Şimdi Ara

TürkNet in Günden Güne Hızımı Düşürmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
2.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Açtığım arıza kaydı sonucu 88000 kbps seviyelerinde olan hızım ilk önce 79000 kbps civarına düşürüldü. Yeniden arıza kaydı açıp eski hızıma dönmek istediğimde ise bu sefer 67000 seviyelerine düşürüldü. Zaten akşam saatlerinde hem hız sorunu hem de snr sorunu yaşarken bir de kasıtlı ve maksatlı olarak yapılan bu seviyesizce davranışı buradan size belirtmek istiyorum. (Değerli TürkNet çalışanları daha hızlı düşürmek istiyorsanız logaritması ile işlem yapın. Ayrıca dördüncü düşürmeden sonra kullandığınız formülü de hesaplayıp eklerim buraya.)

    Edit: Az önce TürkNet müşteri hizmetleri tarafından yapılan işlem sonucunda hızım eski haline getirilmiştir. İlgilenen ve tavsiye veren herkese teşekkürlerimi sunuyorum. (28.10.2017)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kubilaykaracam -- 28 Ekim 2017; 15:43:13 >



  • benim snr sorunum haloldu seninki gene iyi benimki 75 den 35 düştü ama anlaşılan fazla açtıkları muslukları kısmaya başladılar o fiyata verdikleri hızda abartıydı zaten delikanlı gibide yazarım..herkesi sağlık açısında 50 ye sabitleseler yeri bence 50+ üstü abartı hem haksızlıklarda doğuyor....birine aynı fiyata 16 ver diğerine 100 hemide sınırsız çok saçma...o 3 kuruşa 100mb alan bütün gün abansın 16mb lığın hakkını yesin olcak iş değil ...türknete düşümlerde hak veriyorum ama adaletli yapılsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 26 Ekim 2017; 22:20:5 >
  • Hızımı neden düşürmüyorsunuz diye arıza kaydı bırak yükseltirler
  • kerimcem K kullanıcısına yanıt
    Ben 100 lira dahi vermeye razıyım. Yeter ki bana hizmet konusunda bir stabilite sunabilsinler. Ama fiyatı tek tuttukları için hizmetini stabil hale getirmek için gerekirse iki katını vermeye razı olan kişileri mağdur ediyorlar. Ayrıca dediğinize katılıyorum. Tek fiyat için tek hız politikasının bir sonucu olarak zaten sonradan abone olanların hızını 35 mbit e sabitlediler. Ama eski kullanıcılara böyle yapmak yerine "Size 100 mbit verebiliyoruz ama bunun için X fiyat almamız gerekiyor. Alternetif olarak 35 mbit e geçebilirsiniz." deselerdi bu kadar çok şikayet yaşanmazdı. (Yetkili birisi bu mesajı okuyorsa gerçekten fiyat konusunda anlaşabiliriz. )
  • Kubilaykaracam K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuzla iletmiş olduğunuz PM mesajı üzerinden ilgileniyorum. Arkadaşlarıma tekrar ilettim. En kısa sürede aksiyon alarak tarafınıza geri dönüş yapacaklar.
  • kerimcem K kullanıcısına yanıt
    Aynen katılıyorum.100 mbps tam iletişim ile cafe bile işletilir.35 mbps bir ev kullanıcısı için gayet yeterlidir.Sonuçta ben istesem bir ayda 2-3 terabaytlık harddisk doldurabilirim 35 hız ile.Bu hız yetmiyor diyenler ya interneti paylaşıyordur ya da cafe işletiyordur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abrooke139

    Aynen katılıyorum.100 mbps tam iletişim ile cafe bile işletilir.35 mbps bir ev kullanıcısı için gayet yeterlidir.Sonuçta ben istesem bir ayda 2-3 terabaytlık harddisk doldurabilirim 35 hız ile.Bu hız yetmiyor diyenler ya interneti paylaşıyordur ya da cafe işletiyordur...

    işte doyumsuzlukta var biraz bizim halkımızda, turknetin bunda kurt olması lazım ozlelikle tb ca downloadı olanlara ozel bir izleme yontemi geliştirip bu fiyata asla 50-100mb hız vermemsi lazım asla..adam bilki seni sömürüyor işte toplu şekilde..sonra diğerleri standart namuslu kullanıcılar mağdur oluyor....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 27 Ekim 2017; 16:40:9 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerimcem

    benim snr sorunum haloldu seninki gene iyi benimki 75 den 35 düştü ama anlaşılan fazla açtıkları muslukları kısmaya başladılar o fiyata verdikleri hızda abartıydı zaten delikanlı gibide yazarım..herkesi sağlık açısında 50 ye sabitleseler yeri bence 50+ üstü abartı hem haksızlıklarda doğuyor....birine aynı fiyata 16 ver diğerine 100 hemide sınırsız çok saçma...o 3 kuruşa 100mb alan bütün gün abansın 16mb lığın hakkını yesin olcak iş değil ...türknete düşümlerde hak veriyorum ama adaletli yapılsın

    Yani siz nasıl birisiniz akıl sır ermiyor senin söylemine göre bunun sonu yok ki, bu söylediğinin çözüm odaklı olmadığıda kesin(troll gibi yazmışsın) ona bakarsan senin aldığın 35Mbps hız 3-4Mbps cilere görede fazla ben tüm isslerin yerinde olsam bu yazını okusam sana 4Mbps veririm ki senin mantığınada çok güzel oturur, üstelik bunları şimdimi söylüyorsun neden önceden söylemedin.Şunu diğer videolarımda 50 kere söylemiştim 75Mbps ve üzeri hız alanlar snr sorunlarında hemen issyi aramasınlar kendi çözümlerini ilk başta bulmaya çalışsınlar diye misal ben iç tesisatta sıkıntı varmı diye modemimi apartman kutusuna takmıştım biliyordumki aksi durumlarda hız düşürecekelrdi. Sanada önceden yazıcaktım ama büyük bir ihtimal sen bu konuda firmaya haklı olarak çok yüklendin gibime geliyor bu konuda haklı olduğunuz aşikar ama bu Snr işinin pek issyle alakalı olmadığını bilmeniz gerikiyor özellikle Vaede. Eminim ki söylediklerinin aksine 88Mbps verseler az önce söylediklerini unutursun ve umarım senin gibi düşünceler yüzünden etkilenmeyiz çünki sebebsiz yere diğer kullanıcılarla oynanması senin bu vereceğin saçma tepkiden çok daha fazla olur.




  • tek kelime ile saptırmışsın benim bahsettiğim sağlıklı hız alanlar ayrıca teknikerim bilşimciyim kendi cat6 kablomu kendim cektim apartman ankastresine bal gibi snr oynamalarının iss le alakası vardır...sadece iç tesisatla alakalı birşey değil...snr atıyom şak 30 db lerdeyken anlık 5 db altına düşüyorsa o olay issle alakalı, ha hep düşüktür yerlerdedir apartman santral kutusundada değer yüksektir ozaman senle..okey...bilip bilmeden salllamayın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 27 Ekim 2017; 16:47:56 >
  • Benim sana asıl tepki verdiğim konuyu anladın sen farzı misal ben 4alıyorum ve sen 35Mbps alıyorsun bu durumda haksızlık o zaman her tekniker her işten anlamaz snr özellikle vaedeki iken 3 nedenden etkilenir ya toprak altından gelen ana hattında problem vardır ya dağıtım kutusundan binana gelen kabloda sıkıntı vardır yada binadan modemine kadar gelen iç tesisatta sıkıntı vardır. Issyi bırak Telekom bile ana hatta sorun varsa değişmiyor 13 sene önce hattımı değişin başka porta kaydırın diye aldığım cevap şuydu ''sizin hattı başkasına verirsek başkası ne yapacak ''tı. Burda ki ana port dediğim yer altından gelen ana hat kablosundan bahsediyorum. Sıkıntı ise sizin bunu tespit etmeniz için binanıza kadar gelen olan kabloyu baktırmanız gerekiyordu siz sanıyorsunuz ki Telekom bile kendi altyapısına bakerken Auto mesaj göndermiyor işte burada haklısınız burda Telekom bile yetersiz kalıyor ama hızlar konusunda tam saçmalımşsınız.EDİT: Aklıma gelmişne söylim benim kullandığım modemi kullanan burada bir arkadaş vardı ona demiştim ki snr için hemen issyi arama modemde mauel snr yükseltip hız düşüren seçenek var onu dene ilerde iç tesisatını tamamen değişirsen istersen ararsın aksi durumda Vodafone telekom tüm issler anında hız düşürüyor biliyorum çünki çevremdeki insanaların hattınada ben bakıyordum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TeknolojiveBililisim -- 27 Ekim 2017; 19:8:27 >




