Şimdi Ara

TURKNET Küçükçekmece Kulubü (209. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.350
Cevap
30
Favori
137.439
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 207208209210211
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    TURKNET Küçükçekmece Kulubü



    Aktif takip ettiğim biricik forumunuza

    Dünden bu yana giremiyorum, tüm bilgiler doğru olduğu halde maile tıklayın diyor, mailde sizden gelen giden Hiçbirşey yok, spam klasörü dahil...giriş yapmayı ve yazmayı engellemenin farklı bir versiyonunu bulmuşsunuz, tebrikler!!! .

    Bu korku niye... Zerre eleştiri istemiyorsunuz, insanları kandırmak, olmayan şeyleri olmuş gibi biz yaptık demek, reklama verdiğiniz değeri insana da verseniz olmaz ama değil mi. Siz büyük ve müş. memnuniyetine önem veren firmasınız.(bunu sadece kendiniz söylüyor ve inanmak istiyorsunuz)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • safak970 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, forumla ilgilenen arkadaşıma bilgi verdim. Mail adresinizi kontrol edecek.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bu kontrol işi, kaç gün sürecek,, bakın bu teknoloji çağında saniye demiyorum,, dakika demiyorum,, saat demiyorum,, gün diye soruyorum, eee sizde teknolojide 1 numarayız diyorsunuz ama 17 saat olmuş, hala çözüm yok.... Hala foruma giremiyorum, çok ilginçsiniz.. Kullanıcı adım belli, şifrem başlangıçtan buyana hiç,, ama hiçççç değişmedi,, ama yukarıda paylaştığım tuhaf ekran çıkıyor,,, ama mailde Hiçbirşey yok sizden gelen, iyi taktik ama, beğendim.. Saklamanın ve engelin kılıfa uydurulmuş hali, keşke bu dahiyane çözümleri farklı-faydalı şekilde kullasaydınız!!

    Ama biz seni forumdan attık, engelledik, artık orada yoksun, niye demiyorsunuz açık açık...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • safak970 kullanıcısına yanıt
    Selamlar, sistem belirli aralıklarla hesapların bot ve spam olmadığını teyit etmek için mail doğrulaması istiyor. Foruma uzun bir sürenin ardından tekrar giriş yaptığınız için bu sistemin otomatik olarak devreye girdiğini görüyoruz. Bir süre sonra mailinizi tekrar kontrol etmenizi rica ediyoruz. Sorun devam eder ise aynı ekrandan mail adresinizi değiştirip hesabınıza erişebilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bir süre derken, nasıl bir zaman kavramından bahsediyorsunuz, mail anlık görünüyor, ama sizden gelen birşey yok. Otomatik kesintiye otomatik mail bile gönderemiyorsunuz, Ama giga bizim işimiz diyorsunuz...

    Hala sizin ekiplere açık adresimi verip gelecek haberi bekliyorum, ekipler neredeki 2 gün oldu hala bana dönüş yapmadınız.

    Alkışlar sizlere.....


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • safak970 kullanıcısına yanıt
    Kontrol ettim ancak adresinizle ilgili henüz bir geri dönüş yapılmadı.
  • Atakent mah. için herhangi bir gelişme yok sanırım k.çekmece kısmı bitti mi tamamen ?

  • Boomcu kullanıcısına yanıt
    Merhaba, elimizde planlanan bölge bilgisi olmadığı için bu konuda maalesef bir bilgi veremiyorum ama
    turknet
    GigaFiber İstiyorum — TurkNet
    https://turk.net/gigafiber-istiyorum
    sorgulama üzerinden altyapınızı kontrol edebilir ve adresinizde yoksa talebinizi iletebilirsiniz.




  • Yaklaşık 6 saattir Küçükçekmece/Cumhuriyet mahallesinde internet erişimim yok. Arıza kaydı bırakıyoruz geri dönüş yapılacak deniyor ama yok

  • ibrahiimacr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kayıt numaranızı paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Destek Numarası: 63378474

  • ibrahiimacr kullanıcısına yanıt
    Ekiplerimiz sorunun çözümü için saha ekipleri ile iletişim halinde, arıza kaydınız ile süreç devam etmektedir. En hızlı şekilde sorunu çözümleyerek size bilgi vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    19 saattir bağlantımız yok dün geceden beri arıza kaydı süreci devam etmektedir diyorsunuz.

  • ibrahiimacr kullanıcısına yanıt
    Arıza çözüm sürecimiz, hizmetinizde yaşanan arızaya göre uzayabiliyor, ekiplerimiz çözümlemek için çalışmalara devam etmektedir. Eş zamanlı olarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Salı akşamı 19:30'dan beri bağlantımız yok hala çözümlenmiş bir şey yok. 36 saat dediniz onuda geçti. Şaka gibisiniz.

  • ibrahiimacr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza süreciniz devam etmektedir. Maalesef süreç uzayabiliyor, ekiplerimiz çalışmalara devam etmektedir.
  • @TurkNetDestek ve diğer arkadaşlar, Malumunuz üzere 2022 Mayıs ayında kemalpaşa mahallesinde kablolama yapılmıştı. Yaklaşık olarak 1 yıldır belediye gibi farklı çevresel etkenlerden bahsediliyordu, sonunda muhattap alınmadığımı düşünerek BTK üzerinden kendilerine şikayet kaydı açıp btk üzerinden yazılı cevap alınmasını aynı zamanda cimer üzerinden ise belediye engelliyorsa konu ile ilgili durumun ne olduğunu altyapı, kazı gibi izinlerin verilip verilmediğine dair bilgi edinmek istedim.


    Turknet tarafından uzun bir süre sonra dönüş yapıldı ve problem belediyeden kaynaklanmadığını kablolama ve kutulama yapılan bu bölgenin şu anlık yatırım bölgesinde olmadığını daha önce alındığını kablolama kutulama yatırımı yapıldığını fakat hizmet yatırımı yapılmadığını ve kısa bir tarihte planlanmadığı bilgisini aldım.


    Şeffaf hizmet anlayışı gütmelerine rağmen bu bilgileri bu şekilde alabildiğime üzüldüm ben.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkankulaber -- 26 Mayıs 2023; 22:31:2 >




  • TURKNET Küçükçekmece Kulubü TURKNET Küçükçekmece Kulubü @TurknetDestek Gunaydın resimlerde gordugunuz bina birkac gun içinde yıkılacak arka arkaya tum sokaklara kablolarda ordan dagılıyor oncesınde aksiyon alırsanız bına yıkımı sonrası olusacak İnternet kesintisinin onune gecılebılır adres Cennet Mah Fevzi Çakmak Cad No 48

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • BsalihBjk B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekibimize konuyu ilettim. Bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim
  • Merhaba @TurkNetDestek


    Dün gece yarısına yakın yaptığım testlerde hızımızın 500-600 Mbps civarına düşmüş, ping değerinin de 1-2 den 4 ms civarına çıkmış olduğunu fark ettim. Download hızım genelde 850-900 Mbps aralığında olurdu hep. Gece yarısı 01:00 da internetimiz gitti ve ben sabah 07:00 de evden çıkarken hala gelmemişti.


    Konuyla alakalı destek kaydı numaram: 64422716


    Yardımcı olursanız sevinirim..


    Teşekkürler, kolay gelsin.

  • 
Sayfa: önceki 207208209210211
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.