Öncelikle herkese merhaba, Kısaca sorunumu anlatayım. Internet hızım birden bire düştü OİM den arıza destek kaydı oluşturdum. Sonra atlak bağlantı dendi fakat internet erişimim var 8 mb. Internet kullanılıyor ama çok düşük hızlarda video filan izlenmek istenirse 480p de filan izleniyor. Sonrasında günler öncesinde destek talebi açtım ve bana yardımcı olmak yerine otomatik cevaplarla sürekli geçiştiriyorlar. Sonra internet modeminden olduğunu söylediler yeni modem aldık, iç tesisatı cat6 kablo ile değiştirdik sorun düzelmedi. Sizin önerebileceğiniz birşeyler varsa onları da denemek isterim çünkü TürkNet kendi müşterisini mağdur edecek kadar ilgisiz ve alakasız. Kısaca copy past yaparak hat değerleri gibi şeyleri paylaşacağım. Teknik Bilgiler Devre Numarası8829328215 DurumKullanıcı 1 saat 6 dakika ONLINEFiziksel Durum (VAE)KAPALISantralOSTİM-19 Ip Adresi100.85.19.18 Modem BuluşmaModem Buluşmuyor - VDSL İndirme Hızı- Yükleme Hızı- Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri Upload Kapasite Hızı : null kbps Download Kapasite Hızı : null kbps Upload Mevcut Hızı : null kbps Download Mevcut Hızı : null kbps Upload Noise Margin : null dB Upload Attenuation : null dB Download Noise Margin : null dB DownloadAttenuation : null dB Telekom Sistem Mesajı Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi Arıza Bildirim Tarihi : 06-11-2020 19:11:08 Görev : ISLAH Görev Bildirim Zamanı : 07-11-2020 21:31:00 Arıza ID :2020110600078289024 Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi İş Emri ID : 2020110700181382549 İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi Geçen Süre Tipi :TurkTelekom Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri Hat Fiziksel Durumu : KAPALI Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK NmsHızProfil : 79872/8192/V Upload Çıkış Gücü : -- Download Çıkış Gücü : -- Upload Kapasite Hızı : -- kbps Download Kapasite Hızı : -- kbps Upload Mevcut Hızı : -- kbps Download Mevcut Hızı : -- kbps Upload Noise Margin : -- dB Upload Attenuation : -- dB Download Noise Margin : -- dB DownloadAttenuation : -- dB bunlar TT net tarafından gönderilenler.
============================================================================ ADSL Training Status: Showtime Mode: ADSL2+ Traffic Type: ATM Mode Link Uptime: 0 day: 1 hour: 6 minutes ============================================================================ ADSL Port Details Upstream Downstream Line Rate: 0.807 Mbps 8.223 Mbps Actual Net Data Rate: 0.799 Mbps 8.191 Mbps Trellis Coding: ON ON SNR Margin: 20.7 dB 23.1 dB Actual Delay: 0 ms 0 ms Transmit Power: 12.4 dBm 19.9 dBm Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols Total Attenuation: 5.1 dB 10.5 dB Attainable Net Data Rate: 1.279 Mbps 20.252 Mbps ============================================================================ Buda modemin DSL bilgileri. Umarım bi öneriniz vardır ve yardımcı olursunuz zira TürkNet'ten umudumu kestim. Modem için 500 küsür tl 100 Küsür tl de Cat6 için ödedim :) |
TürkNet sorunumu çözmüyor.
-
-
Modem ayarlarında Adsl bağlantı görünüyor. Doğru ayarladınız mı?
-
Internet bağlantım var doğru ayarlanmasa bağlanır mı bilmiyorum.
-
+
-
Merhaba, evet hattınız online olarak görünüyor ama sistemde DSL ışığınız yanmıyor ve bu atlak bağlantı sorununda yaşanıyor. Ekiplere iş emri gönderdik ve gelişme olması durumunda sizinle paylaşacağız. -
Şuan sistemde aktif olarak görünen 5 adet arıza kaydım mevcut hep bi robot birilerine iş emri gönderiyor o emri alan arkadaş her kimse bana atıyor suçu ve sonuç olarak yine olmuyor.
-
İlk açtığınız 38118885 numaralı destek kaydında teknik ekibimiz arızanızla ilgili çalışmaları takip ediyor ve gelişmeleri sizinle paylaşacağız. Diğer oluşturduğunuz kayıtlar mükerrer olduğu için o kayıtlar 38118885 numaralı arıza kaydı referans gösterilerek kapatılıyor. -
Sonuç olarak bu gün bilmem kaçıncı gün ve sorunum hala devam etmekte.
- bi iss bağlattırdım çocuklar oradan eğitim alıyorlar.
- Sayenizde ne hale düştük bir evde iki adet iss var ve en kötü dedikleri iss sizin hizmetinizin yapamadığını yapıyor aynı ankastre kutu ile.
- İşimiz size kaldıysa yandık eyvah ki ne eyvah.
- İptal işlemi için başvuru yaptım onun da cevabı gelmedi.
- Açılmış 5 adet talebimin ikitanesi btk ya ve orayada sorun çözüldü diye talep kapattınız ama çözülen bir sorun yok.
- Burayı her kullanıcı okuyor ve her okuyan için size bir - kullanıcı kazandırtıyor.
- Yakın zamanda tek müşterinizin kendi personelinizin kalması dileği ile.
TürkNet bağlatacak arkadaşlar bir gün bu yazışmaları okursanız dumanla haberleşin ikisi de aynı hızda çünkü.
-
Hattın biran önce ankastre kutusunda etiketlenerek sağlama alınması için yerleşik operatöre bildirimde bulunduk. Yaşadığınız sorun için üzgünüm, sorunun çözümü için takibini yapıyoruz ve gelişmeleri paylaşacağız. -
O kadar haklısınız ki acemi TURKNET ile anca bu kadar işte bizimde DNS sorunumuzu çözemediler kaç gündür ne kadar acemice.
Bana her TURKNET sorunu içeren konuya çözemedikleri kendi sorunumu da yazmak zorunda bırakan TURKNET e selam olsun!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dgnzcn -- 12 Kasım 2020; 15:13:30 > -
quote:
Orijinalden alıntı: dgnzcnO kadar haklısınız ki acemi TURKNET ile anca bu kadar işte bizimde DNS sorunumuzu çözemediler kaç gündür ne kadar acemice.
Bana her TURKNET sorunu içeren konuya çözemedikleri kendi sorunumu da yazmak zorunda bırakan TURKNET e selam olsun!
Geçmiş olsun kardeş, Allah kurtarsın.
-
İki haftadır da benim ankastre kutum etikenlenecek :)
-
quote:
Orijinalden alıntı: turkaletİki haftadır da benim ankastre kutum etikenlenecek :)
Aramıza hoşgeldin o zaman :)
-
Bunu da buraya koyalım ki dursun. @TurkNetDestek
-
Merhaba, hizmetinizi kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? -
Belirtilen tarih 12. ay değilse yine sorunumuz giderilmedi :)..
PTT zaten 5 ten sonra çalışmıyor.
Yani söz verildiği halde tutulmadı.
-
Aramadınız:) niye söyledikleriniz hiç bir birini tutmuyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hâlâ sorunumu çözmüyorlar sanırım en iyisi iss değiştirmek. Sagolun ilgisizliginiz için
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, hizmetiniz online durumdadır. Atlak bağlantı sorunu yaşadığınız tespit edilerek saha ekiplerine iletilmiştir. Arkadaşlarıma sürecin uzaması üzerine önceliğini ilettim. Kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecekler. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, hizmetiniz online durumdadır. Atlak bağlantı sorunu yaşadığınız tespit edilerek saha ekiplerine iletilmiştir. Arkadaşlarıma sürecin uzaması üzerine önceliğini ilettim. Kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecekler.Sagol gardaş bende artık bir superonlineli'yim :) iptal için başvuru yaptım sizin tayfa kapatır.
Benzer içerikler
- turknet modem iade
- turknet müşteri numarası öğrenme
- vlan id nedir
- fiber internet kablosu modeme nasıl bağlanır
- pon ışığı yanmıyor
- turkcell abone sayısı
- en iyi internet
- turknet fiyat 2024
- turknete geçiş
- turknet fiyat
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X