|
Bildirim
|
Alper Bey, tek kişilik hizmet ekibi. İşine bu kadar sahip çıkan yönetici bugünlerde zor bulunur. Olmasa Millenicom'un işi gerçekten çok zor! En azından bu forumda pek çok krizin çözümüne katkı sağladığına biz şahidiz zira Millenicom'un bazı işlerini anlamak gerçekten imkansız! Millenicom'dan birileri okuyordur belki diye daha önce bu öneriye verdiğim cevabı tekrar yazayım, ısrarla...
*** Kesinlikle öyle olmamalı. Ekibiniz yardımcı olmaya çalışmıyor, müşteriyi delirtip, millenicom'dan kaçırıyor. Sizin forumda gösterdiğiniz olağanüstü iyi niyetli çabanız da böylece baltalanmış oluyor! Hem whatsapp üzerinden hem de telefon üzerinden satış eğitimi aldığını belirttiğiniz ekibe, eğitim almamış kişiler ve hatta sistem otomatik olarak yönlendirme yapmalı! Satış için 1, müşteri hizmetleri için 2 yoksa işiniz zor! Sizin bahsettiğiniz bu istisna durumu müşteri bilemez! Bilmek zorunda da değil! Müşterinin aklında sizin iş akışınız yazılı değil ki! Müşteri hangi kanaldan gelirse gelsin doğru yere ulaştırmak ilgili direktörün görevi! Yakın zamandan örnek vereyim; daha dün özelden bir arkadaşımız yazdı, sizin ekip "modem ücreti aylık 9 TL" diye dayatmış, "hani alınmıyordu?" diye soruyor bana. Şu an superonline fiber altyapısı üzerinden hizmet alan, millenicom'a geçiş yapmak isteyen birine neden Türk Telekom'un modem ücretini söyleyip kaçırmaya çalışıyorlar ki? Tekrar arayın, sorun, 9TL dediklerinde internet sitesinde ücretsiz yazan yeri söyleyip uyarın dedim, iki dakika sonra "tamam sonunda ücretsiz" dediler diye mesaj atmış! Müşteri böyle tedirgin edilir mi? Unutmadan aşağıdaki whatsapp hattınız ile ilgili basın bülteninde "taahhüt yenileme hariç" belirttiğiniz gibi bir ayrım yapılmamış. Aylık 10.000 müşteri içinde hiç yeni başvuru yok mu? Aktivasyon derken başka bir şeyi mi kastediyor Birsen Hanım? "Alternatif telekom sektörünün öncülerinden Millenicom, Türkiye’deki internet servis sağlayıcı şirketler arasında bir ilke imza atarak Whatsapp Destek Hattı kurdu. Abonelerinin yeni hizmetlerini kısa sürede benimsediğini söyleyen Millenicom Müşteri Hizmetleri Direktörü Birsen Çamurdan, “Whatsapp Destek Hattı ile birlikte bir ayda hizmet verdiğimiz abone sayısını ortalama 4 binden 10 bine çıkardık” dedi. Bütünleşik telekom ve iletişim alanında abonelerine yenilikçi hizmetler sunan Millenicom, Türkiye’deki internet servis sağlayıcı şirketler arasında bir ilke imza atarak Whatsapp Destek Hattı uygulamasını hayata geçirdi. Uygulamaya Nisan ayı itibarıyla başladıklarını söyleyen Millenicom Müşteri Hizmetleri Direktörü Birsen Çamurdan, bu zamana kadar yaklaşık 100 bin abonelerine Whatsapp Destek Hattı üzerinden ulaştıklarını ifade etti. Çağrı merkezlerine gelen aramaların giderek azaldığını vurgulayan Çamurdan, “Abonelerimiz halihazırda günlük hayatlarında da sıklıkla kullandıkları Whatsapp üzerinden bizimle iletişime geçmeyi tercih ediyor. Bu sayede taleplerini rahatlıkla iletme ve hızlıca cevap alma imkanı buluyorlar. Uygulamaya başladığımız Nisan ayından önce aylık ortalama 4 bin abonemize hizmet veriyorduk. Whatsapp Destek Hattı ile bu rakamı 10 bine çıkarmayı başardık” dedi. Mobilde Whatsapp, İnternet Sitesinde Click to Chat Whatsapp Destek Hattı üzerinden en çok teknik, fatura ve aktivasyon işlemleri için talep aldıklarını belirten Çamurdan, sözlerini şöyle sonlandırdı, “Whatsapp Destek Hattımız ile müşteri memnuniyeti seviyesini çok daha üst sıralara taşıdık. Buna ek olarak, Millenicom internet sitesinde bulunan Click to Chat programımız da sıklıkla tercih ediliyor. Bu uygularımıza önümüzdeki dönemde yenilerini de ekleyerek müşteri odaklı hizmet verme hedefimizi sürdüreceğiz.” Millenicom’un 0539 333 0 333 numaralı Whatsapp Destek Hattı ile çağrı merkezi üzerinden yapılan işlemlerin neredeyse tamamı gerçekleştirilebiliyor. Hukuksal düzenlemeler nedeniyle Whatsapp üzerinden yapılamayan tek işlem olan taahhüt yenileme için ise bu hat üzerinden talep oluşturulabiliyor. Talebin ardından çağrı merkezi aboneye ulaşarak işlemleri tamamlıyor." https://forum.donanimhaber.com/millenicom-dan-abonelerine-hizli-ve-pratik-cozum-whatsapp-destek-hatti--135830104 https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?fromMobile=yes&fromZero=yes&m=137965559 |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AFrost -- 21 Mayıs 2019; 6:27:38 > |
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Subat -- 28 Mayıs 2019; 22:44:11 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alper_Karaer -- 28 Mayıs 2019; 22:52:45 > |
|
|
|
|
|
|
|