Şimdi Ara

Turknet Mağduriyeti Bitmiyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
248
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar forumda üyeliği olmadığı için arkadaşımın yerine konuyu ben açıyorum. Konu biraz uzun oldu, okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim.

    Arkadaşımın yazlığında aktif olarak TT ile ADSL alt yapısı sağlanmakta. Yaklaşık 200 metre ilerideki bölgede bir otelde ise vdsl alt yapısı bulunmakta ve 75 mbit hız almaktalar. Bizde "oradan yazlığın olduğu siteye alt yapı çekilebilir mi" die araştırırken Turknet müşteri hizmetlerini aradık ve adreste VDSL olduğunu, 35mbit hızı rahatlıkla alabileceğimizi bildirdiniz. Arkadaşıma "hemen sevinmeyelim bir kaç defa arayalım, soralım çünkü Türknet müşteri hizmetleri hatalı bilgi verir." dedim. Başıma iki defa geldi, ben tölere edebildim fakat kimse sizin hatalarınızı görmezden gelmek zorunda değil. Farklı zamanlarda 3 ayrı defa aradık ve her seferinde bu bilgiyi verdiniz. Bizde bunun üzerine modem satın alıp (2500TL) ve arkadaşımın 10 ay kalan taahhütünü bozup (2600 TL) Türknete geçirmeye karar verdik. Geçiş talebinde bulunulurken bile teyit edildi.

    İnternet bugün sabah aktif edildi ve ADSL alt yapısı ile bağlandı.(Şaşırdık mı?) Bir ümit hata olmuştur die online işlemlerden Destek Kaydı oluşturduk ve beklemeye başladık. Dönüş sağlandığında "Bize Vdsl bağlayacağınızı söylediniz fakat ADSL bağladınız bir sorun mu var ?" die sorduğumuzda "Yapacak birşey yol alt yapınız ADSL, size VDSL bağlayamayız" dediniz. Madem alt yapım ADSL di niçin her aradığımızda "alt yapınız VDSL 35mbit hız alabilirsiniz." şekilde cevap verdiniz?

    Ağır ithamlarda bulunmak veya ağızımı bozmak istemiyorum ama siz ne yapmaya çalışıyoruz ? Biz sanıyoruz ki Vdsl e geçicez ve Turknet bize iyi hizmet vericek. İki katı fatura bedeli ödemeye razı gelip, 2500 TL ye modem alıp ve üstüne 2600 tl lik taahhütü bozdurduk. Sonuç tamamen hüsran. Müşteri hizmetlerinizden niçin hiçbir zaman doğru bilgiyi alamıyoruz. Bu durum yüzünden ben 2 defa mağdur oldum, bu mağdur olan ikinci arkadaşım ve mağduriyetleri saçmalık düzeyinde hatalardan kaynaklanıyor. Ben sizi arkama bakmadan, içim rahat bir şekilde öneremeyecek miyim? Ne yapmaya çalışıyorsunuz ?


    Edit : Hizmet Numarası : 3995105




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xmenvirüs -- 3 Temmuz 2024; 2:15:59 >







  • Merhaba, öncelikle yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgün olduğumu iletmek isterim. Konunun tekrar incelenmesi için uzmanımıza bilgi verdim. Bu konuda uzmanımız ekiplerden bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir.
  • forumda o kadar iss kullandım. cogu ile aynı altyapıda sorun yaşadım yok ping sorunu hız sorunu en sonunda bir firmaya sans verdim. ula ndedim vodafone.net geçeyim. aynı altyapıda 3 kere lokasyon değiştirdim. istanbul maltepede aynı altyapıda 50 mbps - 100 Mbps Deneyimledim. bir kere kopmaz mı ya 1 kere ping sorunu yaşat. merkur.net - ınternetkutusu - gibirnet vb çok sorun çıkardı. dalgalanma ping hız düşüklüğü o yüzden diyeceğim parayı fazla ver hizmetini al abi. vodafone övmek için söylemiyorum. herkesin deneyimi kendine turknet app üzerinden destek aldıgı dakika bende bitmişti. yıllardır övenlere söylerim. geçin başka firmaya turknet nedir abi! tt altyapısında 10 mbps adsl için 400₺ istiyor! YUH BE YUHH! 50 mbps VDSL 132₺ ödüyorum :) şuan ankaradayım buradaki altyapı 72 mbps kadar 50-15 tam alıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xantiave -- 3 Temmuz 2024; 6:24:16 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.