Merhabalar,Memnuniyetle kullandığım Turknet nakil işlemleri sırasında tam bir baş belası olmaya başladı.Isparta Merkezdeyim yeni apartmana taşındım. Çok da uzak değil sadece karşı bina.Sokak vs aynı.Türknetten 2-3 hafta önce nakil işlemlerinin yapılamadığı binada telefon hattının olmadığı belirtildi. Oysa ki apartmanda 3 kişi daha var internet kullanan TürkNet değil ama yine de kullanıcı var.Çağrı merkeziyle görüştüğümde ( Şimdi onu da kaldırmışlar ) Türktelekom il müdürlüğüne gitmem gerektiğini ve sorunu orada çözmem gerektiğini söylediler. Bende gittim fakat sorunu çözemedim. Oradaki çalışan bana sorunun benlik olmadığını TürkNet ile mail yoluyla çözülmesi gerektiğini söyledi.Bu süre zarfında tabi ben mailler attım görüşmeye çalıştım fakat sesli yanıt sistemine bir şey anlatamıyorsunuz.Sürekli yönlendirme,hata vs. İşin garip tarafı Sistemdeki adresim kısmında şuan oturduğum dairenin adresi var. İnterneti kullanamadığım gibi üstüne üstlük birde fatura çıkarmışlar tam tamına 50.31TL. itiraz etmek istedim müşteri hizmetlerini aradım,yok öyle bişey tamamen saçmalık. Yani bilmiyorum ama TürkNet e başvuru yapacaklar 1 kez daha düşünsün. 1.5 Aydır kulllanamıyorum interneti ve parası isteniyor.Saçmalık.
Sizin daireye değil de aynı binada farklı daireye nakil talep edebiliyor musunuz ? Bazen daireye port yazmıyorlar nasıl olsa uç bırakıp gidecekler kendi dairenize bağlarsınız sinyal gelince değiştirirsiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isterim. Nakil işlemlerinde altyapı kaynaklı sorunlarla ara ara karşılaşabiliyoruz ve bu işlemler biraz zaman alabiliyor. Bu süre içerisinde hizmetinizi kullanamadıysanız ve size bir fatura çıktıysa inceleme talebi oluştururuz. Sizden istenilen fatura bedelini eğer hiç kullanım gerçekleştirilmediyse, arkadaşlarım inceler ve size iade yapılır.
Lütfen, artık cidden uğraşmak istemiyorum.Nakil öncesine kadar her şey çok iyiydi.
LecterHannibal
kullanıcısına yanıt
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
15 Ağustosdan sonra vae de ister 100 desteklesin 35 den yukarı veremezler ama eğer TürkNet e ulaşabilir iseniz nakil için tt ye gönderdiğiniz iş emrinin numarasını istiyorum deyin bakalım ne yapacaklar bir de forumdan bir arkadaşın da böyle sıkıntısı vardı galiba Sinan Bey e TürkNet in müdürlerinden birine mail atarak bu sorununu çözdürmüşlerdi. Onu da deneyebilirsiniz. MH'nin kapanması cidden iyi olmadı hadi kapatıyorsun bir talep açıkken yeniden talep gönderemiyorsun eski talep altlara düşüyor zaten iş yapmayı beceremeyen bir mh var karşımızda iyice batırdılar
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme