Evde telefon hattı vardır herhalde ama kullanılmıyor. Binaya bazen Vodafone kağıt asıyor fiber hizmet diye. Özgür iletişim 35 tahmini en yüksek 50 diyor. Zil teli olan babamın evi sorguluyorum tahmini em yüksek 75 çıkıyor:) bende sol fiber var site içinde ana santral var < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kadyr -- 11 Şubat 2021; 22:41:46 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Türknet'in verdiği modem mi alınmalı - Zyxel VMG8623-T50B (22. sayfa)
-
-
Evet haklisin, durumu bilmiyordum:
-
Cok guzel bir yorum olmus
VDSL yapisinda olmak suç.
Fakat saka bir yana, ben Turknet'den vazgeçmem, 3 yil oldu
Saygilar
-
Merhaba, türk telekom fiber altyapısı üzerinden hizmet alıyorsanız, geçiş yapmanız durumunda mevcut modemi iade etmeyeceksiniz.
https://turk.net/internet-hiz-altyapi-sorgulama/ sayfamızdan sorgulama yaptığınızda maksimum hızları size önermekteyiz. -
Hayır sol fiber altyapı var bende. Buna da hizmet veriyor musunuz modem her türlü değişecek sol kendi modemini veriyor çünkü
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, altyapı sorgulamasını https://turk.net/internet-hiz-altyapi-sorgulama/ sayfamızdan yapabilir misiniz? Sorgulama yaptığınızda size sunacağımız paket bilgilerine ulaşabileceksiniz. -
Merhabalar,
verdiğiniz modem end of life olmuş modem, modeli güncellemeyi düşünüyor musunuz?
-
Merhaba, modem marka ya da modelinde değişiklik olursa bilgi veririz. -
VMG8623-T50B modem bugün elime ulaştı eski turk telekomun verdiği vdsl2 modeme göre
snr marjin aynı kalmasına rağmen hız 70 mbitten 79a çıktı
ping 6 ms düştü
wifi hiç çekmeyen odada 25 mbit internet vermeye başladı
wifi ile 53 alıyordum şuan 67 alıyorum
fakat ulaşabileceğim maximum altyapı değerlerini göstermiyor xdsl istatislikleri arayüzü tamamen leş
+++ olarak 2018 model turk telekom modemi tplink vn020 de sıfır olan fec ve crc hataları bu modemde uçmuş durumda
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brs168 -- 15 Şubat 2021; 19:46:25 > -
Türknet'den aldığım modemi hem memnun olmadığım için hemde hizmetimi iptal ettirdiğim için iade etmek istiyorum.
-
Merhaba, modemi aldıktan 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Bu süreyi aşması durumunda maalesef iade olarak alamıyoruz. -
türknete yeni abone olduk biz de. bağlanma modemin gelmesi hep sorunlu ve gecikmeli oldu. şimdi de modemin parasını iki kere bankadan çekmişler onla uğraşıyoruz. resmen alırken bir çektiler. sonra ödenmemiş fatura oluşturmuşlar bir daha dün çekmişler. farketmesek insanları uyuturlar. bir de hata yok diye geri dönmezler mi.. aman türknetten uzak durun. modemi de aldık ama memnun değiiz. 2.4 ghz çekiyor ama 5 ghz çekmiyor. içinde anteni yok heralde. ek olarak kısıtlamalar varmış onları da yeni okudum bu modemin parasını iki kere çekince başka böyle vaka var mı araştırmak için. insanları parasıyla rezil eden bir şirket bu. işlerimizi halledelim de en kısa zamanda kapatıp başka bir oparatüre geçeceğiz. yapacak birşey kalmadı. modemi de olduğu kadar kullanacağız ama türknet sorunluymuş. tecrübe ettik. keşke burayı önce okusaydım. arkadaş tavsiyesi kurbanı oldum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soulshaper -- 26 Şubat 2021; 14:34:24 > -
Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Modem konusunda mükerrer çekim yapılıp yapılmadığını arkadaşlarımın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? Fazla çekim yapılmışsa iadesini yapacağız.
Modemin 5 ghz'de çekmemesi ile ilgili modem üretici firma ile iletişime geçebilir misiniz? Modemde sorun varsa iade süreci uygulanacaktır. -
yahu oluştumadık mı sanıyorsunuz. direkt buraya yazmıyoruz heralde @TurkNetDestek
hata yoktur diye arsız arsız dönüyor sizin elemanlar. banka ekstrem hiç öyle demiyor ama...
modem 5g çekmiyor evet neden çift başlılık yapıyorsunuz da sorun varsa üreticiye diye ayırıyorsunuz.
onu da deneyeceğim ama oradan da size yönlendirirlerse görürüm ozaman burayı.
zaten böyle giderse burada türknete neden abone olmayın diye konu açacağım. sıralanacak maddeler hazırda bekliyor.
yaşadığımız olumsuz tecrübeler birilerine yol göstersin en azından diye yazıyorum buraya da.
-
Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydı üzerinden çekimin yapıldığına yönelik dekontları iletebilir misiniz? Takibini yapabilmem için de destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
41713119 destek kaydım. banka estremi zaten gönderdim orada. @TurkNetDestek
-
@TurkNetDestek ne oldu? sesiniz kesildi. halen hata yok deniyor bana bankadan çıkan para nasıl oldu da puf oldu anlamıyorum.
-
Merhaba, çözüm uzmanlarımız gönderdiğiniz dekontu 41713119 numaralı kayıtta faturalandırma birimimize yönlendirmiştir. İlgili birimimiz incelemelerini tamamladığında fazla çekim varsa iade edecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum. -
fazla çekim yok deniyor bankaya da söyledik. bugün tüketici haken heyetine başvuracağız. artık kimdeyse hata çıksın ortaya. online işlemler sayfasında yaptığım alışveriş nasıl olur da yok olur. bütün sorumluluk sizde ama hadi bakalım ne çıkacak...
TÜRKNETE ABONE OLMAYIN YAZIK EDERSİNİZ SAYIN DİĞER OKURLAR. UĞRAŞ UĞRAŞ DUR. PARANIZI ALIYORLAR BİR DE ÜSTÜNE YATIYORLAR. BU İŞTE BİR İŞ VAR. GÖRECEĞİZ.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X