Merhabalar, 7 haziranda saat 00:00-01:00 civarinda internet hizim 14mbitten 4mbite dustu. Bende sabahina destek kaydi actim. DEstek kaydina istinaden turktelekom ekibinin gelecegi yazildi ve ertesi gun bir kisi geldi. Bina ankastresini kontrol etti ve bir problem olmadigini belirtti.(Bu arada sorunun buyuk ihtimalle YAPA portundan kaynaklandigini soyledi.) Bundan sonra is emri yine turknete aktarildi. Turknet tekrardan ayni is emrini acti ve 3 gun boyunca turktelekom ayni seyi yazdi. Bundan sonra turknet baska bir is emri acti ve turktelekom bir kac saat sonra yine ayni cevabi verdi. Cevap budur:
Ilk is emri
Arıza Bildirim Tarihi : 07-06-2020 07:33:29 İşlem Zamanı : 10-06-2020 12:08 Arıza ID : **********1101 İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz. Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok
Ikinci is emri
Arıza Bildirim Tarihi : 07-06-2020 07:33:29 İşlem Zamanı : 12-06-2020 14:00 Arıza ID : *******3620 İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz. Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok
Bende btk sisteminden sikayet actim, orada ilk olarak sorunu cozduk diyip sikayeti kapattilar. Ben tekrar actim sonradan sorununuz incelenmektedir yazildi ve destek kaydina atilan mesajlar oraya da atilmaya basladi. Sonrasinda Ic tesisati ve modemi kontrol ettirmek icin ekibimiz gelecek yazdilar, 3 gun de o surdu ve destek elemani geldi. Ankastreyi kontrol etti, yanindaki modemi ankastreye bagladi ve benim aldigim hizin aynisini aldi. O da YAPA sisteminde bakim var, tum musteriler su an dusuk hiz aliyor dedi. Sonra ariza icin kagit imzalatip gitti. Bu sabah soyle bir mesaj geldi oim'e
Arkadas siz insanla dalga mi geciyorsunuz? Ayin 7'sine kadar adsl filan aliyorduk 14mbit, ne oldu?
Simdi atacagim ekran goruntuleri mayis ayina ait
Bu ikisi yetmez ise yine 29 mayista forumda soyle bir mesaj atmisim
Bu da yetmez ise, oim'de 32921669 numarali kayitta 08.05.2020 17:52 tarihinde acik acik hizimi yazmislar
Bu da yeni aldigim, alt komsuma ait turknet altyapi sorgulamadaki hiz degerleri
Bunlarda su anda aldigim hiz degerleri
Simdi burada kim hakli kim haksiz?
@skurmus
@TurkNetDestek
Geç başka firmaya zaten yapada 800metre stü eziyettir.Bu arada altyapında kaç mbit millenicomdan sorgula ve yaz?
Hocam derdim hız degil, turknetin eksik aciklama yapması/baştan savma cevap vermesidir. Bunu ben 4.defa yazıyorum. Hem Twitter da hem buradaki destek hesabina yazdim. Doğru dürüst aciklama yapıldığı sürece kimse itiraz etmez. Millenicom da 16mbit gosteriyor, yani derdim hız değil
HeiLi
kullanıcısına yanıt
Altyapınız yok o zaman yapadaki hızınızın düzelmesini beklemelisiniz o zaman.
bigcrysis93B
kullanıcısına yanıt
Hocam konuyu okumuyor musunuz? ALtyapim var, eger YAPA santrali bozuksa dogru durust bilgilendirsinler veya sorun baska bir sey ise onu yazsinlar. Bastan savma cevaplari can sıkıyor.
Aynı şey taahhüt verilmiş bir abonelikte başınıza gelseydi ayvayı yemiştiniz. Ülkede işler avrupa standartlarında ilerlemiyor malesef. İyi yanından bakın. Zaten taahhütünüz yok. Turknet aboneliğinizi TT, Milenicom, Netspeed gibi başka bir ISSye taşıyın.
Eğer uğraşır ve bir şekilde sesimi Türknete duyurabilirim diyorsanız pes etmeyin devam edin.
Merhaba, eski destek kaydınızda verilen bilgi ile birlikte hattınızın tekrar kontrol edilmesi için önceliğinizi ilettim. Teknik arkadaşım tekrar kontrol ederek sizinle iletişime geçecek.
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Eyvallah sagolun ama artik gerek yok, pazartesi iptal fax'ini cekip millenicom'a basvuru yapacagim.
Bu arada turknetin musteri hizmetleri var arkadaslar bir efsane gercek yani, beni bugun 17:00-17:30 civari aradilar. Fakat yardimci olmak isteyen arkadasin sesi cok cok az geliyordu. Bende o ara musait olmadigim icin 19:00'dan sonra arayin dedim. Telefon kapandi. Saat 19:00 civari babamla gorustum, hicbir sikinti cekmedim. Pesine yine turknet aradi ve yine karsidan ses inanilmaz derecede dusuk geliyordu. Sesin gelmedigini belirttigimde kapattilar ve 5 dk icinde tekrar aradilar ve yine ses gelmiyordu tabi bunun ustune yine kapandi. Bende su numarayi arayayim dedim, cikan telesekreterin sesi cok rahat geliyor. Sonrasinda ise telefonu kapattim dinlemeyip. Kullaniciyi mi trolluyorsunuz ne yapiyorsunuz bilmiyorum. 2 senelik maceram icin tesekkurler, 2 sene icinde 2 sefer ariza yasamisimdir. Bunlardan biri packetloss ve ping bunlarda son 2-3 ayda basladi. Birde bu sorun. Bu arada yeniden is emri ilettiler ama turktelekom ekibi gelmeyecek cunku bir defa geldiler ve sorun olmadigini soylediler. ADSL kullacisi(ve benim gibi kullanicisi olanlar) allah belamizi versin altyapimiz yetersiz. Starlink gelirde ona 200-300 dolar bayilirim da su sirketler insallah batar.
Bu da yeni modem bilgileri sabah gore yine dusmus
Altaypisi vdsl olan ve hele YAPA sisteminde olan varsa dusunmeden turknete gecebilir. Ama bizim gibi yetersiz altyapiya sahip olanlar dusunmesin.
edit:
Allah kahretsin YAPA sistemindeyim, yani turknetin ekibi gidip santralde bir YAPA port kontrolu yapti mi o bile mechul ve lanet olsun direk gecis yapamiyorum once iptal etmem lazim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HeiLi -- 20 Haziran 2020; 20:24:27 >
HeiLi
kullanıcısına yanıt
Merhaba, arızanızın önceliğini teknik uzmanlarımıza tekrar ilettim. Arkadaşlarım saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu yakından takip ediyorum.
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Tesekkur ederim, ama lutfen rica ediyorum is emrini iptal edin yarin (22 haziran 2020) online sinavim var. Internetimin kesilmemesi lazim, zaten ondan sonrasida onemli degil.
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Merhabalar, iptal dilekcesini yolladim. Ne zamana iptal olur acaba hizmetim?
Türknet gibi ISS' lerde internet altyapısında sorun yaşamayana kadar herşey çok güzel, ama bir sorun yaşadın mııı vay haline :)
İlk Türknet abonesi olurken VAE altyapısındaydım ve max alabileceğim hız olan 10 mbps hızı alıyordum. Ama haberim olmadan YAPA' ya geçirmişler bir baktım ki hızım bir süre sonra max 6-7 mbps lerde. Ne geldiyse başımıza bu YAPA' dan geldi :) Aboneliğimi bile bu yüzden iptal ettim. Bölgeme VDSL geldi ve 80 mbit hız alabiliyorum YAPA' dan VAE' ye geçiş için talep geçtim ama geçirmediler. İnsanları düşük hızlara mahkum etmek için geçirmiyorlar ve nasıl olsa senden başka ke... buluruz diyorlar :) Müşteri kazanmak zerre umurlarında değil. Zaten kapasitelerinin üstünde abone çektiler :)
Ar3thA
kullanıcısına yanıt
Bunu yine yazayim ben, eger YAPA'da iseniz ve altyapiniz vdsl ise, cok iyi her sey ama degilse yazdiginiz gibi vay haline
HeiLi
kullanıcısına yanıt
Merhaba, iptal dilekçeniz bize ulaştıktan sonra SMS olarak bilgi veriyoruz. Ardından arkadaşlarım sözlü onayınızı almak için sizinle iletişime geçecektir. 7 gün içerisinde bir çok kez arama yapacağız. Ulaşamadığımız 7. günün sonunda iptali gerçekleştireceğiz.
Guncelleme:
Evet millenicom'a basvurdum. Turktelekom ekipleri geldi portu degistirdi. Ve sonuc
13 gun boyunca isi dondurup durmak yerine YAPA portunu degistiremediniz. Iptal dilekcesini vermistim en kisa surede aramanizi bekliyorum.
@TurkNetDestek @skurmus
HeiLi
kullanıcısına yanıt
Merhaba, iptal dilekçesi ve kimlik fotokopisi bize ulaştığında arkadaşlarım sizinle iletişime geçecektir. 7 gün içerisinde ulaşılamaması durumunda otomatik olarak iptal edilecektir.
Turknet 35Mbit Download, 10 Mbit Upload satıp 3 ay boyunca sürekli oyalayıp 4 gün daha bekleyin 3 gün daha bekleyin vs diyerek VDSL ücreti ödetip max 16Mbit (ortalama 8), Download 0.7Mbit Upload veren bir firmadır, yalanda eline kimse su dökemez. Tek çözüm bir an önce başka ISSye geçip kurtulmaktır, 3 ayda sinirlerimi yıprattı...
az önce de beni aradılar utanmadan kendilerini savunmak için aramışlar çözüm için değil Ukala şekilde Download 35 Mbit Upload 10Mbit demişsiniz bu beyanlar doğru değil diyor yani ben müşteri olarak yalan beyan ediyormuşum buradan o arkadaşa sesleniyorum faturayı aşağıya ekliyorum faturayı incelesin ödediğim faturada aldığım hizmet ne olarak görülüyor hep birlikte inceleyelim
Faturaya bakın orda ne için para ödüyormuşum dedim hıı evet şimdi baktım doğruymuş diyor, herkes sizden şikayetçi diyorum adam bizden şikayetçi olması mümkün değil şu kadar kullanıcımız var diyor müşteriyle polemiğe girmeyi çok seven, hizmet vermeden fatura ödeten, kurumsal olmayan bir firma, sinirlerinizi yıpratmak istiyorsanız hizmet alın paranızı çöpe atın. Faturaya bile bakmadan incelemeden direk firmasını savunmak için aramış böyleleriyle muhatap olduğumuz zamana yazık.
suntoday
kullanıcısına yanıt
Bunlarda müşteri memnuniyeti yok hocam.
Adamlar 10 m uzaklığında saha dolabı bulunan adamı kâr etmek adı altında 2 km ötedeki santrale bağlayıp hız düşürüyorlar mağdur ediyorlar.
İlk önce modeme sonra iç teçhizata suç atıyorlar bir şekilde oyalıyorlar, kandırıyorlar.
TurkNetten her türlü çirketliği beklerim, bir an önce iptal ettirmekte fayda var milleti gasp etmek bu kadar kolay olmamalı zira bu millet bu kadar kötü hizmeti haketmiyor...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme