Turknet Hizmet No: 2155915 Merhabalar. Türknet internet aboneliğimi iptal ettirdikten sonra modemi 17.08.2022 tarhinde Aras kargo ile geri gönderdim. 28.09.2022 tarihinde telefonuma gelen mesaj ![]() Turknet online işlemleri kontrol ettim. Gerçekten fatura kesilmişti. ![]() Hemen Türknet Müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalıştım fakat hiçbir şekilde ulaşamadım. Sonrasında forum aklıma geldi. Forumdan iletişime geçmeyi denedim. Turknet Destek konusuna şikayetimi yazdım. Özel mesaj yoluyla iletişim kurulmasını ve kargo takip numarasını iletmemi istediler. Kargo takip numarasını gidip kargo firmasından eski kayıtlardan bulup fotoğraflarını çektim. Kargo teslim alınmıştı. ![]() ![]() ![]() Lojistik Ekibine ilettiğini dönüş yapılacağını söyledi. Fakat 3 gündür bir gelişme yok. Fatura ödeme tarihim geçti. Şikayetvar'da bu konu üzerine çok şikayet var. TurkNet Modem ve İade Şikayetleri - Şikayetvar https://www.sikayetvar.com/turknet/iade/modem
En son bu konuyu açmak geldi aklıma. İzlemem gereken yol nedir? Bu haksız faturayı hiçbir şekilde ödemek istemiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi h065 -- 1 Ekim 2022; 17:53:57 > |
Bildirim