bir temsilciye bağlanamama mevzusu.

    Şimdi tabii bunun için de gerekçeleri vardır, benim tahmin ettiğim en büyük sebep müşteri dilimlerinin en geniş kısmına Telekom altyapısı üzerinden hizmet verdikleri için Telekom altyapısı kaynaklı bir sorun ile müşteri geldiğinde müşteriye gerçekten kayıt açıp iletmek dışında bir yardımcı olma yol ve yordamına sahip olmamaları.

    Çoğu ülke için geçerlidir, insanlar özellikle sorun yaşadıklarında soruna yardımcı olacak canlı bir temsilciye ulaşmak ister. Bunun sağlanmadığı durumlarda ortada güvensizlik oluşması tabii ki mümkün.

    Zamanında DSL bağlantılar ilk sunulmaya başladığında sorun yaşadığımız zamanlar biz Telekom'a telefon açardık ve çoğu zaman biz telefon görüşmesini sonlandırmadan sorunumuz çözüme ulaşırdı. Ona koşullandırıldık ve alıştık bir nevi. Şimdi çoğu çağrı merkezini aradığımda bizzat yaşadığım deneyim, ISS veya başka sektör olsun farketmez, çağrı merkezleri beklenildiği gibi yardımcı olamıyor, özellikle sorun yaşandığında. Sesli yanıt sistemleri çoğu sektörde arttı, istediğiniz şeyi dillendirmek yerine hangi rakama basacağınızı dinliyorsunuz. Şu an bu tarz sorunlar yaşadığımda çözüme başarıyla beni ulaştırmayı başaran tek çağrı merkezi Enpara kaldı onlara da hakkaten helal olsun, işlerini gerçekten hakkıyla yapıyorlar. Diğer tüm şirketlerin tüm çağrı merkezlerinde bağlandığım tüm çalışanlar yaşadığım sorunlarla alakalı bana yardımcı olabilecek kalifikasyona veya bilgiye sahip değiller. Neden bu sektör böyle bir ters evrimleşme içerisine girdi ben de anlamış değilim ama şu anki durumumuz bu.

    Alıntıları Göster
    Çağrı merkezinde çalıştım bende uzun bi süre THY'de o yüzden bilgim var çoğu şeyden benim kast ettiğim durum eskiden sorun yaşayanlar azda olsa vardı şimdi ise çoğaldılar bu TURKNET'in değiştiğinin bi kanıtı , baştan savma takılıyorlar artık bilmiyorum bi süre kullanıcıların gözünü boyayıp abone edelim zaten iptal ettirmek bağlattırmaktan zor kölemiz yapalım kafasında olabilirler yakışmıyor turknet gibi bi firmaya bu insanlar umut bağladı bu firmaya akn yok diye ama gel gör ki hikayenin sonunda hepsi kurtlar sofrasında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4S14N_HUNT3R

    Çağrı merkezinde çalıştım bende uzun bi süre THY'de o yüzden bilgim var çoğu şeyden benim kast ettiğim durum eskiden sorun yaşayanlar azda olsa vardı şimdi ise çoğaldılar bu TURKNET'in değiştiğinin bi kanıtı , baştan savma takılıyorlar artık bilmiyorum bi süre kullanıcıların gözünü boyayıp abone edelim zaten iptal ettirmek bağlattırmaktan zor kölemiz yapalım kafasında olabilirler yakışmıyor turknet gibi bi firmaya bu insanlar umut bağladı bu firmaya akn yok diye ama gel gör ki hikayenin sonunda hepsi kurtlar sofrasında.

    Alıntıları Göster
    Bilemiyorum hocam. En nihayetinde forumda Türknet'in Türk Telekom'dan bağımsız olarak vereceği bir VDSL üzerinden hizmet alacak olan tek kişiyim gördüğüm kadarıyla. ADSL zamanımdan beri Türk.net üzerinden hizmet almadım. Söylendiği kadar kötü mü durum yoksa gerçekten kaliteli bir hizmet alacak mıyım merakla bekliyorum. Şu sokağa çıkma yasağı yüzünden kimsenin işi gücü aksamaz ise Salı günü kuruluma gelecekler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremimo -- 11 Nisan 2020; 3:48:14 >




  • Türknet'in 1000mbps Fiberine Basvurdum (GELİŞME VAR)


    Siz 1000 mbit hayali kurmaya devam edin, G20 içine bile giremeyen kıytırık güneydoğu asya ülkelerinde millet 1gbit internetin tadını çıkarsın. Çok uzağa gitmeye gerek yok Romanyada Bulgaristanda 1Gbit internet belki 10 yıldır var!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seamewe5 -- 11 Nisan 2020; 4:37:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seamewe5



