Bana vaat edilen hızın yarısını bile alamıyorum. Her ayın yarısı internet kesintisiyle geçiyor. Buna rağmen fatura göndermek konusunda gayet aceleciler.
Ancak bunlar değil mevzu. Kendilerine ulaşmak için iki şansımız var. Birisi online destek hattı. Bu hattı aşındırdığımı söyleyebilirim. Her seferinde bot mesajıyla e-posta'mı çöplüğe çevirdiler. Ve tabi hiçbir çözüm sunulmadı. Kendilerine telefon numaramdan aramalarını söyledim kaç defa. Aradıklarını ama benim telefonu açmadığımı söylediler. Tabi bu da yalan. Şu an halen internet bağlantım yok. Telefondan aradığımda "sorununuzla ilgileniyoruz" diyen bir bot sesiyle yüzüme kapatılıyor telefon. Çözüm falan beklemiyorum artık, sadece sinirimi atmak için bir yerlere bu durumu şikayet edebilmek adına internet paketi satın almak zorunda kaldım. Sonra da krallar gibi Turknet destek hattındaki eski destek kaydımı kapatıp yenisini açtım. Şimdi de dh üzerinden içimi döküyorum. Nasıl güzel lüksler bunlar.
02127034371 bu numarayı aradıktan sonra 3'e basıp ulaşabilirsin. Şikayet hattı diyede geçiyor zaten
Aradım dostum. Online işlemlerdeki karşılığı olmayan destek kayıtlarından farkı yok bu hattın. Çözüm sunmak yerine, altyapı sahibi bla bla şeklinde topu başkasına atıyorlar. 24 saat sonra da destek kaydını kapatıp sorunu çözdük diyorlar. Hepsini geçtim, utanmadan süreci değerlendirmek adına anket gönderiyorlar. Bağlanamadığım internetle sunmadıkları çözümü değerlendirmemi istemek yüzsüzlükte master yapmak sanırım.
brawod
kullanıcısına yanıt
Sürekli aç elinde sonunda ttnet ekibini yönlendirecekler. Ama öncelik kendi müşterileri olduğu için beklemekten başka çaren yok