Ben geçtiğimiz haftaya kadar yaklaşık bir yıldır milleni.com kullanıcısıydım. Bu tarihlere kadar da hiç internet kopması sorunu yaşamadım. Ancak 50mbps hızmın gün geçtikçe düşmesi ve en son 30mbps hıza kadar gelmesi sonucu sorun da çözülmeyince bir anlık gafletle turknet adındaki, heryere "en hızlı İnternete sahibiz" diye iddialı reklamlar veren firmaya geçmek istedim. Gerek reklamlarındaki iddialı sözler gerekse de büyük yayıncılara sponsor olması beni biraz etkiledi ve bulunduğum yerde maalesef turkcell fiber gibi bir hizmet olmadığı için de en makul seçenek turknet vdsl olarak gözüktü. Neyse tüm bu sosyal medya kandırmacasına kanıp işlemleri yaptık geçiş işlemini başlattık ve turknete daha ilk adımı attığım an internetsiz kaldım. Önce modem ayarları aşamasında ayarlar yapılmasına rağmen internet gelmedi. Durumu müşteri hizmetlerine ilettim ve neyse ertesi gün sorunu çözdük deyip bağlantıyı sağladılar ama ben milleniden 30mbps hızdan şikayet ederken turknet 22mbps üzerine bile çıkmıyordu üstelik ping değerleri 2 katı yükseldi. Bu durum ilk 2 gün "yeni bağlantı zamanla düzelir" düşüncesiyle çok rahatsız etmese de hız problemi düzelmeyince şikayet kaydı açtım. Durumu güzelce izah ettim. Eskiden 30mbps hız geliyordu şimdi 22 geliyor değişen tek şey hizmet sağlayıcı dolayısıyla sizden kaynaklı bir sorun var ve sorunu lütfen düzeltin dedim. Turknet hangi akla hizmet yaptıysa benim şikayet kaydımı "dsl ışığı yanmıyor" şeklinde arıza kaydı olarak açmış ve durumu turktelekom saha ekiplerine iletmiş. Neyse beni bir telekom görevlisi aradı dsl ışığında sorun var mı diye sordu ben de yok deyince nerde oturuyorsunuz dedi, ilçeyi söyledim, sonra bana bu arıza başka ilçe için açılmış zaten sizin için açılmamış dedi telefonu kapattı. Akabinde 1 saat geçmeden benim internet tak diye kesildi ne bir dsl ışığı var ne başka birşey. Hemen geri saha ekibinden adamı aradım durumu ilettim. O da tabi ki topu turknete atarak durumu onlara iletin dedi. Evet "mantıklı" diyerekten Turknet'i aradım ve bana hali hazırda arıza kaydınız var yeni kayıt açamıyoruz diyerek telefonu kapattılar. Durumu izah ettim, saha ekibi yeni kayıt olmadan gelmeyecekmiş dememe rağmen eski kayıt kapanmadan yenisini açamıyoruz diye inat ettiler. Saha ekibi de yeni kayıt olmadan gelemiyoruz diye inat edince ben arafta internetsiz bir vaziyette kaldım. Durumu birkaç "yetkiliye" daha izah etmem rağmen daha internetimin neden kesildiğini dahi söylemeden topu oraya buraya atıp durdular. Yani bir hız problemi sebebiyle açtığım basit bir şikayet kaydından "sen misin şikayet eden" minvalinde bir cevapla beni 1 gündür gerekçe olmaksızın internetsiz bıraktılar. Hala daha kimseden bir haber yok ve ben bu sorunu internet hattımı iptal ettirmeden nasıl çözeceğim hiç bilmiyorum. Turknette aramadığım yer yazmadığım adam kalmadı ama sanki cezalandırılmışcasına bir başıma beni internetsiz bıraktılar. Sonuç olarak eğer bir şekilde birinin, birilerinin gazına gelip turknet internet bağlatmak istiyorsanız 10 kere düşünün felan demeyeceğim hiç düşünmeden kaçın. İnternet hizmetiniz aktif olsa bile bağlantı hızı ve pingler felaket. Kısmetse, eğer cevap alabilirsem ve işlemleri yapabilirlerse internet aboneliğimi iptal ettireceğim(3 ay geçmeden yeni bir geçiş talebi alınamıyormuş) ve turknet belasından çok acı bir tecrübe ile kurtulacağım. Sizlerin de benzer tuzaklara düşmemeniz temennisiyle iyi forumlar. |
Bildirim