Merhaba, Evet saatlerdir İnternet kesiliyor Gültepe malahhede. Fişi çıkarıp takmadan gelmiyor. En son 2 saat kadar önce gitti gelmedi. Destek kaydı açmıştım giremiyordum uygulama üzerinden ama şimdi erişebildim. Kayıt: 61130333 < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
TURKNET Küçükçekmece Kulubü (207. sayfa)
-
-
Internet olmadığı için 61132130 numaralı destek kaydı oluşturuldum ama GigaFiber bağlantım için neden DSL ve Türk Telekom’a iletilecek diye çıkıyor anlam veremedim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Destek kaydım 61132168 ilgilenir misiniz İstanbul Küçükçekmece yeşilova internet yok
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Fiber destek hattını aradım, bölgenizde genel arıza var diyor bant kaydı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tam da felaketin yaşandığı böyle bir günde haberleri takip etmemiz gereken zamanda sabahtan beri bitmeyen bir arıza sebebi ile İnternetsiz kaldık. Mobil İnternet ne yazık ki yeteri kadar hızlı da değil ve malum bir kotamız bulunmakta.
Çocuk öğlenden beri patladı evde video izleyemiyorum diye yakınıyor. Acaba tam olarak ne çeşit bir arıza bu giderilemedi hala. Net bir bilgi olsa ona göre bilelim ne zaman gelip gelmeyeceğini.
Hayır birde İnternet gelse bile modemde ve gpon da aktif olmuyor. Komple fişi çekip bir süre bekleyip geri takınca geldiğini anlıyoruz. Yani arıza giderilse bile fişi çekip takmadan saatlerce de İnternet gelmedi düşüncesi ile öylece kalabiliriz.
Uzun süredir 1 kere bile kopmayan bağlantı tam gününü buldu gidecek.
Bekliyoruz sayın @TurkNetDestek yetkilisi. Sorun giderilince bir haber edin bari.
Kolay gelsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Modemde İnternet ışığı kırmızı, gpon da ise sarı ışık yanıp sönüyordu az önce bakınca. Ne zaman düzeldi bilmiyorum. Çünkü gpon da kırmızı yanıyordu. Kendi kendine düzelmediği için!!! Fişleri çekip takınca sorunun giderildiğini gördüm.
Arıza düzelmiş, şuan hizmet var. İnterneti gelmemiş olanlar var ise fişi çekip 30 saniye kadar bekleyin ve geri takın.
@TurkNetDestek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dJ_bLoW -- 6 Şubat 2023; 21:14:56 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bizim internet hiçbir şey yapmadan düzelmiş
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, bölgenizde bir genel arıza yaşandı, sorunun çözünlendiği ekipler tarafından iletildi. Erişim sorunu devam ediyorsa destek kaydı açarak tekrar buradan bilgi vermenizi rica ederim. -
Merhaba, bölgenizde yaşanılan genel arıza çözümlenmiştir. Sorun devam ediyorsa buradan tekrar bilgi vermenizi rica ederim. -
Merhaba, 13 saat 5 dakikadır online olduğunuzu görüntüledim. Bölgenizde yaşanan genel arıza çözümlenmiştir. -
Merhabalar,
Öncelikle ülkemizde meydana gelen felaketten ötürü geçmiş olsun dileklerimi sunarım.
İstanbul Küçükçekmece Kemalpaşa Mahallesi Ersöz sokak No:10 'da ikamet etmekteyim. 2022 yılının Mayıs ayında apartmanımıza Gigafiber kutusu yerleştirildi dıştan kablosuda çekildi. Fakat 2022 yılından bu yana neredeyse her hafta sorgulamama rağmen bir türlü aktivasyon gerçekleşmedi. Bir ay öncesine kadar turknet abonesiydim. Fakat apartman iç tesisatından dolayı yaşadığım sıkıntılardan ötürü aboneliğimi iptal ettirdim. Gigafiberin aktif edilmesini bekliyorum. Bağlar caddesi üzerinde olan sokağımızın karşı çaprazındaki sokak yaklaşık 100 Metre geçen hafta kutu konulduktan hemen sonra aktivasyonu yapıldı fakat bizde 9 ay oldu hala aktivasyon yapılmadı. Bununla alakalı bir dönüş olacak mı ? Apartmanımızdaki genç nüfus oldukça fazla ve apartman sakinleri tarafındanda bana sürekli soruluyor 12 dairenin neredeyse 12 side aboneliği taşımaya hazır fakat her gün akşam işten geldiğimde gigafiber kutusuyla birbirimize bakıyoruz nasip kısmet diyoruz.
Dileklerim bunlar. İyi çalışmalar dilerim. @TurkNetDestek
-
Merhaba,
Konuyu geçen haftalar yeni başlık altında detaylıca incelemiştim:
TurkNet'in GigaFiber Altyapı Müjdeleri ve GigaFiber Kutuları Hakkında Bulduğum Gariplikler
Ülkemizin hali ortada, bu konulara ara verildi. Hatta afetten önce konuyu rakip firmalara açmıştım, şimdi kaldı öylece. İleride günü geldiğinde TurkNet'in tanıtımları, sözleri gündeme taşınmalı ve kesinlikle yaşananları Rekabet Kurumu ve BTK incelemeli.
Ve tekrar belirteyim, benim derdim TurkNet ile değil, firmaların bizi beklentiye sokmalarına izin vermeyelim, bu tüketici bilincini yaymalıyız.
-
Merhabalar, gigafiberin aktif olduğunu ilettiğiniz sokak sizinle aynı mahallede mi yer alıyor? -
aynı mahallede değil bunun ne önemi var aramızı bir sokak ayırıyor bizim apartmana kutu konalı 1 sene olacak neredeyse o sokağa gecen gafta kutu kondu hemen aktif oldu. Gereken özen kesinlikle verilmiyor. Sürekli otomatik cevaplar veriyorsunuz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, çalışmalar mahalle geelinde yapıldığı için farklı bir mahalleye dahil olan sokaklar için henüz işlem yapılmamış olabilir. Kutulama sürecinden sonra sırası ile aktivasyon verilir. Tam adresi PM üzerinden konu linki ile paylaşır mısınız? -
pm den adresimi ilettim 10 ay oldu neredeyse hala aktivasyon yok
-
Kontrol ederek yardımcı olacağım -
fevzi çakmak mahallesi için halen bir adım atılmadı geçen sene mayıs ayında geleceği söylenmişti
-
Merhaba, gelen talepler ile planlama süreçleri de değişiklik gösterdiği için şu an bölge ya da süre bilgisi maalesef veremiyorum ancak üzerinden talebinizi iletebilirsiniz.
-
Gigafiber yeni mahalle temel sokakta saatlerdir yok ne zaman gelir @TurkNetDestek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X