    Siz 1000 mbit hayali kurmaya devam edin, G20 içine bile giremeyen kıytırık güneydoğu asya ülkelerinde millet 1gbit internetin tadını çıkarsın. Çok uzağa gitmeye gerek yok Romanyada Bulgaristanda 1Gbit internet belki 10 yıldır var!
    Bir gün be hocam. Belki bir gün. Sizin oturduğunuz yerdeki sonuç mudur bu? Güle güle kullanın




  • Geçmiş olsun. Ben her turknet ile ilgili konuda yazıyorum. Başka bir firmanın altyapısını kullanan bir firmadan hizmet almayın kardeşim. Turktelekom aptal mı kendi altyapısından başka bir firma üzerinden size hizmet verdirsin. He superonline’dır kendi altyapısı kapınıza geliyordur bundan emin olup sözleşme imzalayın ama bu turknetten uzak durun. Teyzem işten anlamıyor diye şu kadar daha ucuza kullanacaksınız deyip sürekli kopan interneti evine bağlamışlar. Mecbur iptal ettirdiğinde de bir sürü iptal parası ödedi. İşin garibi teyzem Turktelekom musunuz diye sorunca evet biz Türk Telekomuz demiş arkadaşlar :) O da aynı firmadan daha ucuz bir pakete geçtiğini sanarak imza atmış bağlatmış. Kısacası uzak durun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    Geçmiş olsun. Ben her turknet ile ilgili konuda yazıyorum. Başka bir firmanın altyapısını kullanan bir firmadan hizmet almayın kardeşim. Turktelekom aptal mı kendi altyapısından başka bir firma üzerinden size hizmet verdirsin. He superonline’dır kendi altyapısı kapınıza geliyordur bundan emin olup sözleşme imzalayın ama bu turknetten uzak durun. Teyzem işten anlamıyor diye şu kadar daha ucuza kullanacaksınız deyip sürekli kopan interneti evine bağlamışlar. Mecbur iptal ettirdiğinde de bir sürü iptal parası ödedi. İşin garibi teyzem Turktelekom musunuz diye sorunca evet biz Türk Telekomuz demiş arkadaşlar :) O da aynı firmadan daha ucuz bir pakete geçtiğini sanarak imza atmış bağlatmış. Kısacası uzak durun.
    Teşekkür ederim hocam. İşte ben de normalde TT üzerinden Türknet daha önce kullandığım için uzak duruyordum fakat şu anki bu talepte bulunduğum adresimde durum farklı. Sundukları hizmetin hiçbir noktasında Türk Telekom'a bağlı değiller. Kabin de kendilerine ait, kabine gelen fiber kablolar da. O yüzden bir deneyimleyeceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremimo

    Teşekkür ederim hocam. İşte ben de normalde TT üzerinden Türknet daha önce kullandığım için uzak duruyordum fakat şu anki bu talepte bulunduğum adresimde durum farklı. Sundukları hizmetin hiçbir noktasında Türk Telekom'a bağlı değiller. Kabin de kendilerine ait, kabine gelen fiber kablolar da. O yüzden bir deneyimleyeceğim.

    Alıntıları Göster
    Bulaşmanı tavsiye etmem ama yinede sen bilirsin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    Bulaşmanı tavsiye etmem ama yinede sen bilirsin :)

    Alıntıları Göster
    Hocam en en kötü ihtimalde kısa bir süre kötü bir internet kullanıp yerine Superonline fiber veya Kablonet veya Kablonet üzerinden Vodafone bağlatacağım :) kaybedeceğim fazla bir şey yok o yüzden son bir şansı hak ediyorlar. Olur da Türk Telekom'dan bağımsız olarak verdikleri bir hizmet olduğu için sonuç muazzam çıkarsa o da yine benim lehime olur. Müşteri hizmetleri olmaması vs. gibi durumlar geçerli değil, benim durumumda diğer ISP'ler ile eşit kulvardalar.

    Keşke sadece anlaşmalı oldukları meskenlerdeki müşterilerine değil, her müşterilerine bu imkanlarla hizmet verebilseler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremimo -- 11 Nisan 2020; 5:2:9 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremimo

    Hocam en en kötü ihtimalde kısa bir süre kötü bir internet kullanıp yerine Superonline fiber veya Kablonet veya Kablonet üzerinden Vodafone bağlatacağım :) kaybedeceğim fazla bir şey yok o yüzden son bir şansı hak ediyorlar. Olur da Türk Telekom'dan bağımsız olarak verdikleri bir hizmet olduğu için sonuç muazzam çıkarsa o da yine benim lehime olur. Müşteri hizmetleri olmaması vs. gibi durumlar geçerli değil, benim durumumda diğer ISP'ler ile eşit kulvardalar.

    Keşke sadece anlaşmalı oldukları meskenlerdeki müşterilerine değil, her müşterilerine bu imkanlarla hizmet verebilseler.

    Alıntıları Göster
    Aslına bakarsan firma olarak Sol daha iyi görünse de müşteri memnuniyeti açısından en az turknet kadar kötüler diyebilirim. Turkcell tarafı ne kadar iyiyse, sol tarafı bir o kadar kötü. Sağ olsunlar kurumsal çalışıyoruz mail’den başka bir şey bildikleri yok. En acil durumlarda bile mail mail mail. Sen bir şansını dene bakalım. Ben işin içinde olduğum için kötünün iyisi Telekom kullanmaya devam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Utanmaz terbiyesizlere bak! Önce bi kucağa oturtalım sonra acırsak belki yere indiririz kafası bu..

    Satış yaparken insanları her türlü numara ile kafakola çekmeye çalışan bir suç şebekesinden farkı yok!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    Aslına bakarsan firma olarak Sol daha iyi görünse de müşteri memnuniyeti açısından en az turknet kadar kötüler diyebilirim. Turkcell tarafı ne kadar iyiyse, sol tarafı bir o kadar kötü. Sağ olsunlar kurumsal çalışıyoruz mail’den başka bir şey bildikleri yok. En acil durumlarda bile mail mail mail. Sen bir şansını dene bakalım. Ben işin içinde olduğum için kötünün iyisi Telekom kullanmaya devam :)

    Alıntıları Göster
    Hocam Türkiye'de hizmet veren ne kadar ISS varsa hizmetlerini almışlığım var çeşitli adreslerde. Kablonet de kullandım, Vodafone da kullandım, Türknet de kullandım, şu an adresimde Milleni var, bir SOL fiber deneyimlemedim ama müşteri hizmetleri tarafı Superbox ile aynı tarafsa onların da zehrini içtim. Hepsinin çağrı merkezlerinde belirgin yetersizlikler var. Genel problem belirgin bir sorun yaşadığımda gerçek bir sorun yaşadığıma karşımdakini ikna etmek.

    Ben sadece gerçek ve tarafımca çözülemeyen bir sorun yaşadığımda müşteri hizmetlerini ararım öncesinde zaten modem reset vs. hepsini yaparım ve hepsinde en az bir kez ben gerçek bir sorun yaşarken "Hat değerleriniz normal" sözünü ve "Modemi kapatıp açın" sözünü duymuşluğum vardır ve yaşadığım sorunların %99.9'unda bu yaklaşım beni çözüme ulaştıramamıştır. Telefon açtığımda sorun ilettiğimde modemi resetlemeyi denediğimi iletmeme rağmen ona dahi inanmayan temsilciye denk geldim. İnatla tekrar resetletti script okudu ve konuşmayı bitirmeye çalıştı. Türknet için demiyorum, başka firmada yaşadım bunu. Çoğu çalışan karşısındaki müşterinin internetinde veyahut özellikle bu aralar yurtdışı çıkışlarında sorun olacağına ya inanamıyor, ya da gerçek anlamda yardımcı olmak adına aksiyon almaya, çözüm odaklı olmaya üşeniyor, ya da daha büyük ihtimal, yapabileceği hiçbir şey olmadığı için çaresiz şekilde ezber scriptleri okuyup görüşmeyi sonlandırmaya çalışıyor.




  • Çok bozdun türknet çookk..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremimo

    Bir gün be hocam. Belki bir gün. Sizin oturduğunuz yerdeki sonuç mudur bu? Güle güle kullanın

    Alıntıları Göster
    3 yıldır 200 mbit üzeri down, 100 mbit üzeri upload şeklinde kullanıyorum. Her senede hızlara bedava upgrade verdiler ücreti değiştirmeden. En son halide paylaştığım şekilde :)
  • Bu yasal dolandırıcılarada keşke çözüm bulunsa adam akıllı en büyük şirketinden en küçük şirketine kadar aynı 50 sayfalı taathütname anlaşması sonra 50 mbit de 5 mbit de vazgeçicem diyincede şunları şunları ödüceksiz mıç mıç mıç konuşurlar!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.