  • Kubilaykaracam K kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım sana saçma geliyor belki ama her santralin kaldırabileceği bir kapasite var senin hattın 100Mbpsyi destekliyor olabilir ama 35Mbps üstünü şartlara göre veremeyebilirler hatta meximum 24Mbps bile verebilirler ben videolarımda acele edin elinizden geldiği en iyi hızları alın deyince bana reklam yapıyorsun bile diyenler oldu neyse ana konuya gelecek olursak turknet veye telekom sana boş vdsl portu da yok diyebilirdi ve buyüzden vdsl kullanamayan arkadaşlar bile vardı bende zamanında beklemiştim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    İlginiz için çok teşekkür ediyorum. Umarım eski günlerdeki gibi memnun kalarak hizmetimi alırım.
  • Asıl çıkış noktalarına (Gayrettepe) oldukça yakınım. Santralin kapasitesinin dolması sorununu her iki firma için de yaşayacağımı düşünmüyorum. Ayrıca ben eskiden zaten 88 mbps hıza sahip iken bu sorun meydana geldi. Aynı saha dolabına kayıtlı ailemden 4 kişinin hattı var. Onlarda herhangi bir hız düşümü veya ulaşılabilir hızda kayıp meydana gelmedi. Arıza kaydım sonucu Türk Telekom un port değişikliğine gittiğini veya TürkNet in santralden hızı kısıtladığını düşünüyorum. Ayrıca sizin dediğiniz gibi ben de 75 mbps olan tarifemi daha fazlasını desteklediği için 100 mbps e yükseltmiştim.
  • Kubilaykaracam K kullanıcısına yanıt
    Keşke forumu biraz daha iyi takip etseydiniz veya ben görseydim kesinlikle sizi uyarmaya çalışırdım modemde varsa manuel snr düşürün diye aksi durumda telefon açtığınızda hiç gözünün yaşına bakmıyorlar bu konuda tüm issler böyle ama siz biraz eski kullanıcılardansınız(hız sınırlamasına takılmayan) belki yardımcı olabilirler eskiden pek sıkıntı olmazdı da şuan durumlar ne bilmiyorum snrnizi 24 saat takip ediniz Snr değeriniz 14db ise ve çok oynaklık göstermiyorsa mininumum 14db-13.5db arası gibi hızınızı kademeli 75Mbps ye çıkartıp en az 10-11db'de kalıyor ise bunu izah edebilirsiniz ve hız isteyebilirsiniz. Ama diyelim ki bazen veya bazı saatlerde snrniz 11db ise siz daha yüksek hız istediğiniz zaman büyük risk oluşur bu düşük db'de iken hız yükseltirseniz dahada snr düşüceğinden o an görevli baktığında hızınızı çok daha aşağılara çekebilir. Snr loglarınızı iyi ve SİZ tutun onana göre değerlendirme yapın kendinizi kandırmayın tekrar yazıyorum şuanda bile 65Mbps alıyorsunuz sanırım snrniz oynak ve en düşük olduğu anda karşı tarafı ararsanız snrnizi yükseltmek hattınızı stabil tutmak için hızınızı dahada düşürebilirler ilk öncelikleri hattınızın kopmaması.




  • Yardımınız ve önerileriniz için çok teşekkür ediyorum. Kablomdaki ekleri düzelttikten ve snr sabitlemesi yaptıktan sonra kendilerine sorunumu ilettim. Çünkü 3 db lere kadar düşen bir snr değerine sahiptim. Eskiden bu değerim 18 20 arasındaydı. Sürekli takip ediyordum sizin de söylediğiniz gibi. Ancak 11 gün aralıksız hatasız ve son derece memnun kalarak kullandıktan sonra snr değerim fazlasıyla değişkenleşmeye ve internete girmeme engel olacak seviyeye gelmişti. Bunun üzerine yaptığım arıza kaydı sonucunda Türk Telekom a iletileceği ve sorunu onların çözeceği yazıyordu ve 3 4 gün içerisinde sorunumu çözmek adına saha dolabından işlem yapmaya geldiler. Bu sırada evde olamadığım için prosedürü göremedim ve bilgilendirmeyi kendilerine yapamadım. Ancak sonrasında sorunum çözülmedi ve devam etti. Bunun üzerine yeniden arıza kaydı açtığımda hızım düşürüldü ve sonrasında yeniden aynı olay gerçekleşti. Keşke sizin de dediğiniz gibi birkaç gün daha bekleseydim. Ama kablolama ve snr sabitlemesi sonrası sorunum devam ettiği için arıza kaydı açmak durumunda kaldım. Yeniden teşekkür ediyorum size. Doyumsuz, 60 alıyor yetmiyor demek yerine daha yapıcı ve çözüm odaklı bir mesaj attığınız için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kubilaykaracam -- 27 Ekim 2017; 19:44:38 >




  • yüksek hız her koşulda iyi değildir snr 20 altına indiğinde sayfa geçişlerinizde dns çözümlerinde yavaşlamalar takılmalar olur snr yi 20 civarında yada üstünde tutarak (hız ne olursa olsun) daha sağlıklı dns sayfa çözümleri elde ederisniz,15 in altına her inen snr çok sağlılıklı değildir...sayfa geçişleriniz 16mb hız kullanan birinden bile geç olabilir...ben bir süre 75mb kullandım işyerinde sayfa geçişleri bazen sürünüyordu, 50 mb sabitledirdim sayfalar yağ gibi açılmaya başladı tabi snrde 23-24 db bulmuştu..yok ben downloadçıyım torrentçiyim öğrenciyim pc bağımlımsıyım yaşınızda ufaksa tabi ilk seçim hız olabilir ona birşey diyemem...işi gücü olup downladıda aylık 100-200 ü geçmeyen biri için hızı okadar takmanıza gerek yok hızdan daha onemli değerler var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 27 Ekim 2017; 20:23:42 >




  • turknet pişmanlık demek.kafasına göre hızımı düşürüyolar telefondan arıyorsun muhatap yok musteri temsilcisi olayını kaldırmışlar hep bilgisayar kaydı veriliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerimcem

    yüksek hız her koşulda iyi değildir snr 20 altına indiğinde sayfa geçişlerinizde dns çözümlerinde yavaşlamalar takılmalar olur snr yi 20 civarında yada üstünde tutarak (hız ne olursa olsun) daha sağlıklı dns sayfa çözümleri elde ederisniz,15 in altına her inen snr çok sağlılıklı değildir...sayfa geçişleriniz 16mb hız kullanan birinden bile geç olabilir...ben bir süre 75mb kullandım işyerinde sayfa geçişleri bazen sürünüyordu, 50 mb sabitledirdim sayfalar yağ gibi açılmaya başladı tabi snrde 23-24 db bulmuştu..yok ben downloadçıyım torrentçiyim öğrenciyim pc bağımlımsıyım yaşınızda ufaksa tabi ilk seçim hız olabilir ona birşey diyemem...işi gücü olup downladıda aylık 100-200 ü geçmeyen biri için hızı okadar takmanıza gerek yok hızdan daha onemli değerler var..

    Stabil yani sabit oynak olmayan 4aydır şuanki snr değerlerim dahil ortalama 9db ve bir ara 7.5db ye kadar düşmüştü ve bu db'de 100Mbpsde ping crc dahil sıkıntı çıkarmıyordu daha düşük değerleri görmediğim için birşey diyemiceyeceğim sabit oynak olmayan Snrdede 11db'de de 4ms ping 95Mbps hız aldım 7.5dbdede 4ms ping 95Mbps hız aldım hiç kopma yaşamadım yani sizin dediğiniz crc ve pingle alakalı bir durum snr ile alakası yok. Fakat şunu belirtmeliyimki oynak snrde 11db de bile crc değerlerim çok hızlı artabiliyordu birkaç kez 9.5 dbde bile kopma görmüştüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TeknolojiveBililisim -- 27 Ekim 2017; 20:58:39 >




  • Kubilaykaracam K kullanıcısına yanıt
    bu kablolama şu bu işlerini geç boşuna uğraşma en fazla 4-5db iyileşir o da çok parazitli bir hatta.
    88mbit aldığında aynı kabloyu kullanmıyor muydun?

    forumda yüzlerce örnek var adam baştan aşağı tesisatı cat6 yla değiştiriyor iyileşme yok. sinyal gücü istenildiği takdirde saha dolabından artırılabiliyor.

    sen arıza kaydı açtıktan sonra seni yapaya almış olabilirler yani evine daha uzak şehir merkezindeki santrale
    bu yüzden snrlerin sinyal gücün bir anda düştü merkeze yakın mı oturuyorsun?
  • bendede aynı duruma benzer sorunlar var ilk aboneliğim 1mb in altında açıldı sonra arıza kaydı bıraktım teknik ekip geldi 12mb e çıktı bana telefon edildi hızınız 12mb e sabitlendi diye 3 gün geçmedi periyodik olarak hızım düştü en son baktğımda 4mb civarına inmiş bakalım yarın nete girebilecekmiyim
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.